لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 45 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیم کارگاه آموزشی مدیریت هیجان ها و کنترل خشم هیجان چیست؟ هیجانها تا اندازه ای حالتهای عاطفی ذهنی هستند و باعث میشوند تا به شیوه خاصی احساس کنیم مثلا خشمگین یا شاد شویم. هیجانها نوعی پاسخ فیزیولوژیکی هستند که بدن را برای سازگاری آماده میسازد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 26 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
کارگاه آموزشی مدیریت دانش فرآیند اطلاعات و دانش تعیین زمینه های مهم و مورد نیاز انتخاب سازماندهی اشاعه و انتقال فرهنگ سازمانی منابع انسانی گروههای کاری فنآوریهای اطلاعاتی Knowledge Management مدیریت دانش جنگ جهانی دوم زیر مجموعه فنآوریهای پشتيبان تصمیم و حمایت از مدیران عینی ذهنی سازمانهای یادگیرنده
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 60 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
فصل دوم .................................................................................. مروری بر ادبیات تحقیق فصل دوم مروری بر ادبيات تحقيق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 40 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
ادبیات تحقیق مفهوم دانش 2-1. مقدمه در این فصل، ابتدا به مبانی نظری مربوط به موضوع مورد تحقیق پرداخته می شود و سپس پیشینه ی مربوط در داخل و خارج و جمع بندی آن بیان و ضمن ارائه ی سوالات پژوهش، تعاریف مفهومی و عملیاتی مربوط، مطرح می شود. 2-2. مبانی نظری 2-2-1. مفهوم دانش مطالعه ی دانش به زمان افلاطون و ارسطو باز میگردد. با این حال توجه به دانش در درون یک سازمان، اولین بار توسط فیلسوفی بنام میشل پولانی - Polanyi در سال 1965 مشاهده گردید. او دانش را به عنوان چیزی که به خودی خود دارای ارزش ذاتی است معرفی نموده و دو نوع دانش ضمنی و دانش آشکارا مطرح نمود. نوناکا - Nonaka ( 1991 ) نیز عقیده ی پولانی را در مورد دو سطح دانش تأیید نموده است. پس از آن در خصوص اصطلاح دانش مباحث زیادی مطرح شده است و این تنها یکی از جنبههای گیج کننده مدیریت دانش است (کونگ و پوندیا، 2003). ماهیت دانش، موضوعی همیشگی در مدیریت دانش است. همان گونه که آلی - Allee (2002) میگوید، "چگونگی تعریف دانش، چگونگی اداره کردن آن را میتواند تعیین کند". این امر حکایت از عدم یکپارچگی در این زمینه و تعداد زیاد تعریف دانش مغایر یکدیگر، دارد. (فایرستون و مک الروی، 1387).
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 36 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
1 مدیریت بهینه دارایی ها و بدهی ها در بانک ملت با استفاده از مدلسازی ریاضی Optimum assets and liabilities management In bank mellat by mathematical modelling بخش اول 2 بانک یک موسسه مالی واسطه است که وجوه راکد مردم را تحت عنوان سپرده دریافت و به قرض گیرندگان وام می دهد. امروزه با بکارگیری انواع تکنیک های مدیریت دارایی/بدهی می توان به بهترین شکل این فرآیند را مدیریت کرد که از آن جمله تکنیک مدیریت دارایی – بدهی می باشد. مقدمه
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 19 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحيم گزارش عملکرد مدیریت هماهنگی ترویج درسال 1387 رشد وتوسعه کشاورزی ازنمودهای بارز توسعه اقتصادی و اقتدار ملی هرکشور محسوب میشود که ترویج کشاورزی به عنوان عامل افزایش تواناییهای بهره برداران ، نقش مهمی دراین امرایفا مینماید .آموزش وترویج کشاورزی انتقال تکنولوزی به بخش کشاورزی راتسهیل نموده و نه تنهابه افزایش بهره وری درکشاورزی کمک میکند ، بلکه دردراز مدت به پایداری توسعه کشاورزی نیزمساعدت مینماید واگرکشاورزی رابه عنوان پایه و محورتوسعه درهمه ابعاد پذیرفته باشیم ، نقش و اهمیت ترویج هرچه بیشتر برمانمایان میگردد .درحال حاضرازمهمترین سیاستهای اجرایی ترویج کشاورزی ، ارتقا سطح بهره وری تولید و فراگیرنمودن ترویج و آموزش کشاورزی به منظورتوسعه منابع انسانی بخش وافزایش ضریب دسترسی کشاورزان و بهره برداران به خدمات ترویجی ، آموزشی و دانش و اطلاعات کشاورزی بابهره گیری ازظرفیتهای بخش دولتی و غیردولتی است . مدیریت ترویج استان کردستان درچارچوب این سیاستهاوباایجاد و استقرار شرکتهای خدمات مشاوره ای ، فنی و مهندسی کشاورزی و هدایت تشکلهای مردمی به منظور واگذاری فعالیتهای تصدی گری به آنها، برنامه های متنوع و موثری را بابهره گیری ازتوان و همت کلیه مروجین و تلاشگران عرصه ترویج درسال 1387 اجرا نموده که دراین گزارش شاهد گوشه ها یی ازآن هستیم . مقدمه