لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 19 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحيم گزارش عملکرد مدیریت هماهنگی ترویج درسال 1387 رشد وتوسعه کشاورزی ازنمودهای بارز توسعه اقتصادی و اقتدار ملی هرکشور محسوب میشود که ترویج کشاورزی به عنوان عامل افزایش تواناییهای بهره برداران ، نقش مهمی دراین امرایفا مینماید .آموزش وترویج کشاورزی انتقال تکنولوزی به بخش کشاورزی راتسهیل نموده و نه تنهابه افزایش بهره وری درکشاورزی کمک میکند ، بلکه دردراز مدت به پایداری توسعه کشاورزی نیزمساعدت مینماید واگرکشاورزی رابه عنوان پایه و محورتوسعه درهمه ابعاد پذیرفته باشیم ، نقش و اهمیت ترویج هرچه بیشتر برمانمایان میگردد .درحال حاضرازمهمترین سیاستهای اجرایی ترویج کشاورزی ، ارتقا سطح بهره وری تولید و فراگیرنمودن ترویج و آموزش کشاورزی به منظورتوسعه منابع انسانی بخش وافزایش ضریب دسترسی کشاورزان و بهره برداران به خدمات ترویجی ، آموزشی و دانش و اطلاعات کشاورزی بابهره گیری ازظرفیتهای بخش دولتی و غیردولتی است . مدیریت ترویج استان کردستان درچارچوب این سیاستهاوباایجاد و استقرار شرکتهای خدمات مشاوره ای ، فنی و مهندسی کشاورزی و هدایت تشکلهای مردمی به منظور واگذاری فعالیتهای تصدی گری به آنها، برنامه های متنوع و موثری را بابهره گیری ازتوان و همت کلیه مروجین و تلاشگران عرصه ترویج درسال 1387 اجرا نموده که دراین گزارش شاهد گوشه ها یی ازآن هستیم . مقدمه
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا Saremizadeh Mohammad - Last Update ( 94/08/ 11) eMail : Saremizadeh @ Metropolises.ir بررسی پیش نویس لایحه قانون جامع مدیریت شهـری بررسی پیش نویس لایحه قانون جامع مدیریت شهـری
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 41 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
فصل دوم .................................................................................. مروری بر ادبیات تحقیق فصل دوم مروری بر ادبيات تحقيق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 42 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-1مقدمه : توانايي اداره کلاس و ايجاد رفتار مطلوب در دانشآموزان، بخشي مهم از کار معلم در کلاس و زمينه مناسب براي يادگيري است. به نظرمي رسد معلم براي اداره مطلوب کلاس به دو مهارت نياز دارد : 1- برقراري ارتباط موثر و مثبت با دانشآموزان 2- مديريت کلاس اين دو مهارت باعث تسهيل امر آموزش و کاهش رفتارهاي نامطلوب در دانشآموزان ميشود. جو کلاس در هرشرايط بر نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه، مطالعه، تحصيل و حتي خود پنداري آنان تاثير ميگذارد (کديور، 1382، 227). ارتباط مناسب ميان معلم و دانشآموز، اغلب محور اثر بخشي معلم است. ارتباط مفيد مستلزم آن است که معلمان از شناخت لازم وجامع هم نسبت به موضوع درسي وهم نسبت به دانشآموزان خويش برخوردار باشند، چنين امري برايجاد يک پل ارتباطي بين دانشآموزان و موضوع درسي کمک ميكند، معلمان را نيز قادر ميسازد که موضوع درسي را به شاگردان خويش تفهيم کنند. برعکس ارتباط سطحي و ضعيف ميان معلم و دانشآموز موجب ميشود که حتي يادگيري مطالب ساده نيز ميسرنباشد. بنابراين روابط مبتني بر محبت، احترام و باور متقابل ميان معلم و دانشآموز ميتواند بر ميزان انگيزه دانشآموز تاثير گذارد. مديريت کلاس درس به مفهوم ايجاد شرايط لازم براي تحقق يادگيري است و بر اين اساس ميتوان گفت که مهارتهاي مديريت کلاس زير بناي کل موفقيت درتدريس است. اين امر در کلاسهاي درس مدارس ايران که مملو از دانشآموزان است، ازاهميت خاصي برخوردار است. براي اعمال مديريت بر کلاس درس و ايجاد شرايط بهينه براي يادگيري، خود معلم بايد فردي کارا باشد تا از مهارتهاي مديريت کلاس درس بهره بگيرد. و لازم است که معلمان با شيوههاي مديريت کلاس و مهارتهاي ارتباط با دانشآموز آشنا بوده، برحسب موقعيت و فضاي کلاس آن را به نحو مطلوب به کار ببندند. 2-2 مباني نظري تحقيق