نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پاورپوینت با موضوع بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي

      لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt  ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 27 اسلاید قسمتی از متن .ppt : بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها از تئـوري تا تجربيات عملي ‌اهميت موضوع درسي از آموزه هاي ديني اسراف درسي از مديريت كوروش كبير درسي از اميركبير و مسئـوليت ما  حكايتي از مولانا و نقش ما هدف جرقه ذهني در مورد يافتن فرصتهاي بازار و لزوم بازمهندسي فرايندهاي بازاريابي بدليل تحولات اساسي ناشي از اجراي قانون هدفمندي يارانه ها تببيين و تاكيد بر نقش و مسئـوليت خطير مسئـولين بازاريابي شركتها در: پيش بيني بموقع تغييرات  تحليل جامع فرصتها و تهديدات  آماده سازي همه جانبه شركت جهش يا سقوط و در يك كلام: تمايز يا نابودي ايجاد باور در بازاريابي به قابل كنترل بودن عوامل محيطي! (بر اساس تجربه) مقدمه باور تغييرات بزرگ و تحول اساسي در بازار چقدر براي اين تغيير، از قبل آماده بوديم يا آماده شده ايم؟ درسي كه از مرحله اول گرفتيم:  هنوز چند مرحله افزايش قيمت در راه است دير يا زود هدفمندي ...




:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: