سال انتشار 2016 تعداد صفحات فارسی : 24 تعداد صفحات انگلیسی : 8 چکیده : اغلب مصرف کننده ها قبل از رسیدن به تصمیمات خرید به محصولات دست می زنند و در واقع تماس باعث بهبود ارزیابی های محصول معین می گردد . تحقیق فعلی بررسی می کند چگونه لمس یک محصول معین بر درک و انتخاب دیگر محصولات مشاهده شده تاثیر می گذارد . ما نشان می دهیم که دستیابی به محصول منبع باعث افزایش سیالی بصری محصول مشابه از طریق حس لامسه می شود بدین وسیله احتمال برگزیدن ان محصول افزایش می یابد اما اراده ای برای پرداخت برای ان محصول وجود ندارد ( بررسی 1 ) . همچنین ما نشان می دهیم که نمایش تعداد زیادی از یک محصول بجای تعداد کم از یک محصول سبب افزایش در تاثیر لمس درانتخاب دیگر محصولات مشابه به صورت لمسی می شود و آن نیاز ابزاری انفرادی برای لمس بیشتر باعث تعدیل این تاثیر می شود ( بررسی 2 ) . نتایج ما نشان می دهند که بازاریاب های از طریق دستکاری یا تقلید ویژگی های لمسی ( یعنی شکل و اندازه ) اشیاء که مصرف کنندگان در حال خرید بدست می اورند ، می توانند بسته بندی را بهبود بخشند که پردازش بصری مصرف کنندگان از محصولات اشان را تسهیل ...