ppt مديريت بازار و بازاريابي
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

ppt مديريت بازار و بازاريابي

نوع فایل:power point قابل ویرایش: 27 اسلاید           قسمتی از اسلایدها:   ب: تحقيقات قطعي  تحقيقات قطعي، خود به دو نوع تحقيقات توصيفي و علي ( علت و معلولي )      تقسيم مي شود.         تحقيقات توصيفي : همانطور كه از نام اين نوع تحقيقات مشخص است در       پژوهشهاي توصيفي ،محقق بدنبال توصيف مسايل است.   محققان در اين مطالعات از روشهاي زير بهره مي گيرند:  روش مشاهده   * روش شبيه سازي     * مطالعه بوسيله پرسشنامه    تشكيل جلسات متعدد با افرادي مثل متخصصان ، مشتريان و نظاير آنها  تحقيقات علي (علت و معلولي ): از اين نوع تحقيقات زماني استفاده ميشود  كه محقق قصد داشته باشد به وجود رابطه علت و معلولي بين دو متغير دست يابد.     فهرست مطالب و اسلایدها: مفاهیم اساسی بازار چهار عامل ایجاد بازار تعاريف بازار يابي تقسيم جمعيتي تقسيم رواني تقسيم بندي رفتار عوامل م ...




:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: