دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی نیوکالا
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی نیوکالا

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی نیوکالا

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی نیوکالا , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی نیوکالا

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی ووکامرس و مجله نیوکالا | دانلود قالب وردپرس حرفه ای Newkala | دانلود قالب وردپرس حرفه ای مشابه دیجی کالا 

 

5fba7ef69b7d5609245a8093.jpg

 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا newkala طبق طراحی تمپلت حرفه ای و جدید دیجی کالا طراحی شده است و سعی بر آن است که هر آنچه امکانات در دانلود قالب وردپرس حرفه ای دیجی کالا وجود دارد در دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا نیز پیاده سازی شود. در واقع دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای 2 تمپلت کاملا جداگانه میباشد که در یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای طراحی شده است و میتوان دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا را هم برای سایت های مجله و بلاگ و هم برای وب سایت های فروشگاهی ووکامرس و چند فروشندگی دکان به صورت حرفه ای استفاده نمود. اگر با دانلود قالب وردپرس حرفه ای دیجی لند آشنایی دارید، این یکی از دانلود قالب وردپرس حرفه ای های مشابه دیجی لند است.

 

سورس دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت کاملا کد باز میباشد و فقط فایل لایسنس کد شده است.

 


 

 

امکانات شاخص محصول:

✅ فایل ویدئوی آموزشی رایگان و مستندات صفر تا صد قالب

✅ پنل اختصاصی دکان (چند فروشندگی) به همراه امکانات اختصاصی مانند دیجی سلر !

✅ صفحه اختصاصی فروشنده با پشتیبانی کامل از فیلترهای محصولات ووکامرس !

✅ اسلایدر فروشگاه های دکان در صفحه اصلی (با امکان انتخاب نمایش جدیدترین ، پرفروش ترین و فروشندگان ویژه)

✅ نمایش برند فروشندگان در محصولات کاتالوگ و صفحه جزئیات محصول

✅ پنل اختصاصی تمام عرض مشتریان ووکامرس به همراه امکانات اختصاصی !

✅ مگامنوی اختصاصی (تب منو ، مگامنو ، منوی کلاسیک)

✅ پیاده سازی تمامی امکانات بدون پلاگین

✅ نمودار تغییرات قیمت (محصولات ساده و محصولات متغییر)

✅ گالری تصاویر حرفه ای همراه با پشتیبانی از ویدئو به صورت مستقیم و یا آپارات ، یوتیوب و غیره

✅ اسلایدر پیشنهادات شگفت انگیز با امکان دسته بندی و دو تمپلت

✅ جستجوی حرفه ای با امکان انتخاب در محدوده جستجوی آیتم های مختلف محصولات (شناسه ، دسته ، برچسب ، محتوا ، ویژگی ها ، تیتر ، تیترانگلیسی) !!

✅ سازگاری کامل با المنتور و 30 المان اختصاصی

✅ سرعت و پرفورمنس بالا

✅ کدنویسی استاندارد سئو (تصاویر و لینک ها)

✅ آپدیت های ماهانه طبق درخواست کاربران

✅ دارای دو تمپلت کامل (فروشگاهی و مجله)

✅ سازگاری کامل با دانلود افزونه حرفه ای دکان

✅ پنل تنظمیات حرفه ای قالب

✅ پنل تنظیمات سفارشی سازی رنگ ها و بک گراندها

✅ فیلترهای پیشرفته محصولات

✅ مقایسه حرفه ای محصولات

✅ فرم ثبت نام و ورورد اختصاصی

✅ سازگاری کامل با دانلود افزونه حرفه ای چند زبانه wpml

✅ بخش نظرات پیشرفته

✅ دارای شورت کدهای اختصاصی

✅ اسلایدر محصولات با دو تمپلت (باکس بندی ، تمام عرض)

 


بروزرسانی به نسخه 6.2.2 در تاریخ 11 مردادماه 1400

 

   لیست تمام بروزرسانی ها   


 

چند نمونه از سایت هایی که از دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا استفاده میکنند:

شکاره

فروشگاه فرهنگی انتظار

رایان فیشینگ

آقای تولد

برای مشاهده نمونه سایت های بیشتر کلیک کنید.

 



 

5f7c18bff94401067764e2b5.jpg

 مشاهده بسته شگفت انگیز 

 



 

 

 

5f96bd4c9803b620b82f24e6.png

  مشاهده آموزش صفر تا صد دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا  

 

5f4139c979c44f02234f6b12.jpg

 

سازگار با المنتور

تمامی المان های دانلود قالب وردپرس حرفه ای (المان های فروشگاه ، المان های مجله ، المانهای هدر و المان های فوتر) در دانلود افزونه حرفه ای المنتور پیاده سازی شده است و شما میتوانید در صورت تمایل صفحات اصلی فروشگاه ، مجله هدر یا فوتر را توسط این صفحه ساز محبوب طراحی کنید یا از تمپلت های آماده استفاده نمائید.

 

5f413a002b645602482b5c85.jpg

 

سرعت و پرفورمنس مناسب برای هر دو تمپلت اصلی

 

 

پشتیبانی و آپدیت های منظم

دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا تقریبا به صورت میانگین به صورت ماهانه آپدیت میشود که در آپدیت اولویت در رفع مشکلات و بهینه سازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای میباشد و تمامی پیشنهادات کاربران دانلود قالب وردپرس حرفه ای بررسی شده و در صورت امکان در آپدیت های ماهانه دانلود قالب وردپرس حرفه ای پیاده سازی میشود.

 

5f413a414edbe302074fc18d.jpg

 

دارای دو تمپلت فروشگاهی و مجله

دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای 2 تمپلت کاملا جداگانه با هدر و فوتر اختصاصی میباشد که امکان استفاده دانلود قالب وردپرس حرفه ای برای سایت های فروشگاهی و مجله به صورت حرفه ای امکان پذیر میباشد.

 

5f413a57a858b201fd0faf0e.jpg

 

سازگاری با دکان

در طراحی دانلود قالب وردپرس حرفه ای همیشه امکانات با دانلود افزونه حرفه ای دکان بررسی شده و در صفحات مختلف دانلود قالب وردپرس حرفه ای برخی از موارد دکان برای سازگاری هر چه بیشتر دانلود قالب وردپرس حرفه ای با دانلود افزونه حرفه ای دکان پیاده سازی شده است.

 

پنل تنظیمات سفارشی سازی وردپرس

امکان رنگ بندی تمامی المان های دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت اختصاصی در بخش سفارشی سازی وردپرس پیاده سازی شده است که شما میتوانید به صورت کاملا لایو و بدون نیاز به رفرش کردن صفحه و مشاهده خروجی تنظمیات ، رنگ بندی و تغییرات لازم را اعمال نمائید و در انتها تنظیمات خود را ذخیره نمائید.

 

پنل تنظیمات فوق العاده قدرتمند قالب

برای تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای از فریم ورک فوق العاده قدرتمند و منعطف ACF استفاده شده است که کاملا قابل توسعه توسط دولوپرها میباشد و همچنین کاملا حرفه ای با دانلود افزونه حرفه ای wpml سازگاری دارد.

 

پنل کاربری حرفه ای

در دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا پنل کاربری مشتریان (ووکامرس) به صورت اختصاصی استایل دهی و کدنویسی شده است و مشابه پنل سایت دیجی کالا پیاده سازی شده است.

 

فیلترهای پیشرفته محصولات

برای استفاده از فیلتر محصولات در دانلود قالب وردپرس حرفه ای ، از ابزارک فیلتر محصولات ووکامرس استفاده شده و کاملا استایل دهی شده است.

برای استفاده از فیلتر محصولات میتوانید از دانلود افزونه حرفه ای هایی که برای این مورد ارائه شده است هم استفاده کنید و دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا سازگار میباشد.

 

مقایسه حرفه ای محصولات

مقایسه در دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت حرفه ای کدنویسی و پیاده سازی شده است و دقیقا مشابه سایت دیجی کالا مقایسه محصولات صورت خواهد گرفت.

 

5f413a8247d37e02301aa9c6.jpg

 

فرم ثبت نام و ورود اختصاصی و زیبا

فرم عضویت و ورود و فراموشی رمز عبور در دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت کاملا اختصاصی و مجزا پیاده سازی و استایل دهی شده است.

 

5f413af6a19974027d19213b.jpg

 

 

نمودار تغییرات قیمت

یکی از امکانات فوق العاده شاخص دانلود قالب وردپرس حرفه ای امکان درج تغییرات قیمت برای محصولات ساده و متغییر میباشد. برای این منظور میتوانید برای هر محصول ساده یا آیتم های محصول متغییر تاریخ و قیمت اختصاصی درج کنید تا در نمودار تغییرات قیمت در صفحه محصول قابل مشاهده باشد.

 

5f413aaa47d37e0235557b23.jpg

 

گالری تصاویر فوق حرفه ای با پشتیبانی از ویدئو

گالری تصاویر و ویدئوی محصولات در دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا دقیقا مشابه سایت دیجی کالا به صورت پاپ آپ و زوم برای هر تصویر گالری پیاده سازی شده است.

 

جستجوی فوق حرفه ای در تمامی بخش های محصولات

سیستم جستجوی دانلود قالب وردپرس حرفه ای نیوکالا به صورت اختصاصی توسعه و کدنویسی شده است و امکان جستجوی و تنظیم محدوده جستجو در تمامی قسمت های محصولات را دارا میباشد (توضیحات محصول ، تیتر محصولات ، ویژگی ها ، دسته بندی ها ، برچسب ها ، شناسه محصول ، تیتر انگلیسی محصولات)

 

5f413ac34edbe301f905b01f.jpg

 

بخش نقد و بررسی حرفه ای محصولات

بخش دیدگاه محصولات در دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت اختصاصی توسعه داده شده است و کاربر امکان درج عنوان دیدگاه و امکان درج نقاط ضعف و قوت محصول و امکان توصیه و یا توصیه نکردن برای خرید محصول را دارا میباشد.

 

5f413add2b645602432d09dd.jpg

 

مگامنو

در طراحی منوی دانلود قالب وردپرس حرفه ای از مگامنوی اختصاصی استفاده شده است که امکان رنگ بندی کامل مگامنو ، درج منو به صورت آبشاری مگامنو و تب منو عمودی ، تب منوی افقی ، اختصاص آیکون از بین هزاران آیکون رو در اختیار مدیر سایت قرار خواهد داد.

 

 

 


 

در دموی دانلود قالب وردپرس حرفه ای از دانلود افزونه حرفه ای دکان پرو استفاده شده است که دانلود افزونه حرفه ای در فایل محصول وجود نخواهد داشت.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای با نسخه های PHP7.2 , PHP7.3 , PHP7.4 کاملا سازگار میباشد.

بعضی از فایل های دانلود قالب وردپرس حرفه ای با ماژول ioncbue کد شده است،  برای استفاده از دانلود قالب وردپرس حرفه ای باید بر روی سرور شما ماژول ioncube نصب باشد.(این ماژول بر روی 99درصد هاست های معتبر به صورت پیشفرض نصب میباشد.)

 


 

دقت فرمایید هاست های پلسک لینوکسی که در هاستینگ ها بفروش میرسد . برروی سرور های ویندوز نصب هستند و به گونه ای شبیه ساز بسترلینوکس میباشند بنابراین هیچوقت عملکرد ۱۰۰٪ مشابه عملکرد سی پنل یا دایرکت ادمین را ندارند. لذا نصب دانلود قالب وردپرس حرفه ای بر روی هاست های پلسک توسط ما صورت نمیپذیرد.

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی نیوکالا



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: