دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس

دانلود دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس

آموزش دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس | پلاگین قیمت‌گذاری محصول بر حسب دلار، طلا و ...

MNS WooCommerce Rate Based Products

 

 

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای شما به راحتی می‌توانید محصولاتی در فروشگاه خود ایجاد کنید که قیمت‌شان وابسته به نرخ ارز، طلا، سنگ، ارز دیجیتال، کاغذ و ... باشد تا تنها با تغییر نرخ آن ارز، قیمت تمامی محصولاتی که وابسته به آن ارز هستند، بروز شود! با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای شما محدود به یک یا چند ارز از پیش تعیین شده نیستید و می‌توانید بی‌نهایت ارز براساس نیاز خود به فروشگاه‌تان اضافه کنید. همینطور شما می‌توانید فرمول‌های منحصربه‌فرد خودتان را بنویسید تا قیمت محصولات شما براساس فرمول شما محاسبه شود! در صورتی که این دانلود افزونه حرفه ای نظر شما را به خود جلب کرد توصیه می‌کنم که حتما در ادامه نگاهی به توضیحات کامل‌تر این دانلود افزونه حرفه ای بیاندازید!

 

معرفی دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس

ممکن است شما صاحب فروشگاهی باشید که برخی از محصولاتتان برپایه نرخ ارز قیمت‌گذاری می‌شوند. متأسفانه به علت نوسانات شدید ارز، شما مجبور هستید تا در هر تغییر در نرخ ارز، قیمت تک‌تک محصولاتتان را به‌روز کنید که این کار علاوه بر خستگی و اطلاف وقت، ممکن است شامل خطاهای انسانی مانند اشتباه در محاسبه قیمت جدید یکی از محصولات باشد.

افزونه‌ای که هم‌اکنون مشاهده می‌کنید برای فروشندگانی که مشکلاتی مانند موارد گفته شده را دارند، توسعه داده شده. شما با نصب و فعال‌سازی دانلود افزونه حرفه ای "محصولات وابسته به نرخ ارز" می‌توانید در فروشگاه خود که برپایه ووکامرس راه‌اندازی شده محصولاتی با قیمت متغیر براساس نرخ ارز ایجاد کنید و با هر تغییری که در نرخ ارز به‌وجود آمد، تنها کافیست که نرخ ارز مورد نظر را در فروشگاه خود به‌روز کرده تا تمامی محصولاتی که وابسته به نرخ ارز هستند با قیمت جدید به مشتریان نمایش داده شوند! همه چیز در لحظه انجام شده و قیمت‌های شما همواره بروز خواهد بود!

در این دانلود افزونه حرفه ای شما می‌توانید ارزهایی که ثبت کرده‌اید را به بروزرسان خودکار مجهز کنید تا از این پس حتی نیازی به بروزرسانی دستی نرخ آن ارز نداشته باشید! در این صورت یک فیلد دیگر برای شما باز می‌شود که می‌توانید حداقل نرخ ارز مورد نظر را تعیین کنید تا در صورتی که نرخ آن به صورت ناگهانی افت کرد، بتوانید بر روی قیمت محصولات خود کنترل داشته باشید و دچار ضرر و زیان نشوید!

604a5a785f07d70ce1680ec8.png
ثبت یا ویرایش ارز

در دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ووکامرس شما محدود به یک ارز نیستید و درواقع این امکان را دارید تا به مقدار نامحدود ارز به فروشگاه خود اضافه کنید و هر محصولی را وابسته به یکی از این ارزها کنید! علاوه بر این شما می‌توانید یک محصول را از طریق فرمول‌نویسی به چند متغیر وابسته کنید. برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه جواهر فروشی هستید، ممکن است محصولات شما وابسته به نرخ طلا، سنگ، فلزات، سگک، چرم و چند مورد دیگر باشد که به راحتی می‌توانید با فرمول خاص خودتان قیمت یک محصول را وابسته به چند ارز یا متغیر کنید!

604a5a91099bfc0cd22049e6.png
نمای کل از همه ارزهای ثبت شده

شما می‌توانید ارزهایی مانند دلار رسمی، دلار آزاد، پوند، یورو، دلار پی‌پال، طلای ۱۸، سنگ، ارزهای دیجیتال، کاغذ، آهن، چوب، چرم و چندین ارز یا متغیری که با آن‌ها سروکار دارید را به فروشگاه خود اضافه کنید و در حین ثبت یک محصول با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ تعیین کنید که قیمت این محصول آیا وابسته به نرخ ارز هست یا قیمتی ثابت دارد؛ و اگر وابسته به نرخ است، برپایه کدام ارز یا متغیرهاست. در حین وارد کردن قیمت محصول، دانلود افزونه حرفه ای بلافاصله قیمت نهایی محصول را محاسبه کرده و آن را به شما نمایش می‌دهد تا قبل از ذخیره تغییرات از قیمت نهایی محصول خود اطلاع داشته باشید!

604a5aaa099bfc0cd348d858.png
ویرایش یک محصول وابسته به نرخ

درواقع شما در این دانلود افزونه حرفه ای محدود به یک ارز یا تعدادی از ارزهای از پیش تعیین شده نیستید و همین‌طور محدود نیستید که همه محصولات وابسته به نرخ ارز باشند! شما می‌توانید قیمت برخی از محصولات خود را همانند روال عادی ثابت نگه دارید و برخی از محصولات خود را وابسته به نرخ کنید. علاوه بر آن در هنگام وابسته به نرخ کردن هم باز می‌توانید تعیین کنید که قیمت محصول وابسته به یک ارز است یا چندین ارز و متغیر! سعی کردیم که تا جای ممکن دست صاحب فروشگاه را در تعیین شرایط قیمت‌گذاری محصولات خود براساس نرخ ارز باز بگذاریم :)

این دانلود افزونه حرفه ای از محصولات متغیر نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید هر متغیر محصول را وابسته به یک ارز مجزا کنید تا در صورت تغییر در نرخ ارز، تنها قیمت یکی از متغیرهای محصول بروزرسانی شود.

 

فرمول‌نویسی: پشتیبانی از هر نوع محاسبات!

با استفاده از این ویژگی شما به راحتی می‌توانید قیمت محصولات خودتان را وابسته به چندین ارز و متغیر کنید! این که قیمت محصول شما به نرخ چند ارز یا متغیر وابسته باشد کاملا دست شماست و بی‌نهایت متغیر می‌توانید در فرمول محاسباتی خود وارد کنید! در این زمینه نیز دانلود افزونه حرفه ای هیچ محدودیتی برای شما درنظر نگرفته است! همینطور این دانلود افزونه حرفه ای به سیستم محاسبه لحظه‌ای مجهز است که با نوشتن فرمول بلافاصله محاسبه انجام می‌گیرد و اگر فرمول دارای خطا بود آن را به شما اطلاع خواهد داد و اگر صحیح بود، نتیجه آن را به شما نشان خواهد داد! همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود! این دانلود افزونه حرفه ای همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا یک سری فرمول‌های از پیش تعیین شده که با آن‌ها سروکار دارید را ایجاد کنید تا هنگام ثبت یا ویرایش یک محصول نیازی به نوشتن مجدد فرمول نداشته باشید! درواقع فرمول را تنها یک‌بار تعریف می‌کنید و پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید وابسته کردن یک محصول به آن فرمول تنها با چند کلیک ساده است. برای مثال ممکن است شما برای سبک‌های مختلفی از محصولات خود، نیاز به فرمول‌های متفاوتی داشته باشید که توسط این ویژگی دانلود افزونه حرفه ای می‌توانید تمامی فرمول‌های مورد نیازتان را یک‌بار تعریف کنید تا قیمت‌گذاری محصولات شما براساس آن‌ها تعیین شود. همینطور در صورت لزوم می‌توانید بعدا فرمول ایجاد شده را دست‌خوش تغییراتی دهید و مشاهده خواهید کرد که تمامی محصولات وابسته به آن فرمول با قیمت جدید نمایش داده می‌شود!

604a5ac8099bfc0cd42f243c.png
فرمول‌نویسی

 

گزینه‌های بیشتر، برای کنترل بهتر قیمت نهایی!

شما همچنین برای محصولات خود می‌توانید به دو حالت مقدار ثابت یا درصدی حاشیه سود نیز تعیین کنید. و بسته به این که چه نوع سودی را در نظر گرفته‌اید، این مقدار در قیمت محصول شما ضرب یا جمع می‌شود. علاوه بر آن شما می‌توانید قیمت نهایی محصول خود را به سه روش 0، 9 و ترکیبی از 1 تا 500,000 هزار تومان و با جهت‌های بالا، پایین یا نزدیک گرد کنید! تفاوت سه روش گرد کردن به این صورت است که اگر حالت 0 را انتخاب کرده باشید، رقم نهایی به صفر ختم خواهد شد. در صورتی که در حالت 9، رقم نهایی به نه ختم می‌شود. در حالت ترکیبی نیز رقم نهایی براساس این که چه مقداری را انتخاب کرده باشید با 9 و 0 تمام می‌شود. برای مثال اگر قیمت محاسبه شده یک محصول 3,695,538 تومان باشد و مقدار گرد کردن 1,000 تومان و جهت گرد کردن نزدیک تعیین شده باشد، قیمت نهایی محصول به سه حالت زیر گرد خواهد شد:

 

  • در حالت 0: قیمت نهایی 3,696,000 تومان
  • در حالت 9: قیمت نهایی 3,699,999 تومان
  • در حالت ترکیبی: قیمت نهایی 3,699,000 تومان

 

و در صورتی که مقدار گرد کردن 10,000 تومان تعیین شده باشد:

 

  • در حالت 0: قیمت نهایی 3,700,000 تومان
  • در حالت 9: قیمت نهایی 3,799,999 تومان
  • در حالت ترکیبی: قیمت نهایی 3,790,000 تومان

 

ارزهای دیجیتال، نرخ لحظه‌ای کریپتوکارنسی‌ها در فروشگاه شما!

از دیگر ویژگی‌های این دانلود افزونه حرفه ای پشتیبانی از ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌هاست! این دانلود افزونه حرفه ای برای دریافت نرخ لحظه‌ای ارزها از دو وب‌سرویس مطرح CoinMarketCap و CryptoCompare پشتیبانی می‌کند که هر دو آن‌ها رایگان هستند و نیازهای یک فروشگاه را به خوبی پوشش می‌دهند. این دانلود افزونه حرفه ای در حالت پیشفرض از ارزهای زیر پشتیبانی می‌کند:

BTC, ETH, XRP, BCH, BSV, LTC, EOS, BNB, ADA, XLM, XMR, TRX, ETC, DASH, NEO, MIOTA, ZEC, XEM, VET, BTG

که البته این لیست توسط فیلترهایی که در دانلود افزونه حرفه ای تعریف شده قابل ویرایش است و می‌توانید خودتان ارزهای جدیدی به آن اضافه کنید یا تعدادی از آن‌ها را حذف کنید. این ویژگی دانلود افزونه حرفه ای برای فروشگاه‌هایی که با این ارزها سروکار دارند بسیار مفید خواهد بود. زیرا نرخ این ارزها نوسانات شدیدی دارد و بروز کردن دستی نرخ آن‌ها تقریبا غیرممکن است! بنابراین شما در این دانلود افزونه حرفه ای می‌توانید مانند سایر ارزها، کریپتوکارنسی‌های مورد نیازتان را به فروشگاه اضافه کرده و قیمت محصولات خود را وابسته به نرخ آن‌ها کنید.

 

ماشین‌حساب؛ ساده اما کاربردی در هرجایی که بخواهید!

این دانلود افزونه حرفه ای همراه با خود یک ماشین‌حساب ساده نیز به وب‌سایت یا فروشگاه شما اضافه می‌کند که می‌توانید توسط شورت‌کد یا کد کوتاهی که در اختیار شما قرار می‌دهد، آن را در هر جایی از وب‌سایت خود که مایل بودین اضافه کنید تا بتوانید محاسبات لحظه‌ای خودتان را بدون نیاز به ایجاد محصول جدید یا ویرایش آن به صورت سریع انجام دهید! یک ارز تعیین کنید، قیمت ارزی مورد نظرتان را وارد کنید، سود را مشخص کرده و با گرد کردن آن نتیجه نهایی را ببینید! شما می‌توانید این ماشین‌حساب را در نوشته‌ها، برگه‌ها یا حتی ستون‌کناری دانلود قالب وردپرس حرفه ای خودتان قرار دهید و هم‌چنین می‌توانید تعیین کنید که چه کاربرانی قادر هستند از این ماشین‌حساب استفاده کنند؛ همه کاربران سایت یا صرفا مدیر سایت! علاوه بر این با استفاده از ابزارک محیط مدیریت، می‌توانید این ماشین‌حساب ساده و کاربردی را به پیش‌خوان وردپرس‌تون هم اضافه کنید. همه این‌ها برای راحتی هرچه بیشتر شما تدارک دیده!

 

مبدل نرخ ارز: به سادگی نرخ ارزها را به یک‌دیگر تبدیل کنید!

60c8bf54ea9c9549640b54fa.png

این دانلود افزونه حرفه ای هم‌چنین یک مبدل نرخ ارز در اختیار شما قرار می‌دهد. به واسطه این مبدل، می‌توانید نرخ ارزهایی که ایجاد کرده را به یک‌دیگر تبدیل کرده و محاسبات خودتان را به راحتی انجام دهید. این مبدل را توسط شورت‌کد در هر جایی از سایت خود که نیاز دارید می‌توانید قرار دهید. هم‌چنین توسط ابزارک‌های محیط مدیریت، می‌توانید این مبدل را به پیشخوان وردپرس خودتان هم اضافه کنید!

 

نموداری از نرخ ارزها

یکی دیگر از ویژگی‌های این دانلود افزونه حرفه ای نمایش نمودار نرخ ارزهایی است که در فروشگاه خود ایجاد کرده‌اید. درواقع شما می‌توانید گذشته‌ای از تغییرات نرخ ارزها را در سایت خود مشاهده کنید. این تغییرات به نوعی بیانگر تغییرات قیمت محصولات شما هم می‌تواند باشد که در این صورت شما می‌توانید نگاه کلی به روند تغییرات قیمت‌ها در فروشگاه خود بیاندازید! این نمودار از دو بخش تشکیل شده که به صورت هم‌زمان می‌توانید نرخ پایه و نرخ نهایی و تغییرات آن را مشاهده کنید.

604a5c9a95dbc30cc038fb04.png
نمودار یکی از ارزهایی که توسط این دانلود افزونه حرفه ای ایجاد شده

 

وب‌سرویس‌های پشتیبانی شده توسط این افزونه:

  • Nerkh-API
  • Navasan
  • SunnyWeb
  • RatesBox
  • Sourcearena
  • API Master
  • Tala Clinic Fars
  • Parsijoo
  • TGJU Paid
  • TGJU Free
  • Tala.ir
  • Hamyar Android
  • Nobitex
  • ExchangeRate-API
  • Open Exchange Rates
  • CoinMarketCap
  • CryptoCompare

 

دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ برای بروزرسانی خودکار نرخ‌ها از وب‌سرویس‌های زیادی پشتیبانی می‌کند که شما می‌توانید نسبت به نیاز خودتان یکی یا تعدادی از آن را انتخاب کنید. سعی می‌شود در هر بروزرسانی از افزونه، وب‌سرویس‌های بیشتری به این لیست اضافه شود. با این حال اگر وب‌سرویس مورد نظر شما در این لیست نبود، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها یا تیکت این مورد را درخواست کنید تا طی یک بروزرسانی، وب‌سرویس مورد نظرتون به دانلود افزونه حرفه ای اضافه شود.

 

60c8bfcf2cd69855f43527b2.png

 

ویژگی‌های دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس:

  • محیط کاملا ساده و کاربرپسند
  • افزودن بی‌نهایت ارز به فروشگاه
  • وابسته به نرخ کردن قیمت محصولات ساده یا متغیر
  • تعیین حاشیه سود مقدار ثابت یا درصدی
  • توانایی تعیین سود درصدی بر روی نرخ ارزها
  • توانایی تعیین کارمزد بر روی نرخ ارزها
  • بروزرسانی خودکار نرخ توسط وب‌سرویس‌ها
  • تعیین حداقل نرخ جهت کنترل قیمت‌ها در صورت افت ناگهانی
  • قابلیت وابسته کردن قیمت محصول به چندین متغیر
  • گرد کردن رقم نهایی به صفر یا نه یا ترکیبی
  • توانایی تعیین جهت گرد کردن (بالا، پایین، نزدیک)
  • قابلیت ویرایش سریع و انبوه محصولات ساده وابسته به نرخ
  • قابلیت نمایش تغییرات نرخ ارز به صورت درصد
  • نمایش نمودار نرخ ارزهای ایجاد شده
  • نمایش جدولی از نرخ ارزها همراه با درصد تغییرات و زمان بروزرسانی
  • پشتیبانی از ربات تلگرام جهت ارسال تغییرات نرخ ارزها
  • اطلاع‌رسانی تغییر قیمت محصولات از طریق تلگرام
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها
  • قابلیت فرمول‌نویسی پیشرفته
  • پشتیبانی از المنتور همراه با ابزارک‌های کاربردی
  • افزودن بی‌نهایت فرمول از پیش تعیین شده
  • افزودن ماشین‌حساب قیمت سریع در هرجایی از فروشگاه
  • افزودن مبدل نرخ ارزها به یک‌دیگر در هرجایی از فروشگاه
  • نمایش دادن تاریخ و زمان بروزرسانی نرخ ارز توسط شورت‌کدها
  • نمایش دادن مشخصات محصولات و ارزها توسط کدهای کوتاه
  • ارائه فایل JSON از لیست نرخ ارزهای فروشگاه (ویژه توسعه‌دهندگان)
  • پشتیبانی از چهار واحد پولی ایران: ریال، تومان، هزار ریال و هزار تومان
  • پشتیبانی از نرخ‌های اعشاری و اعداد زیر یک

 

دیدگاه برخی از مشتریان افزونه:

5f1ed2de51832a008e0e20b2.png

 

توصیه می‌شود قبل از خرید دانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس، نگاهی به تصاویر دانلود افزونه حرفه ای بیاندازید و سری نیز به پیش‌نمایش آنلاین آن بزنید! این دانلود افزونه حرفه ای همچنین دارای راهنمای کامل و تصویری است و سعی شده به تمامی نکات در آن پاسخ داده شود.

 

پیش‌نیازهای افزونه

  • حداقل نسخه پی‌اچ‌پی: 7.0
  • حداقل نسخه وردپرس: 5.0
  • حداقل نسخه ووکامرس: 4.0
  • حداقل نسخه یون‌کیوب: 10.0

 

توجه کنید که این دانلود افزونه حرفه ای جهت فعال‌سازی کامل نیاز به نصب بودن یون‌کیوب در سرور یا هاست شما دارد. این ماژول به صورت پیش‌فرض بر روی اکثر هاست‌ها و سرورها نصب شده است. در غیر این صورت از پشتیبانی هاستینگ خود جهت نصب و فعال‌سازی یون‌کیوب در خواست کنید. اما در صورتی که مدیریت سرور برعهده خودتان است، در فایل راهنمای همراه دانلود افزونه حرفه ای مراحل کامل به صورت تصویری برای نصب این ماژول توضیح داده شده است.

 

گزارش تغییرات

نسخه 5.2.1 (5 آبان 1400)

  • رفع مشکل وب‌سرویس پارسی‌جو
  • رفع مشکل اختلاف زمان منطقه
  • رفع مشکل لایسنس

 

نسخه 5.2.0 (25 خرداد 1400)

  • پشتیبانی از المنتور همراه با ابزارک‌های کاربردی
  • افزوده شدن شورت‌کد نمایش نمودار نرخ ارز
  • افزوده شدن شورت‌کد نمایش جدول نرخ ارزها
  • افزوده شدن شورت‌کد نمایش درصد تغییر نرخ ارزها
  • اطلاع‌رسانی تغییرات قیمت محصولات از طریق تلگرام
  • افزوده شدن وب‌سرویس Tala Clinic Fars

 

نسخه 5.0.0 (21 اسفند 1399)

  • افزوده شدن شورت‌کد نمایش تاریخ و زمان بروزرسانی نرخ ارز
  • افزوده شدن شورت‌کد مبدل نرخ ارزها
  • افزوده شدن ربات تلگرام جهت ارسال تغییرات نرخ ارزها
  • اضافه شدن گزینه گرد کردن سراسری قیمت‌ها
  • نمایش درصد تغییرات نرخ ارزها
  • اضافه شدن نمودار نرخ ارزهای ایجاد شده
  • بروزرسانی وب‌سرویس Tala.ir
  • بروزرسانی وب‌سرویس TGJU Paid
  • افزوده شدن وب‌سرویس Nobitex
  • ارائه فایل JSON از نرخ ارزهای ایجاد شده (ویژه توسعه‌دهندگان)
  • بازنویسی بخش‌هایی از دانلود افزونه حرفه ای و بهبود عملکرد

 

نسخه 4.2.0 (12 دی 1399)

  • افزوده شدن وب‌سرویس API Master
  • بهبود عملکرد دانلود افزونه حرفه ای و افزایش سرعت پردازش

 

نسخه 4.1.2 (10 دی 1399)

  • رفع مشکل فرمول در محصولات ساده
  • رفع مشکل وب‌سرویس Tala.ir

 

نسخه 4.1.1 (4 دی 1399)

  • افزوده شدن وب‌سرویس Sourcearena
  • رفع مشکل وب‌سرویس TGJU Paid

 

نسخه 4.1.0 (3 دی 1399)

  • افزوده شدن وب‌سرویس Tala.ir (اسکرپ)
  • افزوده شدن وب‌سرویس TGJU (نسخه غیر رایگان)
  • افزوده شدن پارامتر فرمت کردن اعداد به شورت‌کد نرخ ارز
  • افزوده شدن پارامتر اعداد فارسی به شورت‌کد نرخ ارز
  • افزوده شدن ضریب به نرخ ارز
  • افزوده شدن مقدار ثابت به نرخ ارز
  • حذف وب‌سرویس Jafari Currency (به دلیل قطع سرویس‌دهی)
  • رفع چند باگ گزارش شده

 

نسخه 4.0.3 (29 شهریور 1399)

  • بروزرسانی وب‌سرویس Jafari Currency

 

نسخه 4.0.2 (11 شهریور 1399)

  • بروزرسانی وب‌سرویس TGJU

 

نسخه 4.0.1 (12 مرداد 1399)

  • رفع باگ بخش فرمول‌نویسی در محیط مدیریت

 

نسخه 4.0.0 (6 مرداد 1399)

  • کاهش فرایند بروزرسانی نرخ ارز و بهینه‌سازی
  • افزوده شدن فرمول‌های از پیش تعیین شده
  • افزوده شدن جهت گرد کردن (بالا، پایین و نزدیک)
  • افزوده شدن پیش‌نمایش قیمت در ویرایش سریع
  • افزوده شدن فیلد کارمزد در ثبت یا ویرایش ارز
  • افزوده شدن کد کوتاه نمایش مقادیر هر متغیر فرمول
  • افزوده شدن وب‌سرویس RatesBox
  • کامل شدن بخش نمایش محصولات وابسته به یک ارز یا فرمول
  • پشتیبانی از نرخ‌های اعشاری و زیر یک

 

نسخه 3.4.2 (23 تیر 1399)

  • رفع تداخل بخش لایسنس با دیگر افزونه‌ها

 

نسخه 3.4.1 (10 اردیبهشت 1399)

  • بهینه‌سازی و رفع باگ

 

نسخه 3.4.0 (6 اردیبهشت 1399)

  • افزوده شدن ویرایش سریع محصولات ساده
  • افزوده شدن ویرایش انبوه محصولات ساده
  • رفع تداخل با دانلود افزونه حرفه ای وردفنس
  • افزوده شدن وب‌سرویس SunnyWeb

 

نسخه 3.2.0 (19 فروردین 1399)

  • افزوده شدن شورت‌کد ماشین‌حساب قیمت سریع
  • افزوده شدن ابزارک مدیریت ماشین‌حساب سریع
  • افزوده شدن وب‌سرویس ExchangeRate-API (رایگان!)
  • افزوده شدن وب‌سرویس Open Exchange Rates (رایگان!)

 

نسخه 3.1.0 (26 اسفند 1398)

  • پشتیبانی کامل از نسخه 7.4 PHP
  • افزوده شدن وب‌سرویس Navasan
  • افزوده شدن وب‌سرویس Jafari Currency (رایگان!)
  • افزوده شدن وب‌سرویس Hamyar Android (رایگان!)

 

نسخه 3.0.0 (15 اسفند 1398)

  • بهینه‌سازی و کاهش حجم کدهای افزونه
  • افزوده شدن وب‌سرویس CoinMarketCap (رایگان!)
  • افزوده شدن وب‌سرویس CryptoCompare (رایگان!)
  • افزوده شدن حداقل نرخ ارز
  • افزوده شدن فرمول‌نویسی
  • بهبود نمایش خطای وب‌سرویس‌ها
  • افزوده شدن دو حالت جدید گرد کردن (9 و ترکیبی)
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از گارد ژاکت
  • فرمت کردن پیشنمایش رقم نهایی

 

نسخه 2.2.0 (8 مرداد 1398) 

  • افزوده شدن وب‌سرویس TGJU (رایگان!)
  • افزوده شدن وب‌سرویس Parsijoo (رایگان!)
  • افزوده شدن شورت‌کد مشخصات قیمت ارزی و قیمت فروش ویژه ارزی محصول
  • افزوده شدن شورت‌کد مشخصات حاشیه سود فروشگاه و میزان گرد شدن محصول
  • افزوده شدن شورت‌کد نرخ اصلی ارز و میزان سود فروشگاه بر روی ارز
  • بهبود عملکرد دانلود افزونه حرفه ای در بخش بروزرسانی نرخ‌ها

 

نسخه 2.1.0 (6 فروردین 1398) 

  • بهبود عملکرد دانلود افزونه حرفه ای در فروشگاه‌هایی با تعداد محصولات بالا

 

نسخه 2.0.0 (2 فروردین 1398) 

  • بازنویسی کلی افزونه
  • رفع تداخل با اکثر افزونه‌های مرتبط با تخفیف
  • رفع مشکل با ابزارک صافی قیمت ووکامرس
  • افزوده شدن ویژگی سود درصدی بر روی نرخ ارزها
  • افزوده شدن ویژگی آپدیت خودکار نرخ ارزها
  • افزوده شدن وب‌سرویس Nerkh-API
  • افزوده شدن قابلیت تعیین ارز مرتبط بر روی هر گزینه محصول متغیر
  • افزوده شدن قابلیت تعیین حاشیه سود به صورت مقدار ثابت یا درصدی

 

نسخه 1.3.0 (15 آذر 1397) 

  • پشتیبانی از ویرایش سریع محصولات وابسته به نرخ ارز

 

نسخه 1.2.0 (3 مهر 1397) 

  • اضافه شدن گزینه حاشیه سود
  • اضافه شدن گزینه تعیین حد رند شدن قیمت نهایی
  • بهبود عملکرد دانلود افزونه حرفه ای در اصلاح transient قیمت‌ها

 

نسخه 1.1.1 (17 شهریور 1397) 

  • رفع مشکل transient قیمت‌ها

 

نسخه 1.1.0 (4 شهریور 1397) 

  • اضافه شدن پشتیبانی از محصولات متغیر

 

نسخه 1.0.0 (22 مرداد 1397) 

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: