دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی CSV و XML به وردپرس | WP All Import Pro
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی CSV و XML به وردپرس | WP All Import Pro

دانلود دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی CSV و XML به وردپرس | WP All Import Pro

آموزش دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی CSV و XML به وردپرس | WP All Import Pro , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی CSV و XML به وردپرس | WP All Import Pro

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی جامع از CSV و XML به وردپرس | افزونه WP All Import Pro | دانلود افزونه حرفه ای ایمپورت پلاگین وردپرس درون ریزی پیشرفته | دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی جامع وردپرس

قوی ترین دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی وردپرس از فایل اکسل و XML

مطمئن‌ترین دانلود افزونه حرفه ای جهت ویرایش دسته جمعی نوشته ها، محصولات و ...

 

معرفی دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی جامع وردپرس | افزونه WP All Import Pro

دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی WP All Import Pro کامل ترین و بهترین راهکار برای درون ریزی هزاران هزار پست از هر نوع به وردپرس. در کمترین زمان ممکن را در اختیار شما قرار می دهد. با دانلود افزونه حرفه ای درون ریزی که به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند، می توانید در مدت بسیار کم هزاران پست، دسته بندی، برچسب، کاربر، برگه و ... را به وردپرس درون ریزی کنید. فقط کافی است که لیست فایل ها راه همراه با جزئیات دلخواه نظیر دسته بندی، تصاویر، برچسب ها و ... را در فایل CSV ذخیره کرده و در افزونه WP All Import Pro بارگذاری کنید و به صورت بصری و با کشیدن و رهاکردن، عمل درون ریزی را مدیریت کنید.

به پاس قدردانی از همراهی شما، کلیه افزودنی‌های WP All Import Pro به عنوان هدیه تقدیم خریداران خواهد شد

 

افزودنی‌های موجود در بسته به عنوان هدیه:

  • WooCommerce Add-On  - نسخه 3.2.6
  • Advanced Custom Fields Add-On - نسخه 3.3.1
  • Link Cloaking Add-On - نسخه 1.1.3
  • User Import Add-On - نسخه 1.1.5
  • Toolset Types Add-On Pro - نسخه 1.0.3

 

هم اکنون نسخه اورجینال بومی شده و فارسی این دانلود افزونه حرفه ای در اختیار شماست تا هزاران هزار اطلاعات خود را در چند دقیقه به وردپرس درون ریزی کنید.

افزونه WP All Import Pro قابلیت هماهنگ سازی کامل با دانلود افزونه حرفه ای ACF (Advanced custom fields) را دارد و تمامی فیلدهای تعریف شده در این دانلود افزونه حرفه ای و سایر دانلود افزونه حرفه ای ها، همچنین فیلدهای مربوط به قالب شما را تشخیص داده و می توانید با مقدار دهی به آنان در روند درون ریزی، تمامی آن ها را در درون ریزی تکمیل نمایید. همچین با افزودنی رایگان Advanced Custom Fields Add-On که به صورت هدیه دریافت خواهید کرد، سازگاری 100% با این دانلود افزونه حرفه ای و فیلدهای اختصاصی آن را نیز خواهید داشت.

 

درون ریزی عکس ها با دانلود افزونه حرفه ای ایمپورت جامع وردپرس:

فقط کافی است عکس ها را ابتدا به صورت دستی جمعی در هاست خود یا هر هاست دیگری آپلود کرده سپس آدرس آنها را از طریق فایل CSV به دانلود افزونه حرفه ای ایمپورت منتقل کنید. تمامی عکس ها در محل خود درج خواهند شد. 

 

فیلدهای سفارشی: 

بخشی در دانلود افزونه حرفه ای مخصوص این فیلدها در نظر گرفته شده است که تمامی فیلدهای بکار رفته در سایت شما را پوشش داده و شناسای می کند.  

 

درون ریزی دسته بندی ها و برچسب ها با WP All Import Pro:

تمامی دسته بندی های فعلی در این دانلود افزونه حرفه ای به درستی تشخیص داده می شوند و در صورتی که دسته بندی مورد نظر را از قبل ایجاد نکرده باشید. با درج دسته بندی و زیردسته بندی با کشیدن و رها کردن، مطابق شکل، دسته بندی جدید ایجاد می شود.  

 

درج تاریخ و نحوه نمایش پست ها توسط دانلود افزونه حرفه ای WP All Import Pro:

برای هر پست و یا محتوایی که قصد درون ریزی دارید، می توانید تاریخ انتشار منحصربفردی را انتخاب کرده و براساس آن محتوای خود را منتشر کنید.

درون ریزی محصولات با دانلود افزونه حرفه ای WP All Import Pro Woocommerce Addon :

افزودنی ووکامرس افزونه WP All Import Pro برای ارسال دسته جمعی محصولات، تخفیف ها، سفارشات و ... به وردپرس می باشد که با خرید WP All Import Pro به عنوان هدیه به کاربران تقدیم خواهد شد. بعد از نصب این افزودنی، پس از انتخاب فایل CSV یا XML درون ریزی، بخشی برای انتخاب محصولات و زیرمجموعه های ووکامرس به عملیات درون ریزی اضافه خواهد شد که با انتخاب آن، گزینه ای مانند بخش مشخصات محصول ووکامرس به عملیات درون ریزی افزوده خواهد شد. که از آن بخش می توانید قیمت، نوع محصول، ویژگی ها و سایر مشخصات محصول را همانند ووکامرس انتخاب و طی عملیات درون ریزی به سایت خود ارسال کنید. 

5f12a13bf3d7fd120b5d9a9c.png

در تصویر بالا، بخش مربوط به درج محصولات ووکامرس را مشاهده می کنید که همانند خود دانلود افزونه حرفه ای ووکامرس تعبیه شده و برای محصولات خود، می توانید تمامی موارد را مطابق با ووکامرس پیکربندی کنید.

در ادامه و پس از تنظیم تمامی موارد دلخواه، کافی است که فقط مراحل درون ریزی را نگاه کنید! 

اکنون کامل ترین دانلود افزونه حرفه ای ایمپورت و درون ریزی جامع درون ریزی از CSV و XML به وردپرس به صورت اورجینال و بومی شده با پشتیبانی از زبان فارسی در اختیار شماست. ویدئوی زیر معرفی کلی دانلود افزونه حرفه ای ایمپورت WP All Import Pro به زبان انگلیسی است که می توانید برای آشنایی بهتر آن را مشاهده کنید.

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای درون ریزی CSV و XML به وردپرس | WP All Import Pro



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: