افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | Unlimited Addons
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | Unlimited Addons

دانلود افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | Unlimited Addons

آموزش افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | Unlimited Addons , پشتیبانی 6 ماهه افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | Unlimited Addons

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | پلاگین Unlimited Addons  Unlimited Addons for WPBakery Page Builder

نکته : دانلود افزونه حرفه ای unlimited addons با دانلود افزونه حرفه ای ultimate addon متفاوت است و حتما ویدیو معرفی محصول را مشاهده کنید

معرفی افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر

درود به همه شما کاربران گرامی  در خدمت شما هستیم با معرفی محصول جدید و پرفروش تحت عنوان دانلود افزونه حرفه ای unlimited addons که با استفاده از آن میتواند قدرت و سرعت خود را در طراحی صفحات سایت با دانلود افزونه حرفه ای ویژوال کامپوزر بسیار بالا ببرید و بتوانید به راحتی صفحات بی نظیری را خلق کنید، با ما با معرفی این دانلود افزونه حرفه ای و پلاگین قدرتمند همراه باشید.

5ded2cefd34681056a51fd22.jpg

پلاگین Unlimited Addons چیست ؟

همانطور که میدانید دانلود افزونه حرفه ای ویژوال کامپوزر در دنیای وردپرس بسیار محبوب است و اکثر دانلود قالب وردپرس حرفه ای های وردپرسی این صفحه ساز قدرتمند رو به همراه دارند و توسعه دهندگان حرفه ای دانلود قالب وردپرس حرفه ای های خود را سازگار با این صفحه ساز طراحی میکنند. امروزه دانلود افزونه حرفه ای های جانبی بسیار زیادی برای صفحه ساز ویژوال کامپوزر وجود دارد که میتوانیم از آن ها برای افزودن امکانات بیشتر به ویژوال کامپوزر استفاده کنیم مثل دانلود افزونه حرفه ای آلتیمت اددان ( دانلود افزونه حرفه ای ultimate addonاما دانلود افزونه حرفه ای unlimited addons همانطور که طراحان این دانلود افزونه حرفه ای نام آن را دانلود افزونه حرفه ای امکانات نامحدود برای ویژوال کامپوزر گذاشته اند به شما کمک میکند از امکانات بینظیر آماده برای طراحی سایت استفاده کنید ، در واقع هر انچه که برای طراحی یک صفحه بی نظیر نیاز دارید در دستان شماست.

افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر  وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم وجود المان های زیاد و جذاب و امکانات فوق العاده در این دانلود افزونه حرفه ای آن را در بین طراحان سایت وردپرسی در جهان محبوب کرده که در مدت زمان بسیار کوتاه بتواند بیش از ۵۰۰۰ فروش موفق و مشتری راضی را برای خود ثبت کند.

5ded32a89cbdbe003907a2d2.jpg

دانلود افزونه حرفه ای unlimied addons دارای بیش از ۴۵ اددان و دانلود افزونه حرفه ای مکمل می باشد که بعد از خرید این دانلود افزونه حرفه ای در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت که میتوانید با این اددان ها که مجموعا بیش از ۷۰۰ المان را در اختیارتان قرار میدهد شروع به طراحی سایت کرده و از این امکانات نهایت لذت را ببرید.

این پلاگین قدرتمند دارای بخش ایمپورت بسیار قوی برای اضافه کردن این المان ها به صفحه ساز ویژوال کامپوزر است تا شما عزیزان فقط هرکدام از المان و اددان هایی که مد نظرتان است را بر روی صفحه ساز خود داشته باشید و اگر نمیخواهید تمامی اددان های اضافی که نیاز ندارید را ، جدا کنید و مواردی که نیاز دارید رو اضافه کنید که در نتیجه باعث کاهش حجم در دیتابیس شما میشود و این خود یک ویژگی بی نظیر است.

 

امکانات افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر به این ۴۵ اددان و بیش از ۷۰۰ المان اماده ختم نمیشود.

بلکه این پلاگین قدرتمند برای سهولت کار شما و صرفه جویی در زمان دارای بیش از ۳۰ دانلود قالب وردپرس حرفه ای و طرح بندی اماده برای ویژوال کامپوزر در دسته بندی انواع وب سایت ها می باشد که شما میتوانید برای مثال در صفحه اصلی سایت خود یا لندینگ هایی که میسازید یکی از طرح ها رو انتخاب کنید تا به سرعت برای شما به همان شکل چیدمان ساییتان تغییر کند و فقط با تغییرات کوچک میتوانید متن ها رنگ ها را تغییر دهید و از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای های اماده لذت ببرید.

 

ویژگی‌ هایی که در پلاگین unlimited addons می باشد کدام است ؟

در این بخش میخواهیم به شما برخی از ویژگی های محبوب این دانلود افزونه حرفه ای را معرفی کنیم. مابقی ویژگی ها را میتوانید در دمو افزونه و هم چنین در استفاده از دانلود افزونه حرفه ای مشاهده کنید.

  

5ded29f89b20d405493cda24.jpg

 

اگر بخواهم در یک جمله بگویم ( این افزونه نهایت زیبایی را در کمترین زمان برایتان خلق خواهد کرد )

 

سفارشی  کردن المان های unlimited addons بیش از آن چیزی است که تصور می کنید

شما با استفاده از تنظیمات هر المان به راحتی قادر خواهید بود المان ها را برای خود سفارشی کنید. امکان بینظیر دیگر دانلود افزونه حرفه ای اینست که میتوانید با داشتن دانش css و html بسیار کم المانهای مخصوص خود راخلق کنید. این ویژگی یکی از فوق العاده ترین امکانات این دانلود افزونه حرفه ای است.

5ded2afbd34681052842cabe.gif

نکته : توسعه دهنده این دانلود افزونه حرفه ای قابلیت ترجمه را در این دانلود افزونه حرفه ای قرار نداده است. ولی تیم مغز وردپرس با افزودن تابع ترجمه و فارسی سازی تنظیمات دانلود افزونه حرفه ای به صورت کامل و همچنین فارسی سازی بیش از 4000 رشته در تمامی اددان ها این دانلود افزونه حرفه ای را به صورت کاملا فارسی شده در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است.

5eb11ea44049cf03344ee798.png

مشاهده بسته شگفت انگیز

آپلود عکسافزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | Unlimited Addons



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: