مجموعه Add on های پروفایل بیلدر | Profile builder Add on pakcages
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

مجموعه Add on های پروفایل بیلدر | Profile builder Add on pakcages

دانلود مجموعه Add on های پروفایل بیلدر | Profile builder Add on pakcages

آموزش مجموعه Add on های پروفایل بیلدر | Profile builder Add on pakcages , پشتیبانی 6 ماهه مجموعه Add on های پروفایل بیلدر | Profile builder Add on pakcages

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

مجموعه Add on های پروفایل بیلدر | Profile builder Add on pakcages | امکانات بیشتر دانلود افزونه حرفه ای پروفایل بیلدر

تمام Addonها به آخرین نسخه بروزرسانی شد (۲ آذر ۱۳۹۹)

این محصول مجموعه‌ای از Add on ها برای دانلود افزونه حرفه ای پروفایل بیلدر است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این افزونه‌ها حتما باید ابتدا دانلود افزونه حرفه ای پروفایل بیلدر را تهیه کرده و بر روی سایت خود نصب نمایید. در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ افزونه تایید مدیر برای ویرایش فیلد به لیست دانلود افزونه حرفه ای ها اضافه شد. افزونه‌های موجود در این پکیج:   

5e88474d9c64b8006a3c4a83.png

همگام ساز ووکامرس برای دانلود افزونه حرفه ای پروفایل بیلدر

با استفاده از این افزونه، در قسمت مدیریت فیلد‌های پروفایل بیلدر، فیلدهای صورت حساب و اطلاعات حمل و نقل ووکامرس اضافه خواهد شد که با استفاده از آن خواهید توانست در فرم‌های عضویت و ویرایش پروفایل خود این فیلدها را نیز اضافه نمایید. همچنین قادر خواهید بود فرم‌های عضویت و ورود و ویرایش حساب کاربری پیش‌فرض ووکامرس را با فرم‌های دلخواهی که با پروفایبل بیلدر ساخته‌اید جایگزین نمایید. همچنین با استفاده از این Add on به سادگی قادر خواهید بود فیلد‌های صفحه پرداخت ووکامرس را حذف و یا تغییر نام دهید و یا حتی فیلد جدیدی را به صفحه پرداخت ووکامرس اضافه نمایید. و یا ترتیب نمایش آن‌ها و اجباری بودن یا نبود آن‌ها را نیز تعیین نمایید.

 

5e884757ffb647006b11f2d3.png

اتصال شبکه‌های اجتماعی برای دانلود افزونه حرفه ای Profile Builder

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای قادر خواهید بود به کاربران سایت خود قابلیت ورود و عضویت از طریق فیسکبوک، گوگل پلاس، توییتر و لیندکین را بدهید. ضمن اینکه این دانلود افزونه حرفه ای به شما توانایی تغییر موقعیت دکمه‌های ورود با شبکه‌های اجتماعی، تغییر متن آن‌ها، تغییر استایل آن‌ها و ... را می‌دهد.

توصیه می‌کنم حتما تصاویر این دانلود افزونه حرفه ای را مشاهده کنید. (تصاویر انگلیسی هستند اما دانلود افزونه حرفه ای به صورت کامل فارسی شده است)

 

5e884776f0c1a200603bbc72.png

فهرست‌های کاربری دلخواه در دانلود افزونه حرفه ای پروفایل بیلدر وردپرس

این دانلود افزونه حرفه ای بخشی را به صفحه فهرست‌های وردپرس اضافه می‌کند که به شما اجازه می‌دهد لینک‌هایی را با استفاده از تنظیمات خاصی به صفحات مختلف پروفایل بیلدر ایجاد کنید. همچنین می‌توانید صفحات مختلف پروفایل بیلدر را به صورت پاپ‌آپ در سایت خود نمایش بدهید. توصیه می‌کنم حتما عکس‌های پیش‌نمایش را برای درک بهتر قابلیت‌های این دانلود افزونه حرفه ای مشاهده نمایید.

 

5e884785c13689006448c7c6.png

تعیین وضعیت نمایش فیلدها در پروفایل بیلدر

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای قادر خواهید بود وضعیت نمایش فیلدهای خود را بر اساس نقش‌های کاربری و یا فرم‌های مختلف تغییر دهید. مثلا فیلدی را مخصوص گروه کاربری مشتری تعیین کنید.

 

5e884793ffb647006b11f2d4.png

اتصال دانلود افزونه حرفه ای Profile Builder با دانلود افزونه حرفه ای MailPoet

با استفاده از این پلاگین می‌توانید فیلد عضویت در خبرنامه را به فرم‌های خود اضافه کنید. به این صورت که یک چک باکس به فرم عضویت اضافه خواهد شد که با تیک زدن آن توسط کاربر، ایمیل آن کاربر به لیست تعیین شده توسط شما در پنل ادمین اضافه خواهد شد.

 

5e88479ef0c1a200603bbc73.png

اتصال پروفایل بیلدر به میل‌چیمپ

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای قادر خواهید بود گزینه ای را به فرم‌های خود اضافه کنید تا پس از انتخاب آن توسط کاربران، ایمیل آن‌ها به لیست مورد نظر شما در میل‌چیمپ اضافه شود. همچنین ابزارکی به لیست ابزارک‌ها اضافه خواهد شد که می‌تونید با آن فرم عضویت در خبرنامه میل‌چیمپ را نمایش دهید.

 

5e8847a8ffb6470068044e39.png

اتصال پروفایل بیلدر به Campaign Monitor

دقیقا امکاناتی که دانلود افزونه حرفه ای میل‌چیمپ در اختیار شما قرار می‌دهد را می‌توانید برای وبسایت Campaign Monitor هم داشته باشید.

 

5e8847bcc13689006448c7c8.png

دانلود افزونه حرفه ای فرم‌های چند مرحله‌ای در پروفایل بیلدر

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای فوق‌العاده کاربری می‌توانید فرم‌های عضویت سایت خود را به چندین مرحله تقسیم بندی کنید و اطلاعات را از کاربران دریافت نمایید. کاربر پس از پر کردن فیلدهای هر مرحله می‌توانید به مرحله بعدی برود.کاربرد این دانلود افزونه حرفه ای برای وب سایت هایی است که مایل هستند اطلاعاتی زیادی را از کاربران شان دریافت کنند.

 

5e8847cb5f79b9006a342806.png

هماهنگ ساز BBPress برای پروفایل بیلدر

این دانلود افزونه حرفه ای برای هماهنگ سازی پروفایل بیلدر با بی بی پرس استفاده می‌شود. که می‌توانید به وسیله آن فرم ویرایش حساب کاربری بی بی پرس را به پروفایل بیلدر تغییر دهید و در نتیجه کنترل کاملی بر روی فرم خود داشته باشید.

 

5e8847dbffb647006b11f2d8.png

هماهنگ سازی BuddyPress برای profile Builder

این دانلود افزونه حرفه ای هم برای هماهنگ سازی پروفایل بیلدر با بادی پرس استفاده می‌شود. که می‌توانید به وسیله آن فرم ویرایش حساب کاربری بادیپرس را به پروفایل بیلدر تغییر دهید و در نتیجه کنترل کاملی بر روی فرم خود داشته باشید.

 

5e8847eaffb647006a3ff1ac.png

تایید مدیر برای ویرایش فیلد

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای قادر خواهید بود که تعیین کنید برخی فیلد‌ها پس از ویرایش ابتدا توسط مدیر سایت تایید شوند سپس مقدار ویرایش شده ثبت شود.  

آپلود عکسمجموعه Add on های پروفایل بیلدر | Profile builder Add on pakcages



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: