دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چندمنظوره Freshio
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چندمنظوره Freshio

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چندمنظوره Freshio

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چندمنظوره Freshio , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چندمنظوره Freshio

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاه مواد غذایی وردپرس | دانلود قالب وردپرس حرفه ای فرشیو | دانلود قالب وردپرس حرفه ای Freshio

Freshio - Organic & Food Store WordPress Theme

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاه مواد غذایی وردپرس فرشیو

Freshio یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس فروشگاهی زیبا، مدرن و ریسپانسیو است. با استفاده از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی می توان هر وب سایت مرتبط با غذای طبیعی مانند فروشگاه غذای تازه ، غذای بازار ، بازار مواد غذایی ، وب سایت تجارت الکترونیک ارگانیک ، فروشگاه مواد غذایی ارگانیک ، بازار ارگانیک ، سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی آنلاین ، فروشگاه آجیل و خشکبار راه اندازی کرد. همچنین ، برای فروشگاه های محصولات زیست محیطی ، نان تازه ، فروشگاه های شیرینی فروشی و حتی مغازه های لوازم آرایشی طبیعی نیز دانلود قالب وردپرس حرفه ای مناسبی می باشد. Freshio یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود تا یک فروشگاه اینترنتی کاملا متمایز راه اندازی کنید. این پوسته فروشگاهی وردپرس شگفت انگیز دارای 8 صفحه نخست از پیش طراحی شده برای راحتی کار شماست که می توانید هر کدام از آن ها را فقط با یک کلیک در اختیار داشته باشید. با طراحی جذابی که این پوسته نوظهور دارد، می تواند در اولین نگاه باعث جذب مشتری برای سایت شما شده و به یک کاربر دائمی شما تبدیل شود. دانلود قالب وردپرس حرفه ای فرشیو در هر دستگاه و مرورگری قابل استفاده است. علاوه بر این ، برای سئو ، سرعت صفحه و عملکرد نیز بهینه شده است تا بتواند نرخ تبدیل را افزایش دهد. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی وردپرس با استفاده از صفحه ساز محبوب المنتور طراحی شده و شما می توانید وب سایتی کامل و بدون مهارت برنامه نویسی ایجاد کنید.

همین حالا وب سایت فروشگاهی خود را بسازید.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   فروشگاهی میوه فروشی

چرا دانلود قالب وردپرس حرفه ای Freshio ؟

دانلود قالب وردپرس حرفه ای مخصوص موبایل و کاملا ریسپانسیو

بیشتر افراد از طریق تلفن همراه خود خرید می کنند. زمانی که یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای پوسته ویژه موبایل باشد، طبیعی است که کاربر، رغبت بیشتری به بررسی سایت و احتمالا خرید داشته باشد. فرشیو با داشتن چنین ویژگی، امکان داشتن یک فروشگاه سیار عالی را به شما می دهد.

طراحی آسان صفحات با استفاده از صفحه ساز Elementor

با استفاده از صفحه ساز فوق پیشرفته و محبوب المنتور می توانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی، صفحات مختلف سایت خود را به زیباترین شکل و در کوتاه ترین زمان طراحی نمایید.

درون ریزی با یک کلیک

تمامی دموهای اصلی دانلود قالب وردپرس حرفه ای Freshio تنها با یک کلیک قابل درون ریزی خواهند بود.

استایل های هدر و فوتر متنوع

می توانید هرکدام را از میان هدرهای از پیش ساخته شده انتخاب کنید و همچنین فوتر را به طور کاملا دلخواه با استفاده از المنتور ویرایش کنید.

طرح های زیبا برای هر فروشگاه مواد غذایی آنلاین

8 صفحه اصلی آماده و قابل درون ریزی

دموهای مختلف مخصوص فروشگاه مواد غذایی از پیش طراحی شده برای انتخاب آماده هستند. یکی از موارد مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید و یک وب سایت واقعاً عالی برای بازار غذا با آن ایجاد کنید!

صفحات فروشگاه خارق العاده

پوسته Freshio طیف گسترده ای از طرح بندی صفحه فروشگاه های خارق العاده را برای شما فراهم می کند. فقط باید طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، همه چیز همانطور که انتظار دارید نمایش داده می شوند.

سیستم فیلترینگ پیشرفته

با استفاده از فیلترهای از پیش تعریف شده ، مشتریان شما به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را با بالاترین دقت جستجو کنند. فیلترهای سفارشی که Freshio ارائه می دهد شامل فیلتر قیمت ، دسته ها ، برچسب ها و غیره است.

طرح های مختلف صفحه بلاگ

راه اندازی یک وبلاگ حرفه ای یکی دیگر از کاربردهای خوب این دانلود قالب وردپرس حرفه ای زیبا است. همراه با سبک های وبلاگ مدرن که در آن می توانید مقالات خود را بنویسید و ارسال کنید. همچنین، استانداردهای سئو در آن رعایت شده تا کسب رتبه بالای گوگل برای مقالات شما راحت تر باشد.

سازگاری با محبوب ترین دانلود افزونه حرفه ای های دنیای وردپرس

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی فرشیو با دانلود افزونه حرفه ای های محبوبی نظیر yoast seo، دانلود افزونه حرفه ای چندزبانه کردن سایت یعنی WMPL، روولوشن اسلایدر و المنتور سازگار است.

### Version 1.9.2
- Fix: Css Cart + Checkout Page
### Version 1.8.0
- سازگاری با نسخه 3.1.0 المنتور
### Version 1.6.2
- Fix: Error when activate theme
### Version 1.6.1
- Fix: New Plugins Wishlist + Compare + Quickview
### Version 1.6.0
- Update: Wishlist + Compare + Quickview
### Version 1.5.0
- Fix: function freshio_account_dropdown()
### Version 1.4.0
- ADD: Icon in megamenu for mobile
### Version 1.3.0
- Fix bug icon class in megamenu not save 
### Version 1.2.0
- Update elementor 2.9 
### Version 1.1.0
- Support Dokan Multiple Vendor 
### Version 1.0.0
- release
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چندمنظوره Freshio



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: