دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro

دانلود دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro

آموزش دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro

 

معرفی دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro

دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته یا MW Font Changer Pro نسخه پیشرفته افزونه MW Font Changer (فونت ماندگار) است که 7 سال پیش در مخزن وردپرس و به صورت رایگان منتشر کردم و با استقبال بسیار زیاد کاربران روبرو شد. نسخه رایگان این دانلود افزونه حرفه ای بیش از 10 هزار نصب فعال دارد و همچنین بیش از 127 هزار بار از مخزن وردپرس دریافت شده است. اکنون با توجه به نیاز، درخواست ها و ایمیل های کاربران، نسخه پیشرفته دانلود افزونه حرفه ای توسعه داده شده و در اختیار شما قرار گرفته است. ساختار نسخه رایگان و پیشرفته کاملا متفاوت است و دو دانلود افزونه حرفه ای جداگانه هستند. یعنی برای استفاده از نسخه پیشرفته، نیازی به نصب نسخه رایگان ندارید.

 

کمی از تاریخچه دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته فاصله بگیریم و به معرفی این دانلود افزونه حرفه ای فوق العاده کاربردی بپردازیم.

همانطور که از نام افزونه MW Font Changer Pro مشخص است، این دانلود افزونه حرفه ای در زمینه تغییر و مدیریت فونت ها در وردپرس به شما کمک می کند و شما برای اضافه کردن یک فونت به سایت خود و یا تغییر فونت ها، نیاز به حتی یک خط کد نویسی نخواهید داشت.

در دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته، شما می توانید فونت های دلخواه خود مانند، ایران سنس، ایران یکان، دانا و هر فونت دیگری که دوست دارید را به راحتی به سایت خود اضافه کنید. همچنین قابلیت اضافه کردن فونت های گوگل نیز در این دانلود افزونه حرفه ای وجود دارد که می توانید به صورت مستقیم فونت های گوگل را به سایت خود اضافه کنید.

این دانلود افزونه حرفه ای در حال حاضر با دانلود افزونه حرفه ای های المنتور، ویژوال کامپوزر، اسلایدر روولوشن، TinyMCE Advanced و ویرایشگر کلاسیک وردپرس سازگار است. یعنی شما با اضافه کردن فونت های مورد نظر خود در دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته، در دانلود افزونه حرفه ای های گفته شده نیز به آن ها دسترسی دارید و می توانید در بخش های مختلف سایت خود از آن ها استفاده کنید. 

دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته با فریمورک ریداکس (Redux Framework) نیز سازگار است. این به این معنی است که شما می توانید از فونت های دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته، در هر قالبی که پنل تنظیمات آن با این فریمورک ساخته شده است، استفاده کنید.

در ادامه به معرفی دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته با جزئیات بیشتر می پردازیم.

 

امکانات دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro

قبل از هر چیز لازم است بگوییم که یک راهنمای متنی کامل و همچنین فیلم های آموزشی دانلود افزونه حرفه ای را برای شما آماده کرده ایم که پس از خرید به آن ها دسترسی خواهید داشت. در این راهنمای متنی و فیلم های آموزشی، تمامی بخش های دانلود افزونه حرفه ای را به طور کامل توضیح داده ایم و شما مشکلی در استفاده از دانلود افزونه حرفه ای نخواهید داشت اما در صورتی که سوال یا مشکلی داشتید، کافی است برای ما تیکت ارسال کنید. تمام تلاش خود را می کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن، تیکت های شما را پاسخ دهیم.

در فونت ماندگار پیشرفته شما می توانید فونت های دلخواه خود را در وزن های 100، 200، 300، 400، 500، 600، 700، 800 و 900 و با فرمت های TTF،  WOFF، WOFF2، EOT و SVG بارگذاری و از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر فونت های دلخواه، می توانید فونت های گوگل را به طور مستقیم از مخزن گوگل در سایت خود اضافه کنید. فقط کافی است نام و وزن فونت گوگل مورد نظر خود را در دانلود افزونه حرفه ای وارد کنید.

 

در دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته شما می توانید فونت هایی که اضافه کرده اید را غیرفعال یا فعال کنید. با غیرفعال کردن هر فونت، فایل ها و کدهای سی اس اس مربوط به آن فونت در سایت شما لود نخواهند شد که این قابلیت تاثیر خوبی روی سرعت لود سایت شما خواهد داشت.

علاوه بر قابلیت فعال و غیرفعال کردن فونت که در بالا در مورد آن توضیح داده شد، تمامی کدهای سی اس اس و فایل های مربوط به فونت ها به صورت یک فایل CSS فشرده شده در سایت شما لود خواهند شد که باعث می شود سرعت لود سایت شما پایین نباشد.

در این دانلود افزونه حرفه ای شما می توانید فونت پیشخوان (پنل مدیریت) وردپرس را به راحتی و فقط با چند کلیک تغییر دهید. همچنین امکان تغییر فونت ظاهر گوتنبرگ در پنل مدیریت نیز وجود دارد. سازگاری با بلاک های دانلود افزونه حرفه ای گوتنبرگ و بلاک ادیتور وردپرس، در نسخه های بعد به دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته اضافه خواهد شد.

 

در دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته شما به راحتی می توانید فونت سایت خود را به طور کامل تغییر دهید. همچنین با استفاده از قابلیت المان های دلخواه، می توانید فونت قسمت های مختلف سایت خود را به صورت جداگانه تغییر دهید.

همچنین در قسمت المان های دلخواه قابلیت فعال یا غیرفعال کردن وجود دارد که در زمان دلخواه می توانید فونت بخش های مورد نظر خود را فعال یا غیرفعال کنید. در قسمت المان های دلخواه شما می توانید برای هر المان یا المان های مورد نظر خود، ویژگی های زیر را تغییر دهید:

  • فونت
  • وضعیت
  • اندازه فونت
  • ارتفاع خط
  • فاصله بین حروف
  • فاصله بین کلمات
  • وزن فونت
  • استایل فونت
  • دکوراسیون متن
  • تبدیل متن
  • رنگ متن
  • رنگ هایلایت
  • غیرقابل انتخاب بودن
  • اجباری بودن
  • خط بیرونی یا Outline
  • سایه متن

امکان اضافه کردن المان های دلخواه به تعداد دلخواه در دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته وجود دارد.

 

به نسخه پیشرفته دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار، قابلیت تغییر فونت صفحات ورود، ثبت نام و فراموشی رمز عبور نیز اضافه شده است تا شما صفحات ورود، ثبت نام و فراموشی رمز عبور جذابی داشته باشید.

یکی از دغدغه های اصلی کاربران ایرانی، اضافه کردن فونت های دلخواه به دانلود افزونه حرفه ای ها و صفحه سازهای معروف وردپرس مانند المنتور، ویژوال کامپوزر، اسلایدر روولوشن، فریمورک ریداکس و ... می باشد. در دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته، به محض این که فونتی را اضافه می کنید، فونت مورد نظر در لیست فونت های دانلود افزونه حرفه ای های گفته شده نیز اضافه می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

 

- در نسخه 1.0.1، قابلیت سازگاری با پوسته محبوب انفولد به دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته اضافه شد.

 

لازم به ذکر است که بسیاری از دانلود افزونه حرفه ای ها و دانلود قالب وردپرس حرفه ای های معروف وردپرسی از فریمورک ریداکس (Redux Framework) برای پنل تنظیمات خود استفاده می کنند. همانطور که گفته شد، دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته با این فریمورک سازگاری دارد. این یعنی شما می توانید به فونت هایی که توسط دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته اضافه می شوند، در پنل تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای خود دسترسی داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.

همچنین می توانید از طریق تنظیمات افزونه، قابلیت سازگاری با هر یک از دانلود افزونه حرفه ای های گفته شده را در صورت نیاز غیرفعال کنید.

با فعال کردن حالت "اجباری" برای هر فونت، ویژگی !important در CSS به آن اضافه می شود. به این ترتیب فونتی که از طریق دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته اعمال می کنید، اولویت بالاتری نسبت به فونت هایی که از طریق دانلود قالب وردپرس حرفه ای شما اعمال شده اند، خواهد داشت.

در لیست فونت های افزونه، شما می توانید پیش نمایش مربوط به هر فونت را مشاهده کنید.

 

علاوه بر فونت ها و دیگر ویژگی هایی که از طریق دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته در سایت خود اعمال می کنید، امکان اضافه کردن کدهای سی اس اس دلخواه نیز به دانلود افزونه حرفه ای اضافه شده است تا شخصی سازی سایتتان آسان تر و سریع تر باشد.

در صورتی که تمایلی به استفاده از فونت های گوگل در سایت خود ندارید، می توانید از طریق تنظیمات دانلود افزونه حرفه ای گزینه "غیرفعال کردن فونت های گوگل" را فعال کنید تا فونت های گوگل مربوط به دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته در سایت شما لود نشوند.

 

در حالت پیش فرض، تنظیمات و صفحات دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته دارای فونت شبنم هستند. در صورتی که می خواهید از فونتی که در پیشخوان اعمال کرده اید برای تنظیمات این دانلود افزونه حرفه ای هم استفاده کنید، فقط کافی است گزینه "غیرفعال کردن فونت پیش فرض تنظیمات افزونه" را فعال کنید.

با اضافه کردن هر فونت در دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته (چه فونت دلخواه و چه فونت گوگل) یک کلاس CSS به طور خودکار توسط دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته ساخته می شود و شما می توانید از آن در قسمت هایی که امکان تغییر فونت توسط این دانلود افزونه حرفه ای وجود ندارد (برای مثال دانلود افزونه حرفه ای ها یا صفحه سازهایی که فونت ماندگار پیشرفته هنوز با آن ها سازگار نیست)، استفاده کنید.

ما برای توسعه دهندگانی که می خواهند از دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته در کنار محصول (پوسته یا افزونه) خود استفاده کنند، یک تابع آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانند به لیست فونت های دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته دسترسی داشته باشند و در محصول خود استفاده کنند. اطلاعات بیشتر در فایل مستندات و راهنمای دانلود افزونه حرفه ای قرار گرفته است.

دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته با برخی دانلود افزونه حرفه ای های کش و بهینه سازی مانند W3 Total Cache، WP Rocket، Autoptimize، LiteSpeed و ... سازگار است و در صورت اضافه کردن یا اعمال فونت جدید در سایت، در صورتی که دانلود افزونه حرفه ای های گفته شده در سایت شما نصب باشند، کش آن ها به طور خودکار توسط دانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته پاک خواهد شد تا تغییرات و فونت های اعمال شده به خوبی در سایت شما نمایش داده شوند.

 

- نسخه 1.0.1:
+ سازگاری با پوسته محبوب و قدرتمند انفولد
+ اضافه شدن قابلیت تغییر فونت ادمین بار در سایت
+ رفع مشکلات گزارش شده توسط کاربران
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای فونت ماندگار پیشرفته | MW Font Changer Pro



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: