دانلود قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره حرفه ای توتال | Total
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره حرفه ای توتال | Total

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره حرفه ای توتال | Total

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره حرفه ای توتال | Total , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره حرفه ای توتال | Total

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

پوسته چندمنظوره توتال فارسی Total WP Theme

 

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای چندمنظوره توتال

بنام خدا و عرض سلام خدمت کاربران عزیز ژاکت ، امروز در خدمت شما هستیم با معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس توتال که یکی از بهترین و جذاب ترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای های چندمنظوره وردپرس است و قابلیت های زیادی برای ایجاد یک وبسایت را دارد.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای توتال یکی از منعطف ترین و جذاب ترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی است که توسط تیم بسیار حرفه ای WPExplorer طراحی و ساخته شده است. دانلود قالب وردپرس حرفه ای total هم اکنون یکی از پرفروش ترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای های وردپرسی است که در صدر جداول فروش تم فارست قرار دارد. در ادامه با معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای قدرتمند توتال در خدمت شما خواهیم بود.

بیش از ۲۲۵۰۰ مشتری خوشحال و راضی پوسته Total  در یکسال

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس توتال در مدت زمانی که ارائه شده است بیش از ۲۲۵۰۰ مشتری راضی داشته است ،‌ این مشتریان همگی از توتال بخاطر دانلود قالب وردپرس حرفه ای بسیار حرفه ای آنها تشکر کرده اند و امتیاز زیادی را به دانلود قالب وردپرس حرفه ای چندمنظوره توتال داده اند.

5e90ba328c313b081d2f4013.png
کاربران بالا

 

 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای چندمنظوره توتال کاملاً‌ ریسپانسیو و فوق العاده در برابر نمایشگر های مختلف

از مهمترین ویژگی هایی که یک وبسایت وردپرسی جذاب و حرفه ای باید داشته باشد رسپانسیو بودن آن می باشد به این معنی که برگه های آن در دستگاه های مختلف مثل : تبلت، موبایل ، دسکتاپ و .. به درستی نمایش داده شود. دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس توتال این مورد را با صورت خیلی حرفه ای حل نموده است و کاملاً واکنشگرا می باشد.

کافی است شما طراحی کنید و واکنشگرا تحویل بگیرید!

5e90ba3cc6367008882f7f8c.gif
طراحی واکنشگرا

 

سئو فوق العاده و موثر برای رتبه های بهتر در گوگل

از خصوصیات مهمی که در دانلود قالب وردپرس حرفه ای چندمنظوره توتال رعایت شده است ، سئوی بهینه این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی می باشد، این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی  دارای ساختار HTML  معتبر می باشد که اعتبار سئوی آن در وبسایت schema.org تضمین شده است و این اعتبار بزرگی برای یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی محسوب می شود.

 این دانلود قالب وردپرس حرفه ای بامجموعه yaost سازگاری کامل را داراست پس بدون فوت وقت برای داشتن وبسایتی در رده های اول گوگل اقدام کنید.

5e90ba493c289d086a0333ff.png
سئو عالی و تضمینی

 

بومی سازی و فارسی سازی استاندارد

دانلود قالب وردپرس حرفه ای توتال وردپرس  برای کاربران ایرانی کاملاً فارسی سازی و راستچین شده است و علاوه براین ها شامل بیش از 40 فونت فارسی می باشد که در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی موجود است و شما کابران گرامی می توانید از پنل قدرتمند این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فونت های دلخواه خود را انتخاب نمایید. همچنین این دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای لایسنس فونت ایرانسانس نیز می باشد.

5e90ba588c313b081d2f4014.png
دارای فونت های جذاب فارسی

 

صفحه ساز دراگ و دراپ ( کشیدنی رها کردنی )

در دانلود قالب وردپرس حرفه ای چندمنظوره توتال صفحه ساز ویژوال کامپوسر تدارک دیده شده است. این امکانات در بستر ویژوال کامپوسر فوق العاده زیبا نمایش داده می شود. با استفاده از صفحه ساز قدرتمند به راحتی با دراگ و دراپ یک وبسایت بسیار شیک طراحی کنید.

 

 

قابلیت ایجاد یک فروشگاه بسیار قدرتمند و زیبا !

درصورتی که به فکر راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی هستید ، سریعاً اقدام نمایید و پوسته وردپرس Total را تهیه نمایید زیرا این دانلود قالب وردپرس حرفه ای با تنظیمات بسیار گسترده و طراحی بسیاری زیبایی که داراست ، کاملاً با قدرتمندترین دانلود افزونه حرفه ای فروشگاه ساز وردپرس یعنی ووکامرس سازگاری دارد و این خود امتیاز بزرگی است.

5e90ba6904267c080d6eee93.png
سازگاری کامل با ووکامرس

 

قابلیت طراحی هدر و فوتر سایت با امکانات صفحه ساز

هدر  و فوتر دانلود قالب وردپرس حرفه ای توتال را به راحتی می توانید با دانلود افزونه حرفه ای ویژوال کامپوسر طراحی کنید! این ویژگی بی نظیر است و قدرت طراحی سایت شما را چندین برابر می کند. همه چیز محیاست تا با دانلود قالب وردپرس حرفه ای total هنر خود را تبدیل به یک وبسایت کاملاً موفق کنید.

[caption id="attachment_281123" align="aligncenter" width="616"]

5e90ba79c636700886550f04.png
سازگاری کامل با ویژوال کامپوسر

 پوسته وردپرس توتال

 

دانلود افزونه حرفه ای های قدرتمند در پکیجدانلود قالب وردپرس حرفه ای چندمنظوره توتال 

درپکیج دانلود قالب وردپرس حرفه ای توتال دانلود افزونه حرفه ای های قدرتمندی قرار داده شده است که کارایی دانلود قالب وردپرس حرفه ای را با آنها چندین برابر کرده است. این دانلود افزونه حرفه ای ها قیمت زیادی دارند و در این پکیج بطور کامل قرار داده شده اند. شما با خرید دانلود قالب وردپرس حرفه ای توتال صاحب این دانلود افزونه حرفه ای ها نیز خواهید شد. همچنین دانلود افزونه حرفه ای ها زمانی که دانلود قالب وردپرس حرفه ای آپدیت شود ، بروزرسانی خواهند شد.

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره حرفه ای توتال | Total



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: