دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو | Electro Woocomerce Theme
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو | Electro Woocomerce Theme

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو | Electro Woocomerce Theme

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو | Electro Woocomerce Theme , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو | Electro Woocomerce Theme

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو | پوسته Electro Electro Woocomerce Them

 

ارائه دموی 2021 دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو با بیش از 7 عدد برگه اصلی جذاب برای اولین بار فقط در وبسایت ژاکت

 

معرفی قالب فروشگاهی الکترو | پوسته Electro فارسی

با نام و یاد خدای مهربان ، عرض سلام و احترام خدمت کاربران عزیز وبسایت ژآکت ، امروز هم با محصول جدید و جذابی در خدمت شما هستیم برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای در وردپرس که زیبایی و انعطاف پذیری بالایی در این زمینه دارد.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو وردپرس (پوسته Electro) یکی از بهترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای های فروشگاهی در وردپرس است. دانلود قالب وردپرس حرفه ای Electro  توسط تیم shaikrilwan تهیه شده است و برنامه نویسی فوق العاده حرفه ای دارد. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس فروشگاهی می تواند یک کسب و کار نوپا  برای کسانی باشد که به دنبال موفقیت در دنیای اینترنت و تجارت الکترونیکی هستند باشد.

5e285f68609983051d043332.png

 

 

اسلاید بسیار زیبا با دانلود افزونه حرفه ای قدرتمند روولوشن اسلایدر

یکی از دانلود افزونه حرفه ای های قدرتمند وردپرس برای ساخت اسلایدر، دانلود افزونه حرفه ای اسلایدر روولوشن می باشد که دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو کاملاً با این دانلود افزونه حرفه ای سازگار می باشد و با این دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای فروشگاهی می توانید اسلایدرهای دلخواه و زیبای مدنظر خود را در فروشگاه وردپرس خود پیاده سازی و طراحی نمایید.

 

5e286363741c89046d4ae384.png

 

پنل تنظیمات قدرتمند و فارسی دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی Electro

دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو وردپرس دارای تنظیمات قدرتمند می باشد که به صورت کامل فارسی و راستچین شده است و کاربران عزیز می توانند به راحتی در تمامی بخش های دانلود قالب وردپرس حرفه ای تغییرات دلخواه خود را اعمال نمایند، این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس دارای بیش از 10 فونت فارسی مخصوص صفحات وب می باشد. کاربران بنا به سلیقه خود می توانند فونت های مدنظر خود را از تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو انتخاب نمایند.

 

5e2862d6810e0c04e7336816.png

 

سازگاری کامل با المان های فروشگاهی ویژوال کامپوزر

در دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو وردپرس همه المان های مهم و با اهمیت ویژوال کامپوسر که برای ساخت فروشگاه لازم است، وجود دارد.شاید باور این مورد برای شما سخت باشد ولی همین المان های دانلود قالب وردپرس حرفه ای electro در ویژوال کامپوسر هستند که باعث افزایش فروش وبسایت شما خواهند شد، در ادامه المان های پوسته فروشگاهی الکترو  را توضیح خواهیم داد.

 

الف) پیشنهاد ویژه برای محصولات

با این ویژگی می توانید در دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو، برای فروش یک محصول خاص پیشنهاد ویژه قرار دهید تا آن محصول بیشتر در معرض دید کاربران وبسایت قرار گیرد. همچنین می  توانید برای این محصول مدت زمان تا اتمام پیشنهاد ویژه را قرار دهید.

5e28634dbc754504d23c1f2b.png

 

ب)نمایش محصولات اخیر

شاید نیاز داشته باشید که کاربران وبسایت فروشگاهی شما ، از آخرین محصولاتی که در سایت شما قرار گرفته اند، اطلاع داشته باشند. این المان در دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو این امکان را طی چند کلیک ساده برای شما فراهم می آورد. دانلود قالب وردپرس حرفه ای electro واقعاً بی نظیر است.

 

ج) نمایش محصولات پرفروش

نمایش محصولات پرفروش باعث می شود تا مشتریان وبسایت شما به سمت این گونه محصولات سوق داده شوند، چون مسلماً محصولات پرفروش به دلایل خاصی پرفروش هستند و خواهان بسیار زیادی را دارند. با المان موجود در دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو می توانید این مورد را تعریف نمایید.

5e28629c4bb9bb051e6dc1e2.png

 

د) نمایش محصولات پرامتیاز

نمایش محصولات پرامتیاز نیز همچون محصولات پرفروش میتواند باعث اعتماد مشتریان وبسایت شما از محصولی است که آن ها اقدام به خریداری آن می کنند.در دانلود قالب وردپرس حرفه ای Electro وردپرس این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید یک فروشگاه وردپرسی را به راحتی پیاده سازی نمایید.

5e2862915cc712052a75381a.png

 

ه) سفارشی سازی کدهای CSS 

برای کاربران عزیزی که کمی در برنامه نویسی تحت وب مهارت داشته باشند و با تکنولوژی های CSSو HTML آشنایی داشته باشند، می توانند کدهای CSS دلخواه خود را در دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو وردپرس وارد نمایند و شاهد تغییرات دلخواه خود در ظاهر و طراحی دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی باشند.

5e286205609983051c6dc83c.png

 

طراحی زیبای فروشگاه الکترو :

فروشگاه دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد که می توان نوع نمایش محصولات را به شکل های مختلف نشان داد که این خود گویای منعطف بودن این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی می باشد.

5e28621cbc754504d23c1f22.png

امکان اضافه کردن فیلتر محصولات :

از ویژگی های جالبی که هر وبسایت فروشگاهی باید آن را دارا باشد، فیلترگذاری است. خوشبختانه این مورد در دانلود قالب وردپرس حرفه ای الکترو وردپرس وجود دارد که باعث راحت تر شدن جستجوی محصولی خاص با ویژگی های خاص توسط کاربر می گردد. این فیلترها روی خصوصیات مهمی از محصول مانند برند، رنگ و…تعریف می گردد.

5e28623095e81b050e7d0a54.png

 

افزودن به لیست علاقه مندی ها و اعمال مقایسه :

درصورتی که کاربر وبسایت شما به کالایی خاص علاقه داشته باشد و بخواهد آن را به لیست علاقه مندی ها اضافه نماید، این مورد در دانلود قالب وردپرس حرفه ای electro موجود است و می تواند این کار را انجام دهد. از موارد مهم دیگر دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو می توان به ویژگی مقایسه محصولات با هم اشاره کرد. این ویژگی باعث می گردد تا کاربران وبسایت بتوانند عمل مقایسه چند محصول با هم را انجام دهند

 

5e286252bc754504dd555162.png

 

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی الکترو | Electro Woocomerce Theme



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: