دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه‌ای محصولات شبیه دیجی کالا
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه‌ای محصولات شبیه دیجی کالا

دانلود دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه‌ای محصولات شبیه دیجی کالا

آموزش دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه‌ای محصولات شبیه دیجی کالا , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه‌ای محصولات شبیه دیجی کالا

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه ای دیجی کالا | پلاگین پیشنهاد تصادفی محصولات

توجه قوانین :

  • این دانلود افزونه حرفه ای با ورژن های php 5.6 تا 7.3 سازگاری کامل دارد.
  • دقت شود که بر روی دموی ما دانلود افزونه حرفه ای بهینه ساز راکت نصب بوده و مشکلی نیست و تقریبا نیمی از مشتریان ما دانلود افزونه حرفه ای بهینه ساز روی وردپرس خود نصب دارند. اما چنانچه دانلود افزونه حرفه ای های غیراستاندارد و متعددی روی وردپرس نصب باشد، احتمال تداخل با هر دانلود افزونه حرفه ای ای در هنگام استفاده از دانلود افزونه حرفه ای های بهینه ساز افزایش می یابد و بررسی این امر در پشتیبانی رایگان دانلود افزونه حرفه ای نمیباشد.
  • دقت شود که تمامی این امکانات در دانلود قالب وردپرس حرفه ای بیگی کالا به صورت حرفه ای تر و با درجه ریسپانسیو سازی بیشتر و امکانات سفارشی بیشتر از جمله انتخاب دسته بندی و پنل مدیریت حرفه ای طراحی شدند و تیم ما توانایی طراحی موارد با امکانات و ریسپانسیو سازی های فراتر از این را هم دارد اما دانلود افزونه حرفه ای ای که مشاهده میکنید همین است و بس و کمتر یا فراتر از دمو نیست مگر با درخواست های سفارشی و پرداخت هزینه های سفارشی مربوطه.

 

 

-------------------------------------------

اینستاگرام تیم هسته طراحی

پشتیبانی تلگرامی تیم هسته طراحی

کانال خبرگزاری تیم هسته طراحی

کانال آموزشی آپارات تیم هسته طراحی

-------------------------------------------

 

بروزرسانی 21 ام تیر ماه 99 ورژن 1.5.0 

  • سازگاری با آخرین ورژن ووکامرس
  • اصلاحات ظاهری

دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه ای دیجی کالا می تواند محصولات شما را به صورت تصادفی یا Random از میان کالاهایی که سابقه شگفت انگیز یا تخفیفدار شدن داشته باشند، برای کاربران به نمایش بگذارد (این دانلود افزونه حرفه ای به صورت هوشمند، محصولات ناموجود را نمایش نخواهد داد) این دانلود افزونه حرفه ای از محصولات ساده و متغیر پشتیبانی میکند، این دانلود افزونه حرفه ای امکان نمایش، از طریق کد کوتاه در هر نقطه دلخواه خود در دانلود قالب وردپرس حرفه ای ها و حتی در عناصر دانلود افزونه حرفه ای پرطرفدار ویژووال کامپوزر را دارد. 

روش کاری دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه ای دیجی کالا

کد کوتاه این دانلود افزونه حرفه ای [bigikala_offers] میباشد و به توسط این کد پیشنهاد لحظه ای در هر کجای دانلود قالب وردپرس حرفه ای شما قابل نمایش میباشد.همچنین شما میتوانید همین کد را به صورت متن در عناصر دانلود افزونه حرفه ای ویژووال کامپوزر و در هر مکان و عرض دلخواه استفاده کنید.

ویژگی های دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه ای دیجی کالا

1- این دانلود افزونه حرفه ای به صورت هوشمند، محصولات ناموجود را نمایش نخواهد داد. 2- این دانلود افزونه حرفه ای از محصولات ساده و متغییر پشتیبانی میکند. 3- این دانلود افزونه حرفه ای با نمایش محصولات شما به صورت تصادفی از میان کالاهایی که سابقه شگفت انگیز یا تخفیفدار شدن داشته باشند، امکان دیده شدن و فروش محصولات بیشتری را به مشتری خواهد داد و این امر تاثیر بسزایی در فروش شما خواهد داشت. 4- این دانلود افزونه حرفه ای را میتوان با استفاده از ابزارک متن و قراردادن شورت کد دانلود افزونه حرفه ای : [bigikala_offers] در آن به آسانی،  فراخوانی نمود.

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد لحظه‌ای محصولات شبیه دیجی کالا



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: