دانلود افزونه حرفه ای هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت

دانلود دانلود افزونه حرفه ای هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت

آموزش دانلود افزونه حرفه ای هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت | هماهنگ ساز وردپرس و sende.net

سندر.نت چیست؟

سندر یک سرویس ایمیل مارکتینگ قدرتمند است. این سرویس قابلیت افزودن 2500 کاربر و ارسال 15.000 ایمیل ماهیانه را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

هماهنگ ساز وردپرس و sende.net چیست؟

برای اینکه بتوانیم ایمیل مارکتینگ صحیح و هدف مندی داشته باشیم، نیاز هست که کاربران وبسایت خود را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کنیم و ایمیل‌های خود را به صورت کاملا هدفمند به کاربران هدف خود ارسال کنیم. بهترین راه برای دسته‌بندی کاربران، دسته‌بندی کردن آن‌ها بر اساس رفتاری هست که در وبسایت ما انجام می‌دهند. مثلا ارسال دیدگاه، عضویت، خرید یک محصول و ... دانلود افزونه حرفه ای هماهنگ ساز وردپرس و سندر به همین منظور توسعه داده شده است. با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای می‌توانید با هر عملی که کاربر در سایت شما انجام می‌دهد ایمیل او را به لیست مورد نظر خود اضافه یا از لیستی حذف کنید. به عنوان مثال سناریوی زیر را در نظر بگیرید: شما در تنظیمات هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت تعیین می‌کنید که پس از عضویت هر کاربر، ایمیل آن کاربر به گروه‌های (اعضای سایت و مشتریان بالقوه) اضافه شود. درمرحله بعد تعیین می‌کنید که هر کاربر پس از خرید از سایت شما به گروه (مشتریان سایت) اضافه شود. همچنین تعیین می‌کنید که پس از هر خرید، ایمیل کاربر از لیست (مشتریان بالقوه) حذف گردد. می‌بینید که با همین سناریوی ساده، شما لیستی از همه اعضای سایت، لیستی از تمام مشتریان خود و همچنین لیستی از کاربرانی که عضو سایت هستند اما تاکنون خریدی نداشته اند (مشتریان بالقوه) در اختیار دارید. و در نتیجه می‌توانید ایمیل مارکتینگی بسیار دقیق و هدفمند بر روی کاربران خود داشته باشید.   

 

 

5e8840889c64b8001c03daa3.png

سازگاری هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت با بخش های مختلف وردپرس و سایر دانلود افزونه حرفه ای ها

رخدادهای هسته وردپرس

این دسته از رخدادها مربوط به هسته وردپرس هستند و تمام وبسایت‌های وردپرسی می‌توانند از این بخش استفاده کنند. 

  1. عضویت کاربر: می‌توانید تعیین کنید که پس از عضویت کاربر، ایمیل کاربر عضو شده به چه گروهی اضافه و یا از چه گروهی حذف شود
  2. ارسال دیدگاه: پس از ارسال دیدگاه توسط کاربران سایت یا مهمان‌ها، ایمیل آن‌ها به گروه‌های مورد نظر شما اضافه و یا حذف خواهند شد.

ووکامرس

با توجه به محبوبیت دانلود افزونه حرفه ای ووکامرس، هماهنگی کاملی با این دانلود افزونه حرفه ای انجام شده است. 

  1. تعیین گروه همه خریداران: ایمیل هرکاربر پس از خرید از سایت به گروه‌های مورد نظر شما اضافه یا خذف خواهد شد.
  2. تعیین گروه برای هر محصول: بااستفاده از این بخش می‌توانید برای هر محصول گروهی را جهت اضافه یا حذف ایمیل خریدار تعیین کنید. به عنوان مثال تمام خریداران گوشی آیفون را در یک گروه خواهید داشت.
  3. تعیین گروه برای هر دسته محصول: بااستفاده ازین بخش می‌توانید برای هر دسته محصول خود گروهی را جهت اضافه و یاحذف شدن خریداران تعیین کنید. مثال این مورد می‌تواند تمام خریداران گوشی موبایل در سایت شما باشد.
  4. تعیین گروه برای هر برچسب محصول: مشابه با دسته، برای هر برچسب نیز می‌توانید گروه‌های مختلفی را تعیین کنید با این قابلیت به عنوان متال می‌توانید تمام خریداران کالای دیجتال را در گروهی داشته باشید
  5. تعیین گروه برای کدهای تخفیف: بااین ویژگی می‌توانید هر کاربری که ازیک کد تخفیف استفاده کرد را در گروهی مشخص اضافه ویا حذف کنید. کاربرد عملی این ویژگی اینست که می‌توانید گروهی از مشتریان داشته باشید که تاکنون از کدتخفیف استفاده نکرده اند.

گرویتی فرمز

دانلود افزونه حرفه ای گرویتی فرمز بدون شک ساده‌ترین و کاربردی ترین دانلود افزونه حرفه ای فرم ساز وردپرس است. هماهنگی هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت با این دانلود افزونه حرفه ای به دو صورت انجام شده است: 

  1. گروه تمام کاربران پرکننده فرم: در این بخش می‌توانید تعیین کنید که ایمیل هر کاربری که فرمی را داخل سایت شما پر کرد، به گروه‌های مورد نظر شما اضافه یا حذف شوند.
  2. گروه برای هر فیلد از هر فرم: با این ویژگی می‌توانید برای هر فیلد از نوع ایمیل که داخل فرم‌های خود تعیین می‌کنید

ای‌فرم

هماهنگی با دانلود افزونه حرفه ای ای‌فرم هم مشابه با دانلود افزونه حرفه ای گرویتی است. 

  1. گروه تمام کاربران پرکننده فرم: در این بخش هم می‌توانید گروه‌هایی را برای تمام فرم‌های ای‌فرم در نظر بگیرید.
  2. گروه برای هر فیلد از هر فرم: همچنین می‌توانید برای هر فرمی که ایجاد کردید گروه‌های دلخواه خود را به منظور افزودن یا حذف کاربر انتخاب کنید.
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای هماهنگ ساز وردپرس و سندر.نت



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: