دانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس - ووکامرس | Coinbase
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس - ووکامرس | Coinbase

دانلود دانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس - ووکامرس | Coinbase

آموزش دانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس - ووکامرس | Coinbase , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس - ووکامرس | Coinbase

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس | دانلود افزونه حرفه ای Coinbase

امروزه با توجه به افزایش قیمت دلار و ارزهای مجازی و صد البته اینکه کار کردن برای 7 میلیارد نفر بهتر از کارکردن برای 80 میلیون نفر است عقل حکم میکند که وبسایت خود را بین المللی کنید و کسب و کارخود را گسترش دهید! این دانلود افزونه حرفه ای اولین و بهترین دانلود افزونه حرفه ای در زمینه درگاه ارزهای مجازی است!

 

5e0a17bbf56dcb07d151c3b3.jpg
+ویدیو آموزشی: مراحل نصب و پیکر بندی دانلود افزونه حرفه ای به صورت کامل و کاربردی به منظور راحتی کاربران برای کار با پنل دانلود افزونه حرفه ای کوین کامرس

معرفی دانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای مجازی | دانلود افزونه حرفه ای Coinbase :

این دانلود افزونه حرفه ای به شما این امکان را میدهد که کسب و کار خود را گسترش دهید و آن را بین المللی کنید و علاوه بر آن فروش خود را نیز چندین برابر کنید و آن را به درامد دلاری برسانید که با توجه به این موارد ارزش این کار بسیار بالاست! اگر شما وقت خود را صرف این کار کنید تنها بعد از یک الی دو سال میتوانید به درامد چند هزار دلاری برسید!  این دانلود افزونه حرفه ای بر روی دانلود قالب وردپرس حرفه ای های ارز دیجیتال نیز استفاده می شود.

لازم به ذکر است صرافی کوئین بیس برای طراحان وب و وردپرس صفحه جداگانه ای در سایت خود(در ساب دامین) قرار داده است و فرایند ثبت نام کاملا متفاوت از سایت اصلی است میتوانید از طریق لینک زیر ثبت نام و فرایند را مشاهده کنید.

https://commerce.coinbase.com/signin

 

توجه داشته باشید این دانلود افزونه حرفه ای با تمامی دانلود قالب وردپرس حرفه ای هایی که ووکامرس را پشتیبانی میکنند سازگار است!

   

دانلود افزونه حرفه ای  درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس | Coinbase

  این دانلود افزونه حرفه ای درگاه اتصال شما به یکی از معتبرترین کیف پول های (والت) ارز مجازی به نام کوئین بیس است و شما میتوانید با استفاده از صرافی های آنلاین ارز های خود را تبدیل به ریال و یا دلار کنید! دانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای مجازی میتواند شما را به رویای خود برساند قبلتر و با توجه به تعداد درخواست هایی که مدیران وب سایت های وردپرسی کرده بودند در این زمینه و اکثرا به دنبال چنین دانلود افزونه حرفه ای یا وبسایتی بودند که بتوانند به کمک آن کسب و کار خود را بین المللی کنند پس درنتیجه به جرعت میتوان گفت این دانلود افزونه حرفه ای میتواند شما را به درامد دلاری و عالی مد نظر خودتان برساند! همچنین این دانلود افزونه حرفه ای به شما امکان دریافت ارزهایی همچون بیتکوین و بیتکوین کش و لایتکوین و اتریم را میدهد و شما میتوانید آن را به ریال ایران و یا تمامی ارزهای موجود و دلار و... تبدیل کنید.

دانلود افزونه حرفه ای  درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس | Coinbase

  

دانلود افزونه حرفه ای  درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس | Coinbase

مدتی است ارزهای دیجیتال (بیت‌کوین، اتریوم و…) کسب درآمد دلاری را ساده‌تر کرده است درآمد روزانه حتی 10 دلار می‌تواند به عنوان یک درآمد جانبی مناسب برای بسیاری از افراد باشد اگر قیمت دلار را حدود 12 هزارتومان فرض کنیم، فقط 10 دلار درآمد روزانه، برابر با 3,600,000 تومان درآمد ماهانه خواهد بود درآمد دلاری در حال رشد و پایدار، می‌تواند شخص را از نظر مالی بی‌نیاز کند. اگر شخص بتواند با کسب مهارت و بصورت حرفه‌ای به دنبال درآمد ارزی باشد، علاوه بر دگرگونی وضعیت مالی خود و کسب ثروت، به ورود ارز به کشور نیز کمک می‌کند!

ممکن است دانلود افزونه حرفه ای با بعضی از دانلود قالب وردپرس حرفه ای های ایرانی مشکل داشته باشد.

پیش نیازها:

ایجاد حساب کویین بیس وردپرس 4 به بالا ووکامرس ورژن 3 به بالا 

5decf13c99b0bb0060179803.png

 

 

امکانات دانلود افزونه حرفه ای Coinbase :

 استاندارد ما حفظ حریم خصوصی، ارز دیجیتال ایمن و ناشناس است! پشتیبانی تنها از ریال و ارزهای واحد کشور های دیگر

پشتیبانی از 5 ارز اصلی رمزنگاری: بیتکوین اتریوم لایتکوین  بیتکوین کش دلارکوین سفارشی سازی آسان پردازش و پرداخت سریع نمایش قیمت به صورت لحظه ای یادداشت سفارش فاکتور پرداخت نمایش ارزها زیرمحصول (دلخواه)  

5decefbc0dce10002c35a0f3.png
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای درگاه ارزهای دیجیتال کوین بیس - ووکامرس | Coinbase



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: