پیشرفته ترین دانلود افزونه حرفه ای اعلانات و مارکتینگ وردپرس | NotificationX Pro
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پیشرفته ترین دانلود افزونه حرفه ای اعلانات و مارکتینگ وردپرس | NotificationX Pro

دانلود پیشرفته ترین دانلود افزونه حرفه ای اعلانات و مارکتینگ وردپرس | NotificationX Pro

آموزش پیشرفته ترین دانلود افزونه حرفه ای اعلانات و مارکتینگ وردپرس | NotificationX Pro , پشتیبانی 6 ماهه پیشرفته ترین دانلود افزونه حرفه ای اعلانات و مارکتینگ وردپرس | NotificationX Pro

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

 

دانلود افزونه حرفه ای نوتیفیکیشن ایکس پرو | دانلود افزونه حرفه ای دیجیتال مارکتینگ وردپرس | پلاگین NotificationX Pro 

5e8990cf19b4630044093b11.png

دانلود افزونه حرفه ای نوتیفیکیشن ایکس پرو

پلاگین NotificationX Pro به شما کمک می کند تا در بالا یا پایین سایتتان یک نوار اعلان ایجاد نمایید و یک خبر یا پیشنهاد را به اطلاع آنان برسانید! برای مثال فرض کنید یک طرح تخفیف دارید و می خواهید که کاربران را در سریعترین زمان ممکن آگاه سازید ، شما می توانید یک نوار اعلان خیلی خیلی زیبا تهیه کرده و بالا یا پایین سایتتان قرار دهید! کاربران شما به محض باز کردن سایت شما این نوار را مشاهده خواهد کرد. گاهی اوقات اطلاعیه مهمی برای نمایش به کاربران وجود دارد یا یک پیشنهاد شگفت‌انگیز! شما میتوانید پیشنهادات خود را در دانلود قالب وردپرس حرفه ای اعلان در بالاترین قسمت سایت خود بصورت کاملاً حرفه‌ای نمایش دهید. ظاهر شدن اعلان در بالاترین قسمت سایتتان به شما کمک میکند تا مضاف بر زیبایی ظاهری که به سایت میبخشید کاربران را از آخرین رویدادهای سایت خود مطلع کنید بدون کوچکترین دغدغه‌ای! 

5e8990dfabe76e004a512af7.png

جلب توجه کاربران به موضوعی خاص:

برای جلب توجه در موضوعی خاص به راحتی می توانید یک اعلان ایجاد نمایید و با زیبایی تمام آن را در بالا یا پایین سایتتان قرار دهید. این موضوع می تواند خیلی متنوع باشد و هر چیزی را در بر بگیرد. دانلود افزونه حرفه ای نوار اطلاعیه وردپرس (نوار اعلان وردپرس) کاملا واکنش گرا بوده و با حالت های موبایلی نیز سازگاری کامل دارد.

مواردی که نیاز به اطلاعیه دارند :

برای فروشندگان در عرصه تجارت الکترونیکی ممکن است مهم باشد که طرح ویژه ای مانند یک تخفیف و یا ارائه یک محصول جدید را بصورت نوار اطلاعیه روی سایت قرار دهند تا کاربران نسبت به آن موضوع اهمیت بیشتری قائل باشند.شما می توانید در اعیاد و روز های خاص از این دانلود افزونه حرفه ای استفاده کنید و در یک روز فروش شگفت انگیزی داشته باشید . 

5e8990ebfa2b6b006260e9fd.png

برترین دانلود افزونه حرفه ای اطلاع رسانی ، دیجیتال مارکتینگ و اعلانات وردپرس

آیا می خواین محبوبیت ویژه برای فروشگاه و سایت خودتون ایجاد کنید؟ وبازدید خودتون بیشتر بکنید؟97٪ از کل بازدید کنندگان وب سایت شما به دلیل عدم اعتماد و اعتبار ، محصول را خریداری نمی کنند.مردم دوست ندارند که سایت شما بی روح و خشک باشد. اگر بازدید کنندگان شما بدانند که افراد دیگر چه چیزی را خریداری می کنند ، می خوانند ، اظهار نظر می کنند ، به احتمال زیاد آنها اعتماد به نفس خودشونو را فوراً بدست می آورند و به خاطر تایید دیگران آن را خریداری می کنند.

چرا تجارت شما به دانلود افزونه حرفه ای دیجیتال مارکتینگ وردپرس نوتیفیکیشن ایکس پرو نیاز دارد؟

5e8990fb692a810056210af9.jpg
5e89910e755e12005c0cbc54.gif

دانلود افزونه حرفه ای دیجیتال مارکتینگ وردپرس NotificationX Pro به شما کمک می کند تا با نشان دادن زمان واقعی فروش و اعلان های تعامل ، توجه بازدید کنندگان وب سایت خود را جلب کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. این امر برای خرید محصولات شما در حال حاضر فوریت در بین بازدید کنندگان شما ایجاد می کند. بالاخره هیچ کس نمی خواهد تخفیف ها و خبرهای مهم را از دست بدهد. 

5e899121abe76e004a512afc.png

این دانلود افزونه حرفه ای بهترین دانلود افزونه حرفه ای بازاریابی وردپرس است. این دانلود افزونه حرفه ای روشهای منحصر به فردی برای تأثیرگذاری بر تصمیم خرید و تبدیل بازدید کنندگان خود به مشتریان دارد. با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای می توانید با نشان دادن اینکه چه کسی محصول شما را نیز خریداری کرده است ، به راحتی اعتماد بازدید کنندگان وب سایت را بدست آورید. با نشان دادن افرادی که تازه وارد سیستم شده اند ، کاربران خود را تشویق به اشتراک در خبرنامه خود کنید. 

5e899131abe76e004a512afd.png

دانلود افزونه حرفه ای دیجیتال مارکتینگ وردپرس NotificationX به شما کمک می کند تجارت انلاین خودتونو توسعه ببخشید. این دانلود افزونه حرفه ای با نمایش اعلان های 

5e89914b2be8cd004b6d657d.gif

فروش، ایمیل،نظرات کاربران که یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارشماست در سایت مانند شبکه های اجتماعی نمایش می دهد. NotificationXیک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند هست که بشما کمک میکنه بازدیدکنندگان سایت خودتونو به مشتری همیشگی تبدیل کنید. با دانلود افزونه حرفه ای نوتیفیکیشن ایکس پرو می توانید نظرات اخیر مخاطبان خود را در معرض دید بازدید کنندگان جدید قرار بدید. این دانلود افزونه حرفه ای همچنین تعداد کل کالاهایی را که درسایت قرار داده اید یا مشاهده شده است نمایش می دهد. این امکان را به شما می دهد تا با نمایش افرادی که ثبت نام کرده اند ، کاربران خود را به عضویت در خبرنامه تشویق کنید. با امکان نوار اطلاع رسانی ، بازدید کنندگان راجع به پیشنهادات ویژه درباره محصول شما اطلاع دهید. 

5e899150692a81004e2f2d74.gif





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: