پکیج افزونه‌های جانبی WPForms
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پکیج افزونه‌های جانبی WPForms

دانلود پکیج افزونه‌های جانبی WPForms

آموزش پکیج افزونه‌های جانبی WPForms , پشتیبانی 6 ماهه پکیج افزونه‌های جانبی WPForms

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

افزودنی های جانبی WPForms | پلاگین WPForms Addons

معرفی افزودنی‌های جانبی WPForms 

با عرض سلام و احترام ویژه خدمت همه‌ی کاربران عزیز ژاکت امیدوارم حالتون عالی باشه... پکیجی که آماده شده است، مجموعه‌ای از افزودنی‌های جانبی ضروری فرم ساز WPForms است که سایت و فرم‎‌ساز شما را قدرتمند تر میکند و امکانات خاص‌تری به شما می‌دهد. لازم به ذکر است که افزودنی‌های WPForms زیادند. تعدادی از آن‌ها در مخزن وردپرس بصورت رایگان موجود است و تعدادی از آن‌ها هم توسط شرکت‌های مختلف دنیا برنامه‌نویسی شده و در سایت‌های خودشان به فروش می‌رسد. {این  افزودنی‌های جانبی توسط شرکت اصلی WPForms.com برنامه‌نویسی شده و جزء مهم‌ترین افزودنی‌های جانبی WPForms هستند}

توضیحات تکمیلی درمورد پلاگین‌های WPForms Addon

افزودنی های جانبی WPForms

دانلود افزونه حرفه ای ثبت‌نام کاربران | User Registration Addon

دانلود افزونه حرفه ای ثبت‌نام کاربران WPForms به شما این امکان را میدهد تا فرم‌های سفارشی برای ثبتنام کاربران ایجاد کنید.  شما می توانید به کاربران اجازه دهید نام کاربری ، گذرواژه خود را انتخاب کنند ، بیوگرافی خود را پر کنند ، یک نقش کاربر پیش فرض به کاربران اختصاص داده و اطلاعات متای کاربر را برای ایجاد یک پروفایل قوی اضافه کنند. 

603b82d85f336311a56eb2db.jpg

دانلود افزونه حرفه ای نظرسنجی و رأی گیری 

ساخت فرم‌های نظرسنجی و رأی گیری در وردپرس میتواند دشوار باشد WPForms این کار را برای شما آسان کرده است. برخلاف سایر دانلود افزونه حرفه ای های نظرسنجی وردپرس که فاقد آنالیز و گزارش دهی مناسب هستند ، WPForms  با تاکید بیشتر بر ایجاد بهترین گزارشات به شما کمک میکند نتایج را بهتر تجسم کنید و برای رشد تجارت خود تصمیمات داده محور بگیرید. 

603b82ed990ef310e10ed7b3.jpg

دانلود افزونه حرفه ای مسیر حرکت کاربران | User Journey Addon 

آیا تا به حال از اینکه بعضی از صفحات شما بیشترین تائثیر گذاری را در جذب کاربران داشته است متعجب شده اید؟ افزونه User Journey پاسخی برای این سوال شماست. با استفاده از افزونه User Journey شما میتوانید گام به گام مسیر های پیموده شده توسط کاربر را مشاهده و بررسی کنید. مراحلی را که بازدیدکنندگان شما قبل از ارسال فرم های شما برمی دارند را کشف کنید. درست در داشبورد وردپرس خود به راحتی می توانید محتوایی را ببینید که ارزشمندترین تبدیل فرم را به همراه دارد. دانلود افزونه حرفه ای User Journey یک جدول زمانی گام به گام به شما نشان می دهد که شامل اطلاعات زیر است : 

  • آدرس اینترنتی که کاربران را به سایت شما ارجاع میدهد
  • چه زمانی آنها جستجو کردند و آنچه را که آنها جستجو کردند
  • صفحات و پست‌هایی که بازدید کننده شما مشاهده کرده است
603b83067ba1230ff43984a5.jpg

افزونه موقعیت جغرافیایی 

دانلود افزونه حرفه ای WPForms Geolocation به شما این امکان را میدهد که داده‌های موقعیت جغرافیایی بازدید کنندگان وب‌سایت خود را همراه با ارسال فرم آنها جمع آوری و ذخیره کنید. 

603b83180c21ee10ee34ac4b.jpg

دانلود افزونه حرفه ای پُست‌های ارسالی | Post Submissions Addon

دانلود افزونه حرفه ای WPForms Post Submissions داشتن قابلیت ارسال محتوا توسط کاربر در وردپرس را آسان می کند. این فرم ارسال پست به کاربران شما امکان می دهد پست های وبلاگ را بدون ورود به قسمت پیشخوان ارسال کنند. 

603b832314c8eb106362a702.jpg

دانلود افزونه حرفه ای امظاء | Signature Addon

دانلود افزونه حرفه ای WPForms Signature امضای فرم های شما را برای کاربران آسان می کند. این دانلود افزونه حرفه ای امضای وردپرس به کاربران شما این امکان را میدهد تا با موس یا صفحه لمسی خود قرارداد و سایر توافق نامه‌ها را امضا کنند. 

603b83ddfd442010a4430143.jpg

دانلود افزونه حرفه ای برگه‌های فرم | Form Pages Addon

آیا دوست دارید نرخ تبدیل فرم‌های خود را بهبود ببخشید؟ این دانلود افزونه حرفه ای به شما این امکان را میدهد صفحات فرود (Landing Page) فرم کاملاً سفارشی "بدون حواس پرتی" ایجاد کنید. 

603b83e85f336311a73d1ab3.jpg

دانلود افزونه حرفه ای فرم‌های رها شده | Form Abandonment Addon

با گرفتن ورودی های جزئی از فرم های خود ، کابران بیشتری را به سایت خود جذب کنید . به‌راحتی کاربران جذب شده به سایتتان را پیدا کنید و آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید. 

603b83fc990ef310ef1928d8.jpg

دانلود افزونه حرفه ای فرم‌های آفلاین | Offline Forms Addon

دیگر هرگز کاربران جذب شده به سایت خودتان را از دست ندهید . دانلود افزونه حرفه ای Offline Forms به کاربران شما این امکان را می دهد تا داده های وارد شده خود را به صورت آفلاین ذخیره کرده و پس از بازیابی اتصال اینترنت ، آنها را ارسال کنند. 

603b8409e9ed28106d21a5dd.jpg

دانلود افزونه حرفه ای قفل کننده فرم | Form Locker Addon

دانلود افزونه حرفه ای WPForms Form Locker به شما این امکان را میدهد تا فرم‌های وردپرسی خود را با مجوزهای مختلف و قوانین کنترل دسترسی از جمله رمزهای عبور ، فقط اعضا ، تاریخ / زمان مشخص ، حداکثر سقف ورود و ... قفل کنید. 

افزودنی های جانبی WPForms

دانلود افزونه حرفه ای فرم‌های مکالمه‌ای | Conversational Forms Addon

آیا می خواهید میزان تکمیل فرم خود را بهبود ببخشید؟ دانلود افزونه حرفه ای فرم‌های مکالمه‌ای به شما کمک می‌کند تا فرم های وب‌سایت شما پویا تر شوند ، بنابراین می توانید نرخ کاربران سایت خود را بهبود ببخشید.

 

607c42d6f0018e2df2698643.jpg

(دانلود افزونه حرفه ای فرم ساز WPForms ، در یک محصول مجزا در ژاکت به فروش میرسد .)

 

( درگاه پرداخت زرین پال برای WPForms ، در یک محصول مجزا در ژاکت به فروش میرسد. )

 

آپلود عکسپکیج افزونه‌های جانبی WPForms



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: