دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک | Woocommerce Wait List
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک | Woocommerce Wait List

دانلود دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک | Woocommerce Wait List

آموزش دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک | Woocommerce Wait List , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک | Woocommerce Wait List

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس | دانلود افزونه حرفه ای روناک  | دانلود افزونه حرفه ای Wait List ووکامرس

Ronak Woocommerce Wait List

معرفی دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس


به کمک دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک دیگر کاربران خود را از دست ندهید و همیشه پل ارتباطی فروشگاه اینترنتی خود با کاربرانتان را به صورت پیامکی حفظ نماید. هدف از به کار گیری دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک ارتباط نزدیک تر با کاربران و تشویق به خرید از طریق فالوو آپ مشتریان است که در صورت ناموجود بودن محصولات کاربران شما را قادر میسازد تا با درج شماره تماسشان به محض موجودی مجدد محصول در انبار فروشگاه شما کاربران را باخبر و تشویق به خرید بنمایید. همچنین شما با پنل مدیریت این دانلود افزونه حرفه ای قادر خواهید بود که میزان محبوبیت کالا های ناموجود خود را بسنجید و محصلات محبوب تر را سریع تر در انبار فروشگاه خود شارژ نمایید، در نهایت استفاده از دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک بسیار ساده است و با تمام وبسرویس های محبوب هماهنگی کامل را دارد و به راحتی میتوانید این دانلود افزونه حرفه ای را نصب و تنظیمات وبسرویس خود را انجام دهید، و شروع به استفاده ازین دانلود افزونه حرفه ای بنمایید مطمئننا پس از مدتی استفاده از دانلود افزونه حرفه ای شما شاهد افزایش فروش و همچنین افزایش ارتباط کاربران وبسایت و خو گرفتن بیشترشان با وبسایت میشوید که در نهایت باعث افزایش جلب اعتماد کاربران به مجموعه فروشگاهی شما میشود! نکته دیگری که با استفاده ازین دانلود افزونه حرفه ای میتوانید به آن دست یابید این است که بر اساس شماره های ورودی محصولات نا موجود فروشگاه خود آمار جالبی از میزان محبوبیت کالا های ناموجود خود به دست خواهید آورد و بر همین اساس سلیقه کاربرانتان به نوعی دستتان می آید و باعث میشود در کمپین های تبلیغاتی و پرومشن های فروشگاهتان تمرکز بیشتر و ویژه ای بر روی محصولاتی داشته باشید که حتی در زمان عدم موجودیشان استقبال بیشتری از آن ها شده است. از لحاظ ظاهری سعی شده که تا حد امکان فرانت دانلود افزونه حرفه ای بسیار مینیمال و سبک طراحی شود تا با اکثر پوسته های جدید و نوین که مینیمال هستند همخوانی کامل داشته باشد و باعث به وجود آمدن مشکلات افت سرعت و فراخوانی های زیاد نشود، همچنین دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس دارای چند انیمیشن برای نمایش فرم ثبت نام مشتریان است که باعث میشود با سلیقه شخصی خود انیمیشن دلخواه خودتان را انتخاب و استفاده نمایید. همچنین با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس و تنظیمات آن میتوانید میهمان های وبسایت خود را ترغیب به ثبت نام نمایید که پس از ثبت نام بتوانند شماره تماس خود را در لیست انتظار محصول مورد نظرشان وارد نمایند و یا کاربران میهمان سایت را آزاد بگذارید تا بدون نیاز به ثبت نام بتوانند شماره خود را برای لیست انتظار محصول مورد نظرشان وارد نمایند. 


نکته: اگر پنل پیامکی خریداری شده توسط شما در لیست پنل های پیامکی کنونی دانلود افزونه حرفه ای نیست میتوانید پس از خرید تیکت ثبت کنید تا در صورت دارا بودن API استاندارد توسط پنل پیامکی شما آنرا در به روز رسانی آتی دانلود افزونه حرفه ای اضافه کنیم! 

دانلود افزونه حرفه ای  لیست انتظار ووکامرس | دانلود افزونه حرفه ای  روناک  | دانلود افزونه حرفه ای  Wait List ووکامرس

نکات مهم در رابطه با نصب دانلود افزونه حرفه ای Wait List ووکامرس :

در صورتی که با خطای The file is corrupted و یا اخطا IonCube Is Not Installed مواجه شدید باهاستینگ خود تماس بگیرید و از فعال بودن اکستنشن ionCube اطمینان حاصل نمایید. همچنین دقت داشته باشید که نسخه PHP هاست شما بر روی 7.1 باشد. برخی از فایل های هسته این دانلود افزونه حرفه ای با ionCube کدگذاری شده اند که برای اجرای صحیح آنها فعال بودن Ioncube Loader  و نسخه PHP بایستی ۷٫۱ الزامی میباشد.  همچنین در صورت عدم ثبت لایسنس صحیح محصول شماره مشتریان در پنل دانلود افزونه حرفه ای ذخیره نخواهند شد! 


 

به روز رسانی ها:

 

نسخه 0.2

 

اضافه شدن پنل پیامکی farazsms 

اضافه شدن پنل پیامکی raygansms 

اضافه شدن پنل پیامکی avalpayam 

اضافه شدن پنل پیامکی sunwaysms 

اضافه شدن پنل پیامکی parandsms 

تغییرنام بعضی از فانکشن ها در core

رفع برخی از باگ های ajax

رفع باگ اعداد فارسی در گوشی های آیفون

برخی تغییرات در گزارش گیری ها

نسخه 0.3

اضافه شدن پنل پیامکی Medianasms

اضافه شدن پنل پیامکی tsms

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای لیست انتظار ووکامرس روناک | Woocommerce Wait List



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: