دانلود افزونه حرفه ای استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust

دانلود دانلود افزونه حرفه ای استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust

آموزش دانلود افزونه حرفه ای استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای بررسی وضعیت گارانتی Trust | دانلود افزونه حرفه ای استعلام لایسنس Trust | دانلود افزونه حرفه ای استعلام گارانتی Trust 

تفییرات نسخه 2.0
	- هماهنگی با ووکامرس
	- هماهنگی با دانلود افزونه حرفه ای  پیامک حرفه ای ووکامرس
	- قابلیت ارسال پیامک برای کدهای گارانتی ووکامرسی
	- پنل تنظیمات جدید
	- قابلیت استفاده از تاریخ میلادی
	- قابلیت شخصی سازی و ترجمه متن و پیام های دانلود افزونه حرفه ای  از پنل تنظیمات
	- بهینه سازی کوئری ها و دیتابیس + تغییرات جزئی
  • توجه: خریداران محترم پیشین که از نسخه 1 استفاده میکنند، لطفا عملیات آپدیت به نسخه 2 را با توجه به فایل راهنما و یا فایل ویدیویی رایگان در باندل دانلود افزونه حرفه ای انجام دهید.

 

 

معرفی دانلود افزونه حرفه ای استعلام گارانتی Trust

دانلود افزونه حرفه ای استعلام وضعیت گارانتی و بررسی وضعیت اصالت/اعتبارسنجی وردپرس تراست، در واقع 2 دانلود افزونه حرفه ای جداگانه در دانلود قالب وردپرس حرفه ای یک دانلود افزونه حرفه ای است.

اگر محصولات دارای گارانتی و یا لایسنس به فروش میرسانید دیگر نگران روند بررسی کد گارانتی و یا استعلام لایسنس توسط مشتریان خود نباشید. با وجود دانلود افزونه حرفه ای تراست نیازی به هزینه های گزاف برای راه اندازی یک سیستم استعلام گارانتی جداگانه ندارید. به سادگی با نصب این دانلود افزونه حرفه ای بر روی یک سایت وردپرسی از تمام امکانات مورد نیاز برای یک سیستم بررسی گارانتی برخوردار خواهید شد.

با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای Trust شما می توانید لیست کدهای گارانتی یا اعتبارسنجی خود را از طریق درون ریزی فایل اکسل و یا وارد کردن به صورت دستی، در دیتابیس خود ذخیره کنید و سپس از طریق یک فرم ساده و سریع به کاربران خود اجازه دهید وضعیت کد های مختص خود را بررسی کنند.

 

قابلیت های دانلود افزونه حرفه ای گارانتی وردپرس تراست:

  • گارانتی های مدت دار
  • قابلیت انتخاب بازه های روزانه یا ماهانه برای کدهای گارانتی
  • قابلیت ایجاد کدهای گارانتی بدون محدودیت تاریخ
  • قابلیت هماهنگی سازی با ووکامرس برای ایجاد خودکار کد گارانتی برای محصولات خریداری شده
  • ارسال پیامک از طریق دانلود افزونه حرفه ای پیامک حرفه ای ووکامرس
  • قابلیت استفاده از بخش “اعتبارسنجی” برای کدهایی که نیاز به ثبت شدن با نام مشتری یا تاریخ ندارند

 

   تصاویر بخش گارانتی   

 

فرم ثبت دستی کد گارانتی
فرم بررسی کد گارانتی توسط مشتری
فرم ثبت کد گارانتی توسط کاربر
دانلود افزونه حرفه ای  بررسی وضعیت گارانتی Trust
فرم نمایش نتیجه بررسی کد گارانتی

 

 

   تصاویر بخش اعتبارسنجی   

فرم ثبت دستی کد اعتبارسنجی

 


 

با استفاده از قابلیت ثبت کد گارانتی این افزونه، میتوانید به مشتریان خود اجازه دهید تا محصولاتی را که خریداری میکنند با نام و شماره موبایل خود ثبت کنند و تاریخ شروع و پایان گارانتی نیز به صورت خودکار توسط دانلود افزونه حرفه ای محاسبه و ثبت میشود.

قابلیت ثبت گارانتی دانلود افزونه حرفه ای گارانتی وردپرس Trust، با دانلود افزونه حرفه ای ووکامرس نیز هماهنگ شده و میتواند به صورت خودکار برای محصولات خریداری شده کد گارانتی ایجاد کرده و برای مشتری پیامک ارسال کند.

تنظیمات ارسال پیامک برای محصولات ووکامرسی

 

 با استفاده از قابلیت اعتبارسنجی، میتوانید یک متن شامل توضیحات و… به یک کد اختصاص دهید و این قابلیت نیازی به ثبت توسط مشتری یا ثبت تاریخ ندارد. 

 

   پنل تنظیمات دانلود افزونه حرفه ای گارانتی وردپرس Trust

 

علاوه بر کاربردهایی چون استعلام وضعیت گارانتی یا بررسی اعتبارسنجی یک کد، از آنجا که در وارد کردن توضیحات مرتبط با یک کد اعتبارسنجی آزاد و مختار هستید، میتوانید از آن برای فروش لایسنس نرم افزار و آنتی ویروس نیز بهره ببرید (دقت کنید که خود دانلود افزونه حرفه ای قابلیت فروش و اتصال به درگاه بانکی را ندارد).

فرم های این دانلود افزونه حرفه ای با استفاده از کتابخانه جاوا اسکریپتی React طراحی شده اند و بدون نیاز به ریلود یا ریفرش شدن صفحه، نتیجه بررسی را به کاربر سایت نشان داده و از تحمیل بار اضافی به سرور نیز جلوگیری میکنند.

60edf16d9e23c41e732745c9.png
طراحی فرم های ری اکتی ساده و قدرتمند
60edf17ceba0d91c9460f3db.png
استفاده بهینه از کدهای JavaScript

این دانلود افزونه حرفه ای 2 شورت کد (کد کوتاه) مجزا برای هر بخش در اختیار شما گذاشته و میتوانید آن ها را در هر بخشی که مد نظر دارید قرار دهید تا فرم های مربوط به بررسی گارانتی یا اعتبارسنجی نمایش داده شوند.

فایل های جاوا اسکریپتی و استایل های مربوط به فرم ها تنها در همان صفحه ای که کدهای کوتاه را استفاده کنید بارگذاری خواهند شد و از کند شدن دیگر صفحات سایت شما جلوگیری میکنند.

 

فیلم و فایل pdf آموزشی همراه با باندل دانلود افزونه حرفه ای برای خریداران محترم به صورت رایگان در دسترس است و تمامی نکات مهم در رابطه با کار با دانلود افزونه حرفه ای در این 2 فایل گنجانده شده است!

 

توجه:

برای استفاده از قابلیت ارسال پیامک، شما نیاز به نصب و فعال بودن دانلود افزونه حرفه ای پیامک حرفه ای ووکامرس خواهید داشت.

توجه:

برای استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای نیاز به php 7 بر روی هاست خود دارید که بر روی اغلب هاستینگ ها فعال یا قابل ارائه است. پیش از خرید از فراهم بودن این مورد اطمینان حاصل کنید

60edf24bb49e031cca557daf.png
خدمات Axios

با خرید محصولات Axios شما از بروزرسانی ها دایمی برای سازگاری با نسخه های جدید وردپرس و PHP برخوردار خواهید بود. هدف ما رضایت شما و بهره مندی از کیفیت بالاست!

مشکلات مرتبط با نسخه های جدید وردپرس و PHP و  مرورگر ها همواره شامل پشتیبانی ما خواهند بود.

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای استعلام وضعیت گارانتی و اعتبارسنجی تراست | Trust



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: