دانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس

دانلود دانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس

آموزش دانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس | Woocommerce Product Accessories

معرفی دانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس

امروزه بسیاری از وسایل دارای ادوات جانبی هستند گاه به اندازه خود محصول اصلی ضروری هستند. در واقع وسایل جانبی هرمحصول امکان استفاده بهتر، امن تر با بهره وری و کارایی بیشتری را به ما میدهند. ایده این پلاگین نیز از اینجا سر چشمه میگیرد که بسیاری از وسایل از جمله وسایل الکتریکی مانند موبایل، کامپیوتر، دوربین عکاسی و سایر وسایل مانند گیتار ، دوچرخه و ماشین دارای لوازم جانبی فراوانی هستند. این دانلود افزونه حرفه ای یه تب جدید به پنل دیتای صفحه ی ویرایش محصول ووکامرس اضافه می کند که ما می توانیم برای هر محصول به صورت ویژه محصولات دیگری را به عنوان لوازم جانبی انتخاب کنیم یا امکان انتخاب دسته ای از محصولات را به عنوان لوازم جانبی این محصول انتخاب کنیم .

5de3e513a15a4f064b08f264.png

 

علاوه بر این ها ما میتوانیم برای محصولات دیگری مانند پوشاک به طریقی دیگری از این امکان بهره ببریم فرضا کاربری بخوهاد پیراهنی رو سفارش بدهد ما می توانیم برای پیراهن مذکور در قسمت ادمین ست عینک ، شلوار و کفش در نظر بگیریم . برای همین محصولات به صورت بالعکس میتوانیم همین روند را ادامه بدیم.

با این دانلود افزونه حرفه ای شما می توانید محصولاتی را به عنوان لوازم جانبی در کنار محصول اصلی بفروشید. مثلا ست لباس (پیراهن ، شلوار ، کفش و ...) در کنار محصول اصلی به مشتری ارائه دهید. با این استراتژی ما محصولاتی را به مشتری توصیه میکنیم که به احتمال قوی مورد نیاز مشتری اند.

برای هر محصولی که لوازم جانبی در نظر گرفتیم یک دکمه در کنار دکمه خرید در صفحه ی جزئیات محصول قرار خواهد گرفت که کاربر با کلیک کردن بر روی آن پاپ اپی نمایش داده خواهد شد که حاوی محصولاتی جانبی است که امکان خرید در داخل پاپ اپ نیز فراهم شده است. اگر تعداد محصولات زیاد باشد محصولات به صورت اسلایدری کاملا رسپانسیو در تمام حالت های دکستاپ ، تبلت و گوشی به کاربر نمایش داده خواهد شد.

توجه: حتی الامکان از جدیدترین نسخه های جی کوئری استفاده کنید !

 

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای لوازم جانبی ووکامرس



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: