دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی

دانلود دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی

آموزش دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی وردپرس | پلاگین امتیاز با ایموجی

میزان رضایت کاربران از محتوای وب‌سایت وردپرسی خود را با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای به راحتی بسنجید!

معرفی دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی وردپرس

یکی از رموز موفقیت وب‌سایت‌های اینترنتی، تعامل با کاربران و نظرخواهی از آنان  می‌باشد. مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند با دریافت فیدبک از کاربران خود، اقدام به افزایش کیفیت محتوای تولیدی و سنجش پیوسته آن کنند. در نهایت رضایت کاربران را جذب و تجربه موفقیت‌آمیزی در زمینه مدیریت وب‌سایت داشته باشند. 

5e70f7cce851ce01957415d7.png

دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی یکی از ابزارهای مناسب جهت پیاده‌سازی سیستمی ساده اما در عین حال تاثیرگذار و به‌روز برای نظرخواهی از کاربران وب‌سایت‌های وردپرسی در خصوص محتواهایی همچون نوشته‌ها، محصولات و... می باشد. این پلاگین می‌تواند به عنوان یک ابزار کاربردی برای مدیران وب‌سایت‌های وردپرسی ایفای نقش نماید. 

5e70f7d8959b6d01c7063096.png

با استفاده ازاین دانلود افزونه حرفه ای می توانید با چندمرحله ساده، امتیازدهی گرافیکی و زیبایی را برای پستهای خود ایجاد نمایید. 1- دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی را دانلود و مطابق با فایل راهنما، نصب و فعال نمائید. 2- با مراجعه به بخش تنظیمات عمومی افزونه، تنظیمات دلخواه خود همچون تعیین صفحات مدنظر جهت نمایش باکس امتیازدهی، عنوان باکس، نحوه نمایش امتیازات و ... را اعمال نمائید. 3- با مراجعه به بخش تنظیمات آیکون‌های افزونه، آیکون‌ها و عناوین مدنظر خود برای هر آیتم امتیازدهی را انتخاب نمائید. 4- امکان تعیین فعال یا غیرفعال بودن امتیازدهی به هر پست به صورت جداگانه فراهم بوده و می‌توانید پست‌های دلخواه خود را از نمایش باکس امتیازدهی مستثنی کنید. 5- با استفاده از کد کوتاه ایموجی، می توانید امتیازدهی را در محل دلخواه از نوشته های خود نمایش دهید. 6- امتیازدهی مطالب شما به صورت ستاره ای در نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد. 7- میانگین امتیازات ثبت شده برای هر یک از پست‌های خود را مشاهده و از میزان رضایت کاربران از محتوای وب‌سایت خود اطلاع یابید. 

5e70f7e871b2b9018c235279.png

امکان تغییرهمه آیکونها و متنها و رنگبندی پلاگین امتیاز با ایموجی به صورت ساده در پنل تنظیمات فراهم شده است. برای انتخاب آیکون میتوانید یکی از 20 پکیج پیشفرض پلاگین راانتخاب نمایید ویا آیکون دلخواه خود را آپلود واستفاده نمایید.

5e70f7f471b2b901915da26c.png

 تصویری از صفحه تنظیمات آیکون ها

نسخه 1.0.5 در تاریخ 15 شهریور 99 منتشر شد.

موارد اضافه شده و اصلاحات:

۱- رفع چند باگ جزئی (اصلاح)

نسخه 1.0.4 در تاریخ 1 تیر 99 منتشر شد.

موارد اضافه شده و اصلاحات:

۱- رفع چند باگ جزئی (اصلاح)

نسخه 1.0.3 در تاریخ 4 تیر 98 منتشر شد.

موارد اضافه شده و اصلاحات:

۱- رفع چند باگ جزئی (اصلاح) نسخه 1.0.2 در تاریخ 3 تیر 98 منتشر شد. موارد اضافه شده و اصلاحات: ۱- رفع چند باگ جزئی (اصلاح)

نسخه 1.0.1 در تاریخ 1 تیر 98 منتشر شد.

موارد اضافه شده و اصلاحات:

۱- نمایش امتیازدهی به صورت ستاره ای در نتایج گوگل (جدید) ۲- کد کوتاه جهت نمایش امتیازدهی در محل دلخواه (جدید) ۳- نمایش صحیح میانگین امتیاز برای مدیر سایت (اصلاح) ۴- بهینه سازی نمایش موبایل امتیازدهی (اصلاح)

نسخه 1.0.0 در تاریخ 28 اردیبهشت 98 منتشر شد.

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ایموجی



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: