دانلود افزونه حرفه ای طراحی محصولات ووکامرس لومیس | Lumise
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای طراحی محصولات ووکامرس لومیس | Lumise

دانلود دانلود افزونه حرفه ای طراحی محصولات ووکامرس لومیس | Lumise

آموزش دانلود افزونه حرفه ای طراحی محصولات ووکامرس لومیس | Lumise , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای طراحی محصولات ووکامرس لومیس | Lumise

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

 

دانلود افزونه حرفه ای طراحی محصولات ووکامرس لومیس | دانلود افزونه حرفه ای Lumise | دانلود افزونه حرفه ای حرفه ای سفارش سازی انواع محصولات چاپی ووکامرس | دانلود افزونه حرفه ای طراحی لباس ووکامرس | دانلود افزونه حرفه ای طراحی پوستر ووکامرس

دانلود افزونه حرفه ای  طراحی انواع محصولات صنعت چاپ
دانلود افزونه حرفه ای  طراحی پوستر ووکامرس
استیکر، کلپ ارت و دانلود قالب وردپرس حرفه ای   آماده برای لومیس

معرفی دانلود افزونه حرفه ای طراحی محصول Lumise ووکامرس

ابزار طراحی حرفه ای محصول است که توسط فناوری های HTML5 + JavaScript ساخته شده است. این محصول King-Theme a Elite Author on Envato است. Lumise به گونه ای طراحی شده است که بر تجربه کاربر تمرکز کرده و همه را در یک راه حل دستیابی به موفقیت برای فروشگاه خدمات چاپ شما ارائه دهد. علاوه بر این ، دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد قدرتمند و رابط کاربری بسیار کاربر پسند تا به کاربران شما در طراحی ایده ها کمک کند.

 

پشتیبانی از هر نوع محصول

آزادی، آزادی و آزادی مطلق چیزی است که اکثر مشتریان ما در مورد لومیس تحت تاثیر قرار می دهند. به معنای واقعی کلمه، هیچ محدودیتی برای تخیل شما وجود ندارد، شما ابتکار عمل را در تمام کارها در طول فرآیند به عهده می گیرید. لومیس از هر نوع محصولی که قابل چاپ است پشتیبانی می کند ، از یک محصول معمولی مانند تی شرت گرفته تا یک چیز کوچک مناسب به عنوان کارت ویزیت.

 

چرا دانلود افزونه حرفه ای لومیس را انتخاب کنید

لومیس فارسی یک بستر آسان و کاربر پسند است که به شما کمک می کند تا یک فروشگاه شگفت انگیز ایجاد کنید. ویرایشگر آسان ما به شما امکان می دهد محصول سفارشی خود را دقیقاً همانطور که می خواهید با استفاده از یک روش کشیدن و رها کردن ساده ایجاد کنید ، و بهترین چیز این است که هیچ مهارت فنی لازم نیست!

 

سازگاری با ابزارها و سیستم عامل های محبوب

این دانلود افزونه حرفه ای در چندین سیستم عامل ، از جمله وردپرس ، Woo-commerce ، PHP و Shopify کاملا سازگار است.

 

انواع روش چاپ و پرینت

پشتیبانی کامل دانلود افزونه حرفه ای برای اجرا و پیاده سازی روش های مختلف چاپ روی محصولات.

 

فارسی شده با فونتی زیبا

این نسخه از لومیس شامل زبان فارسی و انگلیس می باشد. همچنین شما می توانید متن های ترجمه شده را به متن های دلخواه خود تغییر دهید.

 

قابلیت های کلیدی

+ رابط کاربری کاربر پسند و مدرن

لومیس به عنوان یک برنامه با ظاهری کاربر پسند است. همچین شما می توانید لومیس خود را با تنظیمات ظاهری فروشگاه تان هماهنگ کنید. لومیس تنظیمات مختلفی مانند انتخاب لوگو، رنگ اصلی، چینش المان ها و … برای ویرایش گر دارد.

 

+ دانلود قالب وردپرس حرفه ای ها و الگو های طراحی از پیش ساخته شده

قالب‌های طراحی عالی خود را متناسب با هر نوع محصولی ایجاد کنید، قیمت آن را تعیین کنید و مشتریان شما می‌توانند با یک کلیک از آن استفاده کنند.

 

+ دسترسی به بیش از 4000 فایل رایگان

شما در قسمت هدایای ویژه لومیس خود، به مجموعه ای از فایل های رایگان شما استیکر ها (کلیپ آرت ها)، الگو ها و فونت های فارسی و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت و می توانید انها را رایگان دانلود و استفاده کنید.

 

+ زوایای مختلف از محصول

شما می توانید در لومیس خود زوایای مختلفی را برای محصولات خود در نظر بگیرید تا مشتری بتواند طرح های خود در را در محل دلخواه ش قرار دهد.

 

+ قابلیت اکسپورت و ایمپورت

مشتریان شما می‌توانند برای ادامه کار یا تسویه‌ حساب، طرح را اکسپورت بگیرند و از دستگاه دیگری وارد کنند. شما می توانید طراحی شده خود را اکسپورت بگیرید و به عنوان دانلود قالب وردپرس حرفه ای و الگو  جدید در قسمت ادمین وارد نمایید، یا حتی در قسمت "طراحی من" آنها را ذخیره کنید.

 

+ طرح آماده چاپ بعد از پرداخت

Lumise از چند خروجی برای چاپ مانند PDF، SVG، JSON، PNG پشتیبانی می کند ... همه آنها با کیفیت بالا و سازگاری با تمام دستگاه های چاپ ارائه می شوند.

 

+ کد QR دلخواه

شخصی سازی طراحی با کد QR ایده کاربردی است. مشتریتان به راحتی متن خود را می توانند تبدیل به QR کنند و به طرح خود اضافه اش کنند. به همین راحتی!

 

+ تنظیم خودکار تصویر

هنگامی که یک شکل یا لایه‌ها را جابه‌جا می‌کنید، حتی اگر شبکه قابل مشاهده نباشد، به نزدیک‌ترین نقطه تلاقی خطوط در نقاط مرکزی تراز می‌شود یا به لایه‌ها یا تصاویر دیگر می‌چسبد.

 

+ چند زبانه و متن های دلخواه

برای شما امکان تعویض زبان نیز در نظر گرفته شده. همه زبان ها از پنل مدیریت به صورت می توانید اضافه کنید و می توانید متن ترجمه خود را در آنجا قرار دهید.

 

+ افکت ها و فیلتر های تصویر

لومیس یک ابزار همه کاره برای ایجاد تنظیمات در عکس های شما است. نام فیلترهای ان برگرفته از نوعی فیلتر است که برای تاریک کردن آسمان در عکاسی منظره استفاده می شود، اما کاربرد آن بسیار فراتر از این است.

 

+ برش و ویرایش عکس ها

طرح شما هر چه باشد، لومیس روش های زیادی برای شخصی سازی آنها دارد. تصاویر را برش دهید، شی را با رنگ های فیلتر، افکت ها برجسته کنید یا حتی پس زمینه را نیز حذف کنید.

 

+ منطقه طراحی انعطاف پذیر

لومیس به شما کمک می کند منطقه طراحی - مکانی که قرار است طرح نمایش داده شود - را به راحتی با ماوس انتخاب کنید. و می توانید شعاع منطقه را نیز تنظیم کنید.

 

+ پشتیبانی از هر نوع محصول چاپی

محصول شما هر چه باشد، فقط مکانی برای چاپ داشته باشید، سپس لومیس می تواند ناحیه چاپ را برای آن محصول اعمال کند. جعبه تلفن، چوب، لیوان، پوستر... Lumise می تواند همه آنها را اداره کند.

 

+ الگوی پیش فرض برای محصول

برای فروش سریع، می توانید یک الگو ایجاد کنید و آن را به یک محصول اختصاص دهید. کاربران شما فقط باید مقادیر دیگری را برای ویژگی ها انتخاب کنند و سپس محصول را خریداری کنند.

 

+ محاسبه نهایی قیمت چاپ

قیمت بر اساس تعداد، متن، رنگ، استیکر یا قالب. محبوب ترین روش های محاسبه برای خدمات چاپ وجود داردکه تنظیم آنها برای شما ساده و آسان است.

 

 

 

گزارش تغییرات:

نسخه 1.9.81:
+ افزودن پلاگین کاربردی تور(Tour Add-on) برای راهنمایی راحت مشتریان شما
+ بهبود ترجمه
+ رفع باگ

 

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای طراحی محصولات ووکامرس لومیس | Lumise



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: