دانلود افزونه حرفه ای سایت ساز بریکز | bricks
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای سایت ساز بریکز | bricks

دانلود دانلود افزونه حرفه ای سایت ساز بریکز | bricks

آموزش دانلود افزونه حرفه ای سایت ساز بریکز | bricks , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای سایت ساز بریکز | bricks

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای سایت ساز bricks builder | سایت ساز bricksbuilder

ساخت سریع‌ وبسایت وردپرسی با ابزارهای حرفه‌ای و بهینه توسط بریکز

 

سایت ساز بریکز چیست؟

سایت ساز بریکز که در دانلود قالب وردپرس حرفه ای یک تم است به شما امکان می‌دهد از صفر تا صد وبسایت خود را به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی طراحی کنید. از هدر تا فوتر حتی کوچکترین جزئیات توسط بریکز قابل خلق هستند. به عبارتی دیگر این سایت ساز به شما امکان می‌دهد cms اختصاصی خود را طراحی کنید به طوری‌که فراموش خواهید کرد که دارید از وردپرس استفاده می‌کنید! داده‌های پویا کاملا رسپانسیو سازگار با تمام ابزارها ائم از تبلت، موبایل، رایانه که در همان لحظه ساخت تطبیق داده می‌شوند.

 

مهم؛ لطفاً بخوانید: از مدتی پیش گوگل به صراحت اعلام کرد که به زودی سرعت لود وبسایت یا به اختصار CWV(Core Web Vital), تاثیر زیادی در رنکینگ گوگل خواهد داشت. یعنی حتی اگر شما محتوا و سئوی خوبی داشته باشید، ولی سرعت بارگزاری سایت شما در حد استاندارد نباشد، سایت‌های رقیب با همان کیفیت محتوا و سئو ولی با سرعت بارگزاری بالاتر، از رنکینگ بهتری برخوردار خواهند بود. بنابراین همه توسعه‌دهندگان سایت‌ها از مدتی پیش، به فکر بهینه‌سازی سایت‌ها افتاده‌اند. 

 

یکی از مواردی که باعث سنگین شدن سایت در هنگام لود می‌شود، وجود فایهای حجیم و ناکارآمد CSS و JS و همچنین DOM بالایی می‌باشد که اکثرا توسط صفحه‌سازهای قدیمی مثل المنتور، دیوی، ویژوال کامپوزر و ... ایجاد می‌شوند. بنابراین بسیاری از توسعه دهندگان اخیرا از این صفحه‌سازها به گوتنبرگ مهاجرت کردند. اما گوتنبرگ در حال حاضر فاصله زیادی از لحاظ امکانات در برابر صفحه‌سازهای کلاسیک دارد، اینجاست که محصولاتی مانند بریکز پا به عرصه گذاشتند تا پلی میان صفحه‌سازها و گوتنبرگ ایجاد کنند، به این معنی که امکانات بالایی همچون صفحه‌سازهای کلاسیک در اختیار شما قرار می‌دهد ولی با بهینه‌سازی دقیقی که انجام شده همان سرعت گوتنبرگ را به شما می‌دهد. 

 

به عبارتی دیگر بریکز با کدنویسی کاملا متفاوت ایجاد شده، و توسعه دهندگان این محصول از ابتدا تمام موارد اساسی بهینه‌سازی و ساختار استاندارد را مد نظر قرار داده تا به بهترین وجه ممکن سرعت و کیفیت بالایی را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

بریکز تنها یه صفحه‌ساز دیگر نیست، بریکز تحولی در حوزه سایت ‌سازی مدرن به شمار می‌رود.

 

استایل‌های تم

 

استایل‌های سراسری خود از جمله فونت دلخواه، سایز، پالت‌های رنگ، و ... را ایجاد کنید که دیگر نیازی نباشد برای شخصی‌سازی هر المنتی که وارد می‌کنید، جداگانه استایل تعریف کنید. این صرفه‌جویی هنگفت زمانی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

مقایسه سایت ساز بریکرز با صفحه ساز ویژوال کامپوزر





:: بازدید از این مطلب : 5

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: