دانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک | لینک دهی خودکار کلمات کلیدی Tasty Links
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک | لینک دهی خودکار کلمات کلیدی Tasty Links

دانلود دانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک | لینک دهی خودکار کلمات کلیدی Tasty Links

آموزش دانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک | لینک دهی خودکار کلمات کلیدی Tasty Links , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک | لینک دهی خودکار کلمات کلیدی Tasty Links

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک |دانلود افزونه حرفه ای لینک دهی خودکار کلمات کلیدی وردپرس | دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links

Tasty Links plugin

معرفی دانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک

دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links یک پلاگین لینک دهی خودکار کلمات کلیدی وردپرس به آدرس دلخواه و ساخت یک سیستم لینک سازی داخلی و خارجی (بک لینک) می باشد. طراحی یک وبسایت حرفه ای و کاربر پسند همه ی کار نیست، هدایت آن به سمتی که بیشترین بازدهی را داشته باشد و کاربران را به سمت خود جذب کند می تواند تکمیل کننده این فرایند باشد. لینک سازی یکی از روش های افزایش سئو و عالی برای جذب مشتریان به سایت شما بدون هزینه و بازدهی بسیار عالی می باشد. لینک بیلدینگ (Link Building) یا همان لینک ‌‌سازی تعداد لینک‌‌های با کیفیت در یک وب سایت را افزایش می دهد و این کار احتمال افزایش رتبه یا رنک سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و ... را با بهبود سئو داخلی شما بالا می‌‌برد. همچنین لینک سازی یک تکنیک بازاریابی ثابت شده برای شناساندن یک برند است. اگر می خواهید در رابطه با قوانین سئو بیشتر مطالعه کنید اینجا کلیک کنید.

دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links قابلیت لینک سازی داخلی و خارجی(بک لینک) را دارد. دانلود افزونه حرفه ای از ویژگی rel="nofollow" برای لینک سازی پشتیبانی می کند. وقتی شما به یک لینک با این ویژگی را میدهید یعنی این لینک را به موتورهای جستجو معرفی می کنید اما اعتبار آنرا تایید نمی کنید. دانلود افزونه حرفه ای تاستی لینک دارای قابلیت rel="sponsored" نیز می باشد؛ گوگل در بروزرسانی های خود ویژگی rel="sponsored" را معرفی کرد، این ویژگی به این معنی هست که شما وقتی میخواهید یک لینک تبلیغاتی از یک سایت دیگر را که به شما هزینه داده است را در سایت خود قرار دهید با کمک فعال کردن این ویژگی به گوگل نشان می دهید که این لینک یک لینک تبلیغاتی هست تا گوگل هم بفهمد آن شخص برای گذاشتن این لینک هزینه کرده است تا گوگل هم از آن شخص حمایت بیشتری را بکند.

ویژگی های دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links  :

  • لینک دهی خودکار کلمات کلیدی : شما میتوانید کلمات کلیدی خود را به صورت خودکار در هر پست خود به هر URL دلخواهی که میخواهید لینک دهید. برای افزودن لینک جدید از طریق دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links، باید به منو لینک های Tasty>افزودن لینک جدید در داشبورد وردپرس خود بروید. سپس کلمه کلیدی مورد نظر خود را بنویسید و لینک مورد نظر را اضافه کنید و گزینه های زیر را در صورت لزوم تنظیم کنید. بیایید معنی این گزینه ها را در زیر تفکیک کنیم:
  1. افزودن ویژگی rel="nofollow" به لینک : ویژگی nofollow به موتورهای جستجو می گوید که نیازی نیست که در رتبه بندی جستجوی خود لینک را در نظر بگیرند. بنابراین بنابراین اگر لینک بازاریاب خود را اضافه می کنید، میتوانید این ویژگی را در اختیار داشته باشید تا به موتورهای جستجو اطلاع دهید که برای این لینک هزینه خواهید کرد.
  2. افزودن ویژگی rel="sponsored" به لینک : ویژگی sponsored به موتورهای جستجو می گوید که نیازی نیست که لینک را در رتبه بندی جستجوی خود در نظر بگیرند و این لینک یک تبلیغ یا لینک حمایت از سایت مورد نظر است. ویژگی sponsored می تواند با ویژگی nofollow همزمان استفاده شود.
  3. باز کردن لینک در پنجره جدید : این گزینه لینک را در پنجره جدید باز می کند.
https://cdn.zhaket.com/resources/5dca0804eaec370009206833/5faab237ac125f063d5a9efd.png
  1. پیوست کردن افشا : این گزینه به شما امکان می دهد اطلاعاتی را برای لینک های بازاریابان خود در بالای محتوای پست یا بعد از هر لینک ضمیمه کنید یا در صورتی تمایل نداشتید این گزینه را غیرفعال کنید.
  • درآمد بازاریابی های خود را حداکثر برسانید : از URL های بازاریابی در لینک های خود برای افزایش لینک های بازاریابی در سراسر سایت خود برای افزایش درآمد استفاده کنید.
  • کنترل محل نمایش لینک ها : آیا نمی خواهید لینک ها را در قسمت خاصی از محتوای پست نشان داده شود؟ مشکلی نیست دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links به شما امکان کنترل دقیق محل نمایش لینک را می دهد. در صورتی که نمیخواهید لینک های Tasty در قسمتی خاصی از پست شما نمایش داده شود آن پست را ویرایش کنید و روی حذف لینک کلیک کنید و به همین راحتی لینک را حذف کنید.
  • لینک به محتواهای خوب وبلاگتان : یک صفحه عالی در وبلاگ خود دارید که اغلب درباره آن صحبت می کنید؟ برای صرفه جویی در وقت هنگام تایپ مطالب خود، یک لینک خودکار در قسمت لینک های دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links ایجاد کنید.
  • به راحتی یک بلوک لینک ویژه ایجاد کنید : اگر از این دانلود افزونه حرفه ای با ویرایشگر وردپرس Gutenberg استفاده می کنید، می توانید به راحتی شرکت های بازاریاب خود یا لینک های مالی مورد علاقه خود را ویژه/برجسته کنید.
  • تصاویر بازاریابی آمازون را به صورت خودکار اضافه کنید : فقط کافی است لینک تصویر آمازون خود را بگیرید، آن را جای گذاری کنید و ما تصویر را به Tasty Link جدید شما می کشیم!
  • توسعه فعال : ما آنچه Tasty Links ارائه می دهد را دوست داریم، این پلاگینبا بروزرسانی های خود ویژگی های جدیدی را اضافه میکند تا به شمار در توسعه وبسایتتان کمک بسیاری را کرده باشد.

تصاویری از محیط دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links :

نمونه لینک دار کردن متن توسط دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links :

https://cdn.zhaket.com/resources/5dca0804eaec370009206833/5fbc3472be22ee15430ee252.png
نمونه لینک دار کردن متن توسط دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links

افزودن لینک جدید به یک کلمه کلیدی توسط پلاگین لینک دهی خودکار به کلمات کلیدی :

https://cdn.zhaket.com/resources/5dca0804eaec370009206833/5fbc34730698a7147443e881.png
افزودن لینک جدید به یک کلمه کلیدی توسط پلاگین لینک دهی خودکار به کلمات کلیدی

تنظیمات عمومی دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links :

https://cdn.zhaket.com/resources/5dca0804eaec370009206833/5fbc347380674f184d1a564e.png
تنظیمات عمومی دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links

تب درباره دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links :

https://cdn.zhaket.com/resources/5dca0804eaec370009206833/5f8c8a9f9539cc3bdd67dc56.png
تب درباره دانلود افزونه حرفه ای Tasty Links
= 1.0.0 (April 5th, 2021) =
* Generates the image width and height for manual image URLs.
* Updates EDD Updater to v1.8.0.
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای تیستی لینک | لینک دهی خودکار کلمات کلیدی Tasty Links



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: