دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور | Phelor Woocommerce Anti Fraud
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور | Phelor Woocommerce Anti Fraud

دانلود دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور | Phelor Woocommerce Anti Fraud

آموزش دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور | Phelor Woocommerce Anti Fraud , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور | Phelor Woocommerce Anti Fraud

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور | پلاگین Anti Fraud Phelor Woocommerce Anti Fraud

مشاهده دموی این دانلود افزونه حرفه ای را از دست ندهید!

با توسعه هر کسب و کار، رفته رفته مشکلات و درگیری های آن کسب و کار خود را نشان میدهد. باگسترش فروشگاه های اینترنتی، مشکل جدیدی که این کسب وکارها را گرفتار کرده مشکل خریدهای دردسرساز مانند کارت دزدی است. در صورتی که خریدی از سایت شما با اسفاده از کارت دزدی انجام شود، مشکلات حقوقی آن و پیگیری های پلیس فتا شروع میشود. به همین دلیل با بررسی های بیشتر دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب فلور ساخته شد.

معرفی دانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور

این دانلود افزونه حرفه ای به شما این امکان را میدهد که با در نظر گرفتن شرایط خاصی که در دانلود افزونه حرفه ای تعریف میشود، سفارش هایی که مشکوک به کارت دزدی و … هستند را در وضعیت در حال بررسی قرار دهید. این شرایط میتواند میزان هزینه خرید، تعداد خرید و.. باشد(در بازه های زمانی دلخواه) که در دانلود افزونه حرفه ای تعریف میشود. در صورتی که سفارش مشتری شما، مشکوک به هر کدام از شرایط تعریف شده در پلاگین باشد، وضعیت سفارش در وضعیت در حال بررسی قرار میگیرد و مدیریت میتواند با بررسی هویت مشتری، از دردسرهای بعدی جلوگیری کند. 

5e9c0262ddde380315766f08.jpg

محیط کار پلاگین Anti Fraud و تعریف شرایط ضد تقلب

بعد از نصب و فعال سازی دانلود افزونه حرفه ای منوی جدیدی در پیشخوان وردپرس با نام ضد تقلب ظاهر میشود: 

5e9c026d145d9b02d56b0334.png

برای شروع به کار دانلود افزونه حرفه ای میبایست شرایط جدیدی را تعریف کنید. برای اینکار با  کلیک بر روی ایجاد شرایط جدید صفحه ای مانند زیر میبینید: 

5e9c027af8bcef030b12b05c.png

در این بخش شما میتوانید شرایط دلخواهتان برای بررسی سفارش ها را وارد کنید. بازه زمانی برسی شرط: میتوانید برای شرط تعریفیتان بازه زمانی در نظر بگیرید. منظور از بازه زمانی این است که تا چند روز قبل از سفارش مشتری توسط سیستم بررسی شود و مثلا تعداد سفارش ها و یا مجموع هزینه خرید را بشمارد. مقدار وارد شده بر مبنای روز محاسبه میشود. تعداد سفارش ثبت شده: تعداد سفارش های ثبت شده مشتری در بازه زمانی چه میزان باشد که در صورتی که تعداد سفارشات از این تعداد بیشتر شود، سفارش به وضعیت در حال بررسی تغییر کند و مشکوک به تقلب شود. حداکثر تعداد آیتم های هر سفارش: در صورتی که مقداری را برای این گزینه انتخاب کنید، مثلا ۱۰، در صورتی که مشتری در سبد خرید خود ۱۱ آیتم را ثبت کرده باشد، سفارش مشکوک به سفارش میشود. حداکثر میزان هزینه یک سفارش: در صورتی که هزینه سفارش مشتری از میزان وارد شده در این بخش بیشتر شود، سفارش مشکوک به تقلب میشود. مجموع هزینه سفارش در این بازه زمانی: درصورتی که میزان  کلیه سفارشهای مشتری دربازه زمانی دراین شریط از این مقدار بیشتر شود، سفارش مشکوک به تقلب میشود. شما میتوانید شرط های مختلفی را برای بررسی توسط سیستم تعریف کنید.   تنظیمات افزونه 

5e9c02877ca46a030d508d9d.png

در تنظیمات دانلود افزونه حرفه ای ۲ آپشن را میبینید. در صورتی که میخواهید بعد از مشکوک به تقلب بودن سفارش، به کاربر اطلاع دهید که به دلالی سفارش شما معلق شده است میتوانید فعال سازی برگه دریافت سفارش اختصاصی را فعال کنید و با ایجاد یک برگه مخصوص برای این سفارش ها، و انتخاب آن در تنظیمات این برگه اختصاصی را به کاربران که مشکوک هستند نمایش دهید.  

عملکرد دانلود افزونه حرفه ای بعد از مشکوک شدن به سفارش

بعد از مشکوک شن دانلود افزونه حرفه ای به یک سفارش، بطور خوکار سفارش به وضعیت در حال بررسی قرار میگیرد و در صورتی که برگه تشکر جدا در تنظیمات به دانلود افزونه حرفه ای معرفی کرده باشید، میتوانید پیام دلخواهتان را به مشتری نشان دهید. دربخش مدیریت دربخش سفارشات، با بازکردن سفارش میتوانید در بخش یادداشتها متوجه شوید که سفارش مشکوک به تقلب بوده است.

5e9c0291f8bcef030a2dff65.png
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای ضد تقلب ووکامرس فلور | Phelor Woocommerce Anti Fraud



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: