دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره های آموزشی ووکامرس
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره های آموزشی ووکامرس

دانلود دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره های آموزشی ووکامرس

آموزش دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره های آموزشی ووکامرس , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره های آموزشی ووکامرس

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره آموزشی با ووکامرس | افزودنی فروش دوره آموزشی المنتور | ابزار فروش دوره های آنلاین اجومانگو

اجومانگو برای کار کردن نیاز به دانلود افزونه حرفه ای ووکامرس دارد.

توجه: اجومانگو با دانلود افزونه حرفه ای صفحه ساز محبوب المنتور (نسخه رایگان) سازگار است و المان هایی کاربردی به آن اضافه میکند.

معرفی دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره آموزشی با ووکامرس 

می‌خواهید در سایت ووکامرسی خود دوره‌های آموزشی ارائه دهید و نیاز دارید تا ابزار‌های مناسب برای نمایش محتوای آموزشی خود در ووکامرس و المنتور را داشته باشید، این ابزار ها با دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو در اختیار شما قرار گرفته است. با این دانلود افزونه حرفه ای امکانات جدید بر روی سایت وردپرسی خود اضافه کنید تا بدون نیاز به دانش کدنویسی محتوای آموزشی خود را خیلی سریع و آسان  به صورت آنلاین بفروشید.

دانلود افزونه حرفه ای  اجومانگو
 افزودنی فروش دوره آموزشی با ووکامرس

ویژگی های اجومانگو

ساخته شده برای ووکامرس


با نصب این دانلود افزونه حرفه ای شما در قسمت ویرایش محصول ووکامرس باکس جدیدی مشاهده می‌کنید که از طریق آن میتوانید ویژگی های دوره آموزشی خود را درج کنید.

این ویژگی ها مانند مشخص کردن مدرس یا مدرسین (بدون محدودیت) فصل ها و درس ها است که میتوانید به صورت خصوصی ( فقط برای خریداران) یا رایگان قرار دهید، همچنین میتوانید برای هر درس یک پیش‌نمایش ویدیویی ایجاد کنید.

پشتیبانی از دانلود قالب وردپرس حرفه ای های مختلف دروس


میتوانید درس ها را با فرمت های مختلف (ویدیو، متن، تصویر، صوت و ...) درج کنید. برای هر درس میتوانید برچسب های گوناگون (ویدیو، رایگان، کوئیز، آزمون، تمرین، فایل ضمیمه، صوت) تعریف کنید.

تب جلسات


با این تب فصل ها و درس هایی است که از طریق ویرایش محصول مشخص میکنید، نمایش دهید. از طریق منو اجومانگو می‌توانید جایگاه و اسم این تب را تغییر دهید.

شخصی سازی


یکی از مهم ترین نکاتی که برای سازی گاری با دانلود قالب وردپرس حرفه ای یا سلیقه شما مهم است قابلیت تغییر استایل (رنگبندی، تایپوگرافی) قسمت های مختلف است، به سادگی چند کلیک می‌توانید تعییرات مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

تعریف مدرس


با منویی که در اختیار شما قرار می‌گیرد میتوانید مدرس های خود را تعریف کنید، همچنین ویژگی های مثل عنوان شغلی و شبکه های اجتماعی را برای هر مدرس مشخص کنید.

ابزارک وردپرس


با این امکان با استفاده از منوی ابزارک‌های وردپرس میتوانید مدس های دوره را در صفحه محصول ووکامرس نمایش دهید. این ابزارک در صفحه ساز المنتور قابل استفاده می‌باشد.

سازگاری با صفحه ساز المنتور


با توجه به این که کاربران وردپرس علاقه دارند تا صفحات خود را شخصی سازی کنند، ویجت هایی برای کار با این صفحه ساز طراحی شده تا به راحتی کشیدن و رها کردن صفحات دوره های آموزشی خود را بسازید.

ویجت المنتور دروس


با استفاده از این ویجت میتوانید فصل ها و درس ها را در المنتور نمایش دهید. این ویجت قابلیت این را دارد که شما در المنتور محتوا برایش تعریف کنید یا از محتوایی که در ویرایش محصول ایجاد کرده‌اید، محتوا را نمایش دهد.

ویجت المنتور کروسل دوره ها


این ویجت یک المان خاص برای نمایش دوره ها می باشد که میتواند دوره های شما را بر اساس این که آیارادای تخفیف هستند ( حراجی)، در چه دسته بندی ای هستند یا نیستند و این که مدرس این ها چه کسی باشد برای شما نمایش دهد.

عدم نیاز به LMS


دیگر نیاز نیست وب سایت خود را سنگین کنید و دانلود افزونه حرفه ای های سیستم مدیریت آموزش LMS را نصب کنید.

 

 

لیست تغییرات دانلود افزونه حرفه ای اجومانگو 

نسخه 1.0.4 - 26 مهر 1400
بهبود استایل ویجت المنتور کروسل دوره ها
نسخه 1.0.3 - 16 مهر 1400
رفع برخی باگ های گزارش شده
نسخه 1.0.1 - 8 مهر 1400
بهبود برخی استایل ها
نسخه 1.0.0 - 31 شهریور 1400
انتشار نسخه اولیه

 

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای اجومانگو | افزودنی فروش دوره های آموزشی ووکامرس



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: