دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ جشنواره فروش عید قربان | پوسته html جشنواره عید قربان دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان | لندینگ فروش قربان تا غدیر

ویژه برگزاری جشنواره‌های فروش از عید قربان تا عید غدیر

معرفی لندینگ جشنواره فروش عید قربان

برگزاری جشنواره فروش در اعیاد و مناسب‌های گوناگون در بین فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مرسوم است. بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر، زمانی مناسب برای برگزاری جشنواره فروش و ارایه کالاها و خدمات شما می‌باشد. اگر قصد دارید یک جشنواره فروش موفق با بازدهی عالی برگزار کنید، نیاز به یک صفحه زیبا برای جشنواره خود خواهید داشت. دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان، پاسخگوی از نیاز شما خواهد بود. دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان به صورت HTML بوده و به صورت استاندارد، بهینه و ریسپانسیو کدنویسی شده است. طراحی دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورتی شیک، مدرن و کاربرپسند می‌باشد که باعث افزایش بازدهی جشنواره فروش شما می‌شود و تجربه خوشایندی برای مشتریان شما رقم می‌زند.

ویژگی‌های پوسته html جشنواره عید قربان

طراحی زیبا، استاندارد و بهینه

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای با توجه به آخرین متدهای طراحی و در نظر گرفتن سلیقه ایرانیان طراحی شده است. کدنویسی دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان به صورت کاملا استاندارد بوده به گونه‌ای در اعتبارسنجی W3C هیچ اخطار و هشداری ندارد. کدنویسی دانلود قالب وردپرس حرفه ای به بهینه‌ترین روش ممکن انجام شده که امتیازات سایت GTmetrix تاییدکننده این موضع است. 

5e887df8393a65005e76aa64.png

همچنین این دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت تماما ریسپانسیو طراحی و کدنویسی شده است. این بدین معناست که کاربران شما با هر دستگاهی از جمله موبایل، تبلت و رایانه می‌توانند به راحتی به صفحه جشنواره دسترسی داشته باشند و از طراحی دلنشین این دانلود قالب وردپرس حرفه ای لذت ببرند. به دلیل استاندارد و بهینه بودن این قالب، سرعت لود آن بسیار بالا می‌باشد که می‌تواند کمک شایانی در افزایش بازدید کاربران از صفحه و افزایش فروش محصولات کند. 

رنگ‌بندی متنوع

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای ۶ ست رنگ متنوع و زیبا می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و موضوع کسب و کار خود، یک ست رنگ را انتخاب و از آن استفاده کنید. 

5e887e01e681a300911b1f1e.png

در گالری تصاویر محصول تصویر کامل دانلود قالب وردپرس حرفه ای در هر ست رنگ قرار گرفته است. همچنین آموزش کامل تغییر ست رنگ دانلود قالب وردپرس حرفه ای در فایل راهنمای محصول قرار دارد. 

امکانات و بخش‌های گوناگون

پوسته HTML جشنواره فروش عید قربان شامل بخش‌های گوناگون متنوعی می‌باشد که تمام نیاز جشنواره فروش شما را برآورده می‌کند. می‌توانید امکانات این دانلود قالب وردپرس حرفه ای در زیر مشاهده بفرمایید؛ 

  1. بخش محصولات تخفیف‌خورده
  2. بخش محصول ویژه به همراه شمارشگر معکوس
  3. بخش پیشنهادات روزانه به همراه شمارشگر معکوس
  4. بخش درباره ما و نمادهای اعتماد
  5. بخش معرفی اپلیکیشن موبایل
  6. بخش شبکه‌های اجتماعی
  7. بخش کدهای تخفیف
  8. بخش مزایای جشنواره (ارسال رایگان و …)
  9. و ...

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای انیمیشن و افکت‌های گوناگون و متنوع نیر می‌باشد که می‌تواند جذاب جشنواره شما را دو چندان کند. 

ویرایش آسان و راهنمای کامل

شما به همراه این محصول یک فایل راهنمای کامل شخصی‌سازی دریافت خواهید کرد. در این فایل آموزش کامل تغییر بخش‌های دانلود قالب وردپرس حرفه ای و قرار دادن اطلاعات دلخواه خود به زبان آسان توضیح داده شده است. همچنین برای راحتی شما عزیزان، تمام بخش‌های این دانلود قالب وردپرس حرفه ای نشانه‌گذاری شده است تا ویرایشی آسان داشته باشد. 

5e887e0d816d36009300c1fa.png

در صورتی که در فرایند شخصی‌سازی و راه‌اندازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای به مشکل برخوردید، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. ما در پشتیبانی با کمال میل مشکلات شما را حتی‌المقدور رفع خواهیم کرد.

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ عید قربان



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: