دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند کهکشان | Galaxy smart offer
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند کهکشان | Galaxy smart offer

دانلود دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند کهکشان | Galaxy smart offer

آموزش دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند کهکشان | Galaxy smart offer , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند کهکشان | Galaxy smart offer

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای کهکشان | نمایش پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند galaxy

معرفی دانلود افزونه حرفه ای کهکشان

دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند یک دانلود افزونه حرفه ای ای بسیار کاربردی و مورد نیاز برای هر سایت وردپرسی است. مهم نیست شما محصول دارید یا ندارید این دانلود افزونه حرفه ای از هر نظر می تواند باعث بهبود سایت شما شود مخاطبین هدف را از بین بازدیدکنندگان پیدا کند و به آن ها پیشنهاد هایی هوشمندانه بر اساس موضوع مورد علاقه آن ها دهد.

اگر شما هم مقالات سایت نوین را دیده باشید بر اساس هر دسته بندی که مقالات آن را برسی می کنید پیشنهاد هایی هوشمندانه به شما نمایش می دهد مثلا یکی از مقالات آموزش کسب و کار اینترنتی را مشاهده می کنید و به شما پیشنهاد دانلود چک لیست ضروری کسب و کار یا تهیه دوره آموزشی حرفه ای در این رابطه می کند این دانلود افزونه حرفه ای تمامی این قابلیت ها را دارا می باشد بلکه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر از سایت نوین است. 

ویژگی های دانلود افزونه حرفه ای galaxy

با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند شما قادر خواهید بود پیشنهاد ها و پاپ آپ ها را در هر جای سایت نمایش دهید بدون محدودیت می توانید موقعیت هر پیشنهاد را مشخص کنید. 

 

اگر یک سایت خبری وبلاگی داشته باشید ماند سایت زومیت می توانید برای هر دسته بندی محصولی در سایت های دیگر را پیشنهاد دهید و از وبلاگ خود کسب درآمد کنید.

مثلا سایت زومیت دسته بندی با عنوان موبایل دارد که می تواند جدید ترین  موبایل هایی که در دیجی کالا موجود است به عنوان پیشنهاد به این دسته بندی اضافه کند و به بازدید کنندگان نشان دهد و یا اگر سایت شما دسته بندی دقیق تری دارد مثلا دسته بندی موبایل / اپل می توانید محصولات جدید یا پرفروش اپل که در دیجی کالا یا سایر فروشگاه هایی که از قابلیت همکاری در فروش پشتیبانی می کنند به عنوان پیشنهاد برای آن بازدید کنندگان نشان دهید .

اینکه از چه رنگی برای طراحی دانلود افزونه حرفه ای استفاده کنیم که مورد رضایت همه کاربران باشد تقریبا غیر ممکن است برای همین 10 طرح آماده رنگی قرار دادیم تا بتوانید به سادگی و سریع آن ها را انتخاب کنید و یا اگر این 10 تم رنگی مورد رضایت شما نیست ترکیب رنگی خودتان را برای هر پیشنهاد مشخص کنید. 

هیچ محدودیتی در تعداد ایجاد پیشنهاد ندارید هر پیشنهاد را با طرح و رنگ اختصاصی آن پیشنهاد ایجاد کنید . 

دانلود افزونه حرفه ای های پاپ آپ زیادی وجود دارند که تنظیمات پیچیده ای دارند و اینقدر قابلیت بدون استفاده دارند که فقط باعث سنگین شدن سایت شما می شوند ، در همین راستا دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند به شکلی طراحی شده است که دیتابیس شما را سنگین نمی کنید و اصلا پیشنهاد ها در دیتابیس شما ذخیره نمی شوند . حجم پایین دانلود افزونه حرفه ای و کد نویسی منحصر به فرد آن باعث می شود سرعت سایت شما بعد از نصب دانلود افزونه حرفه ای افت نکند. 

اینکه چه زمانی پیشنهاد یا پاپ آپ باز شود کاملا در اختیار شما است و هنگام ایجاد پیشنهاد جدید می توانید بازه نمایش آن بعد از باز شدن صفحه را بر اساس ثانیه مشخص کنید. 

همیشه کاربران یا مشتریان شما ممکن پیشنهاد های شما را بسته و تمایل به مشاهده آن ها نداشته باشند ، پس شما می توانید برای هر پیشنهاد به صورت جداگانه زمان نمایش مجدد را انتخاب کنید . 

عملکرد اصلی افزونه! ارائه پیشنهاد هایی کاملا هوشمندانه بر اساس علاقه مندی کاربر اگر شما هم در سایت خود وبلاگ داشته باشید راهنمای استفاده یا قابلیت های محصولات خود را ممکن است به صورت یک مقاله نوشته باشید زمانی که کاربر از مقاله در دسته بندی سایت شما بازدید می کند می توانید پیشنهاد تهیه محصول را به آن دهید. در مثال بالا نیز کاربری که از مقالات موجود در دسته بندی اینستاگرام بازدید می کند به آن پیشنهاد تهیه دوره اینستاگرام را می دهد . 

با استفاده از قابلیت نمایش پیشنهاد در برگه مورد نظر شما می توانید محصولات را در برگه سبد خرید نمایش دهید اهمیتی ندارد شما از چه سیستم فروشگاه سازی استفاده می کنید به سادگی می توانید پیشنهاد خود را طراحی کرده و به برگه مورد نظر اضافه کنید. 

دانلود افزونه حرفه ای با المنتور سازگار است و قابلیت هایی برای ووکامرس اضافه شده است اگر زمان کافی برای ایجاد پیشنهاد ندارید کافی است محصول خود را انتخاب کنید تا تصویر ، عنوان و لینک محصول شما به پیشنهاد اضافه شود کاملا خودکار + قابلیت ویرایش تکی هر مورد 

حتما شما هم در صفحه فروش دوره های آموزشی یا صفحه های فروشگاهی ووکامرس مشاهده کرده اید که باکس قیمت ثابت نیست و با اسکرول کردن به همراه کاربر منتقل می شود هم اکنون شما می توانید با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند این قابلیت را با تصویر ، عنوان و حتی توضیحات و لینک افزودن به سدن خرید اضافه کنید .

آپدیت ورژن 1.1.0
1- اضافه شدن ویدیو های آموزشی و ویدیو برسی قابلیت های جدید
2- اضافه شدن طرح رنگی آماده برای شبکه های اجتماعی واتساپ ،تلگرام ،اینستاگرام،آپارت ، اسپاتیفای و یوتیوب
3- اضافه شدن فایل آیکون آماده شبکه های اجتماعی 
4- بهبود استایل افزونه
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای پیشنهاد و پاپ آپ هوشمند کهکشان | Galaxy smart offer



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: