افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس Subscriptions Downloads
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس Subscriptions Downloads

دانلود افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس Subscriptions Downloads

آموزش افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس Subscriptions Downloads , پشتیبانی 6 ماهه افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس Subscriptions Downloads

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

معرفی افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس | افزودنی Subscriptions Downloads

معرفی افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس

اگر می‌خواهید در کنار فروش محتوای اشتراکی، محصولات دانلودی یا مجازی وب‌سایت خود را نیز بصورت اشتراکی به فروش برسانید، با دانلود افزونه حرفه ای Woocommerce Subscriptions Downloads می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس به شما این امکان را میدهد که محصولات دانلودی را به یک یا چندین اشتراک متصل کنید تا فقط کاربران اشتراک‌های منتخب بتوانند به محصول دانلودی شما دسترسی داشته باشند.
معرفی افزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس
عملکرد کلی دانلود افزونه حرفه ای Woocommerce Subscriptions Downloads بدین شکل است که یک فیلد جدید به صفحه ویرایش محصولات دانلودی شما اضافه میکند و می‌توانید با توجه به اشتراک هایی که با دانلود افزونه حرفه ای اشتراک ویژه ووکامرس Woocommerce Subscriptions تعریف کردید، محصولات رو به اشتراک موردنظر خود متصل کنید.

بروزرسان خودکار لینک محصولات دانلودی

یکی از قابلیت های جذاب این دانلود افزونه حرفه ای جانبی، دسترسی خودکار کاربران وب‌سایت شما به بروزرسانی های محصولات دانلودی است. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در وبسایت خود محصولات دانلودی رو به کمک ووکامرس به فروش می رسانید، حتما با این مشکل مواجه شده‌اید که پس از به روزرسانی یا افزودن فایل جدید به یک محصول ووکامرس، کاربرانی که قبلا این محصول را خریداری کرده‌اند به فایل‌های جدید محصول شما دسترسی ندارند و مجبور هستید این دسترسی را به صورت دستی بر روی سفارش آن‌ها اعمال کنید. با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای دیگر نیازی به ویرایش سفارش کاربر نیست و دانلود های جدید به صورت خودکار در دسترس کاربر خواهد بود.

لیست دانلود ها در حساب کاربری ووکامرس

زمانیکه کاربر اشتراکی از سایت ووکامرسی شما خریداری میکنه، به تمام محصولات دانلودی که به اشتراکش متصل هستن دسترسی خواهد داشت و تمامی فایل های دانلودی که کاربر باتوجه به اشتراکش به آن ها دسترسی داره در تب دانلود های صفحه حساب کاربری ووکامرس برای کاربر نمایش داده خواهد شد.
آپلود عکسافزودنی دانلود اشتراک ویژه ووکامرس Subscriptions Downloads



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: