دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما

دانلود دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما

آموزش دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما | اسلایدر سفارشی کاریزما

معرفی دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما

نمایش تصاویر و محتوای مرتبط با آنها همواره یکی از مهمترین و موثرترین روش های تولید محتوا و جذب کاربران برای طراحان وب بوده است. نمایش تصاویر در دانلود قالب وردپرس حرفه ای هایی چون شبکه بندی (گرید)، گردونه (کاروسل) و اسلایدر علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت وب سایت، به دسترسی سریع و بهتر کاربران به اطلاعات مورد نظر و همچنین بخش های مختلف سایت کمک فراوانی می کند. 

اغلب دانلود افزونه حرفه ای هایی که تاکنون برای نمایش تصاویر و محتوا در وردپرس ساخته شده اند، بر روی نوع داده­ های پیش فرض یا شناخته شده وردپرس مانند محصولات ووکامرس متمرکز بوده اند و یا مانند دانلود افزونه حرفه ای های صفحه ساز دارای حجم زیاد، سرعت پایین و پیچیدگی کاربری هستند. بنابراین نیاز به وجود دانلود افزونه حرفه ای ای سریع و با کاربری ساده برای ایجاد، مدیریت و نمایش محتوای سفارشی ضروری به نظر می رسد. 

دانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما با این هدف ایجاد شده است. شما با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای می توانید به راحتی اقدام به ایجاد و مدیریت محتوای سفارشی مرتبط با تصاویر نمایید و محتوای ایجاد شده را در یکی از دانلود قالب وردپرس حرفه ای های تعریف شده در دانلود افزونه حرفه ای به نمایش درآورید. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای ها شامل انواع گرید، کاروسل و اسلایدر می باشند. در صورتی که به دنبال دانلود افزونه حرفه ای ای سریع و آسان برای ساخت گرید، کاروسل و اسلایدر هستید، کاریزما انتخاب مناسبی برای شماست. 

 

نمایش نمونه کارها، برندهای ویژه فروشگاهی، اطلاعات سفارشی در مورد مشتریان و یا هر نوع ساختاری که در ارتباط با نمایش تصاویر و توضیحات مرتبط با آن باشد، توسط دانلود افزونه حرفه ای کاریزما قابل اجرا است.

دانلود افزونه حرفه ای  نمایش محتوای سفارشی کاریزما

این دانلود افزونه حرفه ای امکان ایجاد و مدیریت آیتم های مجزا را فراهم می آورد. هر آیتم دارای چندین المان و یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای نمایش در خروجی است. مفهوم المان در این دانلود افزونه حرفه ای شامل عنوان، توضیحات، تصویر و لینک مرتبط با آن می باشد. در بخش مدیریت وردپرس می توانید المان ها و آیتم های مورد نظر را ایجاد، حذف یا ویرایش نمایید. همچنین امکان نمایش آیتم های موجود با استفاده از کد کوتاه (شورت کد) یا در ابزارک فراهم شده است. دانلود افزونه حرفه ای کاریزما دارای 12 دانلود قالب وردپرس حرفه ای پیش فرض برای نمایش آیتم ها در خروجی می باشد. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای ها شامل انواع متنوعی از شبکه بندی (گرید)، گردونه (کاروسل) و اسلایدر است که قابل سفارشی سازی هستند. همچنین در بخش مدیریت این دانلود افزونه حرفه ای امکان ایجاد نسخه های مشابه از دانلود قالب وردپرس حرفه ای و اعمال تنظیمات مجزا برای هر دانلود قالب وردپرس حرفه ای فراهم شده است. با این قابلیت استفاده مجدد از دانلود قالب وردپرس حرفه ای ها با تنظیمات متفاوت برای آیتم ها امکان پذیر می گردد.

ویژگی های اسلایدر سفارشی کاریزما

  • ایجاد محتوای سفارشی مرتبط با تصاویر
  • مدیریت سریع و آسان محتوا
  • استفاده از دانلود قالب وردپرس حرفه ای های متنوع و کاربرپسند
  • نمایش در دانلود قالب وردپرس حرفه ای های شبکه بندی (گرید)، گردونه (کاروسل) و اسلایدر
  • امکان سفارشی سازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای خروجی
  • امکان نمایش خروجی به صورت ابزارک و شورت کد
  • استفاده از مدیریت رسانه وردپرس برای انتخاب تصاویر
  • نصب سریع و آسان
  • محصول ایرانی

خروجی برخی از دانلود قالب وردپرس حرفه ای ها

دانلود افزونه حرفه ای  نمایش محتوای سفارشی کاریزما
5f2fbc69f10d0b0a1763650c.png
اسلایدر سفارشی کاریزما
5f2fbb6cd835df0a962fb522.png
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای نمایش محتوای سفارشی کاریزما



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: