دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ جشنواره فروش بازگشت به مدرسه | پوسته html جشنواره دانش آموزی دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه | صفحه فرود بازگشت به مدرسه لندینگ فروش ویژه مهر | لندینگ فروش ویژه دانش آموزی

ویژه برگزاری جشنواره‌های فروش بازگشت به مدرسه و دانش آموزی

معرفی لندینگ بازگشت به مدرسه | لندینگ فروش ویژه مهر

صفحه‌های لندینگ بخش جدایی ناپذیر از بازاریابی اینترنتی هستند. مهم‌ترین هدف یک صفحه لندینگ افزایش نرخ تبدیل می‌باشد. برگزاری جشنواره فروش در بازه‌های زمانی مختلف در بین فروشگاه‌های اینترنتی بسیار مرسوم است. بازه زمانی بازگشایی مدارس، زمانی مناسب برای برگزاری جشنواره فروش و برآورده کردن نیاز دانش آموزان و دانشجویان می‌باشد. 

5e887da278bf01008f5c3315.png

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه با طراحی دلنشین خود، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای صفحه جشنواره شما باشد. شما با استفاده از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای می‌توانید جشنواره‌های فروش دانش آموزی، بازگشایی مدارس و مناسبتی مانند روز دانش آموز و معلم برگزار نمایید. دانلود قالب وردپرس حرفه ای صفحه فرود بازگشت به مدرسه به صورت html می‌باشد و امکانات آن تمام نیاز جشنواره شما را برآورده خواهد کرد.

ویژگی‌های پوسته لندینگ بازگشت به مدرسه

طراحی و کدنویسی بهینه و استاندارد

مهمترین تمایز لندینگ پیج‌ها، نوع طراحی آن‌هاست. هرچه طراحی یک صفحه فرود زیباتر باشد، نرخ تبدیل و فروش شما بیشتر خواهد شد. دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه به صورت کاربرپسند و مدرن طراحی و به صورت استاندارد کدنویسی شده است. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای بسیار سبک بوده و سرعت لود بسیار بالایی دارد. نمره A در سایت GTmetrix و عدم وجود خطا در اعتبارسنج W3C دال بر استاندارد و بهینه بودن این دانلود قالب وردپرس حرفه ای است. 

 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای html بازگشت به مدرسه به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است تا نمایش مناسبی در همه دستگاه‌ها داشته باشد. در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای به جای تصاویر معمولی از تصاویر svg استفاده شده که زیبایی و کیفیت دانلود قالب وردپرس حرفه ای در همه دستگاه‌ها را حفظ و سرعت لود دانلود قالب وردپرس حرفه ای را بسیار بالا می‌برد.

امکانات و بخش‌های گوناگون صفحه فرود بازگشت به مدرسه | لندینگ فروش ویژه دانش آموزی

هر آنچه برای برگزاری یک جشنواره فروش موفق نیاز دارید در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای گنجانده شده است. می‌توانید امکانات این دانلود قالب وردپرس حرفه ای در زیر مشاهده بفرمایید؛ 

  1. بخش محصولات تخفیف‌خورده جشنواره به همراه شمارشگر معکوس
  2. بخش محصول ویژه به همراه شمارشگر معکوس
  3. بخش درباره ما و نمادهای اعتماد سایت
  4. بخش کدهای تخفیف
  5. بخش مزایای جشنواره (ارسال رایگان و …)
  6. و ...

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای از کتابخانه wow.js و animate.css برای افکت‌ها و انیمیشن‌های خود استفاده می‌کند که زیبایی کار را افزایش داده است. شما می‌توانید به هر بخش دلخواه، انیمیشن و افکت دلخواه خود را بدهید.

ویرایش آسان و راهنمای شخصی‌سازی

شما جهت قرار دادن محصولات و اطلاعات سایت خود در این قالب، نیاز به ویرایش دستی کدهای html دارید. نگران نباشید! همراه با این دانلود قالب وردپرس حرفه ای یک فایل راهنمای کامل شخصی سازی به شما ارایه می‌شود که در آن آموزش ویرایش تمام بخش‌های دانلود قالب وردپرس حرفه ای با زبان ساده قرار دارد. شما مطابق فایل راهنمای دانلود قالب وردپرس حرفه ای می‌توانید محصولات خود را داخل دانلود قالب وردپرس حرفه ای قرار دهید. همچنین تمام کدهای دانلود قالب وردپرس حرفه ای نشانه‌گذاری شده‌اند تا شما با یک نگاه و جستجوی ساده بتوانید به بخش مورد نظر دسترسی پیدا کنید. در صورتی که در فرایند شخصی‌سازی و راه‌اندازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای به مشکل برخوردید، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. ما در پشتیبانی با کمال میل مشکلات شما را حتی‌المقدور رفع خواهیم کرد.

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ بازگشت به مدرسه



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: