دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری تفریحی فورس نیوز | forcenews
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری تفریحی فورس نیوز | forcenews

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری تفریحی فورس نیوز | forcenews

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری تفریحی فورس نیوز | forcenews , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری تفریحی فورس نیوز | forcenews

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فورس نیوز | پوسته forcenews  دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای فورس نیوز

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای فورس نیوز

با شما هستیم با دانلود قالب وردپرس حرفه ای ویژه خبری تفریحی فورس نیوز یکی از دانلود قالب وردپرس حرفه ای های پیشرفته و منعطف که می توانید هم از آن به عنوان دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری و هم یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای تفریحی و دارای مطالب خاص استفاده کنید. با ما همراه باشید با قابلیت های دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس فورس نیوز . 

بروزرسانی به نسخه 1,1,0 در تاریخ 1398/2/1 

  • تغییر ui/ux و بهینه سازی کدها

ویژگی ها و قابلیت های پوسته forcenews 

نمایش دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت دوستونی و سه ستونی

شما می توانید از طریق پنل تنظیمات سایدبار حالت دو ستونه یا سه ستونه را فعال کنید. 

5eb7a139db9d3b02871813ca.jpg

شبکه های اجتماعی منعطف

شبکه های اجتماعی راشما میتوانید درقسمت هدر وفوتر سایت درج نمائید وبه صورت کاملا پویا با آیکونهای متنوع قرار دهید. 

منو های متنوع ( عمودی و افقی )

یکی از ویژگی های کاملا منحصر به فرد دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس فورس نیوز این است که شما می توانید دسته های خود را در منوی بالای سایت یا منوی اصی قرار دهید و یا در منوی عمودی قرار دهید و یا منوی عمودی را هم بردارید و به جای آن از ابزارک های دیگر سایت استفاده کنید ویژگی پویایی دانلود قالب وردپرس حرفه ای این امکان را به شما می دهد که دانلود قالب وردپرس حرفه ای خود را به هر شکلی که مایل هستید تغییر دهید. 

اسلایدر با متون قابل تغییر

امکان تغییر جهت عنوان و توضیحات تصویر اسلایدر به سمت چپ ، وست و راست وجود دارد . 

چهار سایدبار تمام ابزارک و کاملا پویا

تمام سایدبار ها تمام ابزارک می باشند و این باعث شده که این دانلود قالب وردپرس حرفه ای نصبت به دانلود قالب وردپرس حرفه ای های دیگر منحصر به فرد باشد به این صورت که شما می توانید در تمام سایدبار ها از ابزارک استفاده کنید. 

امکان درج تبلیغات در بیشتر قسمت های صفحه

چون تمام سایدبارها از ابزارک استفاده می کنند شما می توانید ابزارک ویژه تبلیغات پی وی لرن را در هر قسمت از سایدبار قرار دهید. 

5eb7a1595e98d202906b42bc.jpg

امکان نمایش متون دسته ها در سه حالت مختلف

شما میتوانید دسته ها را درمنوی اصلی، منوی عمودی وسایدبار راست وچپ نمایش دهید به شکل و فرمهای مختلف. 

باکس های دسته بندی کاملا حرفه ای (باکس بزرگ و باکس ایستاده)

نمایش تصاویر و متون دسته ها در باکس های مختلف از جمله باکس بزرگ و باکس ایستاده وجود دارد که به نصبت تعداد مطالب تغییر می کند. 

5eb7a173a11e88029d4db73e.jpg

نمایش دسته خاص در دانلود قالب وردپرس حرفه ای باکس گالری و ابزارک گالری

در پوسته forcenews  شما می توانید دو نوع گالری برای تصاویر و محتوای خودتون انتخاب کنید ، دانلود قالب وردپرس حرفه ای باکس گالری و یا ابزارک گالری. 

سرعت بسیار عالی

خیلی از کاربران به محض اینکه وارد سایتی می شوند که در حالت لودینگ می ماند و کند هست به شدت مشکل دارند و از سایت خارج می شوند اما دانلود قالب وردپرس حرفه ای فورس نیوز با توجه به کدنویسی استانداردی که استفاده شده و از جدیدترین نسخه وردپرس و بروزترین فریم روک ها نظیر بوت استرپ ۴ که دارای سرعت بیشتری هست استفاده شده این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت به درج محتوا خود در دانلود قالب وردپرس حرفه ای فورس نیوز بپردازید. 

واکنشگرا (Responsive)

با توجه به رشد روز افزون استفاده کنندگان گوشی همراه امروزه بیش از ۲۵% از کاربران از طریق گوشی و تبلت وارد وب سایت می شوند و از طرفی دیگر شرکت گوگل به سایت هایی که واکنشگرا نباشند یا با توجه به سایز صفحه نمایش تغییر نکنند نمره منفی لحاظ خواهد کرد ولی شما با دانلود قالب وردپرس حرفه ای فورس نیوز دیگر خیالتان از این جهت راحت است و می توانید سایت خود را در هر دستگاهی به وضوح مشاهده کنید. 

اتصال آسان به Google Analytics

شما بدون نیاز به کدنویسی میتوانید دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی فورس نیوز را به بهترین سیستم آمارگیر دنیا Google Analytics متصل کنید. و از امکانات ویژه و حرفه ای این سیستم که مربوط به شرکت گوگل است استفاده کنید. 

امنیت

باتوجه به این که دانلود قالب وردپرس حرفه ای فورس نیوز از آخرین ورژن وردپرس استفاده می کند و از ابزار های استاندارد در این زمینه استفاده می کند در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای و دارای آپدیت های پشت سر هم می باشد از امنیت بسیار خوبی هم برخوردار است و چون امنیت یک حالت نصبی هست و هیچ وقت نمی توان گفت ۱۰۰ درصد امنیت وجود دارد در این زمینه وب سایت پی وی لرن مقالات امنیتی متنوعی را برای کاربران خود قرار داده است که می توانید از طریق آنها میزان امنیت سایتتان را بالا ببرید. 

چند منظوره

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فورس نیوز  یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره و حرفه ای است که شما می توانید از آن به عنوان دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری با پست های کاملا خبری در آن استفاده کنید و یا به عنوان دانلود قالب وردپرس حرفه ای تفریحی از آن استفاده کنید و یا ترکیبی از هر دوی آنها به صورت یک وب سایت جامع از آن استفاده کنید.

نکته مهم :

  • پوسته forcenews دارای لایسنس بوده و چنانچه برای اولین بار دانلود قالب وردپرس حرفه ای را نصب نمایید دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت خودکار فعال می شود و درصورتی که دانلود قالب وردپرس حرفه ای را دوباره نصب نمایید و یا با پیغام دریافت لایسنس مواجه شدید لازم است تیکتی مبنی بر درخواست لایسنس به همراه  آدرس دامنه برای ما ارسال نمایید و این مورد بین 2 تا 24 ساعت برای شما ارسال خواهد شد.
  • این دانلود قالب وردپرس حرفه ای با نسخه های PHP 5.6 و PHP 7.0  سازگاری کامل دارد.
  • دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای لایسنس تک دامنه می باشد و برای نصب بر روی دامنه جدید بایستی خرید مجدد انجام گردد.
  • دانلود قالب وردپرس حرفه ای با تمامی هاست ها اعم از دایرکت ادمین و سی پنل سازگاری کامل دارد.
  • نصب بر روی لوکال هاست شامل پشتبانی نمی شود.

نکته : هاست های پلسک لینوکسی که در هاستینگ ها بفروش میرسد . برروی سرور های ویندوز نصب هستند و به گونه ای شبیه ساز بسترلینوکس میباشند بنابراین هیچوقت عملکرد ۱۰۰٪ مشابه عملکرد سی پنل یا دایرکت ادمین را ندارند. لذا نصب دانلود قالب وردپرس حرفه ای بر روی هاست های پلسک توسط ما صورت نمی پذیرد.  

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری تفریحی فورس نیوز | forcenews



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: