دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی رسپانسیو مدیسه
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی رسپانسیو مدیسه

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی رسپانسیو مدیسه

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی رسپانسیو مدیسه , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی رسپانسیو مدیسه

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وبسایت شرکتی مدیسه، با استفاده از رنگ بندی متفاوت ، ترکیب بندی خاص صفحه و همچنین واکنش گرا توسط تیم طراحی ایده پردازان مهرگستر انجام طراحی و کد نویسی شده است.

گرافیک این سایت به صورت اختصاصی و با متدی زیبا کار شده که در بالای آن منوی سایت تعویه شده است و پس از منوی سایت اسلایدر سه بعدی که در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای از یکی از اسلایدر های معروف cut slider  و یا LayerSlider   می توان استفاده کرد که جلوه بسیار زیبایی به وبسایت خود داده می شود.

در زیر اسلایدر مذکور سه قسمت در نظر گرفته شده که در دانلود قالب وردپرس حرفه ای تحت عنوان ویژگی ها می توان برای هر قسمت عکس آپلود کرد و همچنین توضیحاتی درج کرد.

در زیر ویژگی های از خبرنامه پیامکی و همچنین خبرنامه ایمیلی فیدبرنر استفاده شده است که در قسمت سمت راست آن هم می توان نمونه کار ها و یا نمونه پروژه ها و یا تصاویری را به صورت گالری به نمایش گذاشت. در فوتر هم ابزارک در نظر گرفته شده است که با استفاده از ابزارک ها می توان قابلیتها و امکاناتی به سایت اضافه کرد.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وبسایت واکنش گرای مدیسه به صورت تماس صفحه می باشد و با full screen  بودنش جلوه ای زیبا به سایت شما می بخشد.

5ee74327a013b102fd1d1be9.png

دانلود قالب وردپرس حرفه ای واکنش گرای شرکتی مدیسه با اضافه کردن سخن روز در هدر زیبایی خاصی به خود داده که به راحتی از طریق منوی سخن روز اضافه کردن سخنان بزرگان مقدور می باشد.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای واکنشگرای شرکتی مدیسه

دارای پنل تنظیمات قالب

پشتیبانی از یکی از اسلایدرهای cut slider  و یا LayerSlider

قابلیت درج سخن روز و سخن بزرگان

ارسال و اضافه کردن نمونه کار، نمونه فعالیت و یا عکسهای پروژه ها از منوی نمونه کارها

خبرنامه پیامکی

خبرنامه ایمیلی فیدبرنر

دارای دو منو در هدر و فوتر دانلود قالب وردپرس حرفه ای واکنش گرای مدیسه

با سئوی عالی

رنگ بندی دلنشنین و متنوع

دانلود افزونه حرفه ای های مورد نیاز : اسلایدر سه بعدی cut slider و یا LayerSlider دانلود افزونه حرفه ای wp-parsidate برای فارسی سازی و درج اعداد فارسی در سایت دانلود افزونه حرفه ای wp sms برای خبرنامه پیامکی و پیشنهاد از طریق پیامک دارای بسته نصبی دوستان عزیزی که سامانه مربوط به دانلود افزونه حرفه ای wp sms را ندارند می توانند با درخواست از فروشنده همین دانلود قالب وردپرس حرفه ای سامانه پیامک تبلیغاتی مورد نظر را خریداری نمایند. موفق و موید باشید راستی امتیاز فراموش نشه 

 

5ee743280da48f03313f8cb9.png
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی رسپانسیو مدیسه



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: