کد تخفیف ووکامرس پیشتا
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

کد تخفیف ووکامرس پیشتا

دانلود کد تخفیف ووکامرس پیشتا

آموزش کد تخفیف ووکامرس پیشتا , پشتیبانی 6 ماهه کد تخفیف ووکامرس پیشتا

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای کد تخفیف ووکامرس پیشتا

معرفی دانلود افزونه حرفه ای کد تخفیف ووکامرس پیشتا

سلام و درود خدمت شما دوستان ژاکتی در بازاریابی استفاده از کوپن‌های تخفیف ووکامرس می‌تواند روی فروش ما تاثیر بسیار عالی داشته باشد و کاربران را به خرید ترغیب کند. خصوصا اگر این کوپن تخفیف محدودیت زمانی داشته باشد کاربران را سریع‌تر به خرید ترغیب می‌کند. اما متاسفانه ووکامرس در کوپن تخفیف خود فاقد امکان تعریف زمان انقضا از زمان بازدید کاربر است. امکان تاریخ انقضا از زمان بازدید کاربر به ما امکان ایجاد کمپین‌های بازاریابی همیشه سبز را می‌دهد. ما در پیشتا در پروژه‌هایی که داشتیم مشاهده کردیم که برخی از مشتریان ما به دلیل استفاده از هاست‌های ضعیف امکان استفاده از افزونه‌های سنگینی مثل ترایو لیدز، اسمارت آفر را ندارند. برای همین تصمیم گرفتیم افزونه‌‌ای را بنویسیم که یک کد کوتاه تولید کند و با استفاده از این کد کوتاه بتوانیم در کمپین‌های بازاریابی کد تخفیفی را ایجاد کنیم که تاریخ انقضای آن از زمان بازدید کاربر محاسبه شود.

دانلود افزونه حرفه ای کوپن تخفیف ووکامرس از زمان بازدید

این دانلود افزونه حرفه ای صرفا تولید یک کد کوتاه می‌کند و وقتی وردپرس به این کد تخفیف می‌رسد یک کد تخفیف ووکامرس با تاریخ انقضا n روز از زمان بازدید کاربر ایجاد می‌کند. بنابر این دانلود افزونه حرفه ای بسیار سبک بوده و باری روی سایت شما ایجاد نمی‌کند. به دلیل ماهیت کد کوتاه در هر جایی از سایت و یا هر افزونه‌ای که کدهای کوتاه وردپرس را پشتیبانی می‌کند می‌توانید استفاده کنید. حتی در پاپ آپ‌ها نیز قابل استفاده است. کد تخفیف ایجاد شده دقیقا کد تخفیف پیش فرض ووکامرس هستند و ووکامرس آنها را مدیریت می‌کند که باز باعث کندی سایت شما نخواهد شد. یک موردی که در مورد کوپن‌های تخفیف تا کنون وجود داشته این است که یا نباید تاریخ انقضا ست کنیم و به کاربر زبانی بگوییم شما به طور مثال 3 روز مهلت دارید خرید کنید و اگر کاربر 5 روز بعد کوپن رو تست کنه مشاهده خواهد کرد که کار می‌کنه یا تاریخ انقضا ست کنیم که فقط برای یک بازه مشخص تاریخی کمپین ما قابل استفاده خواهد بود. ولی اکنون با این دانلود افزونه حرفه ای شما قادر هستید کوپن تخفیفی ایجاد کنید که هر زمان کاربر آنرا مشاهده کرد تاریخ انقضای آن از زمان بازدید او محاسبه شود و پس از آن زمان کوپن تخفیف قابل استفاده نخواهد بود و منقضی خواهد شد.

امکانات دانلود افزونه حرفه ای کوپن تخفیف ووکامرس پیشتا

این دانلود افزونه حرفه ای در دانلود قالب وردپرس حرفه ای یک کد کوتاه می‌باشد و در نسخه فعلی دارای امکانات زیر است: 

  1. تعیین مقدار تخفیف به صورت درصدی یا مبلغ ثابت.
  2. امکان ایجاد کد تخفیف برای یک محصول خاص یا کلیه محصولات.
  3. تعیین تعداد روز انقضا پس از بازدید کاربر از صفحه‌ای که کد کوتاه در آن قرار داد.

در پیش نمایش دانلود افزونه حرفه ای عملکرد دانلود افزونه حرفه ای در یک برگه سایت که با صفحه ساز المنتور ایجاد شده است و یک فرم نمونه که اطلاعات تماس مخاطب را با استفاده از گرویتی فرم دریافت نموده و کد تخفیف را نمایش می‌دهد خواهید دید. با کلیک بر روی دکمه «راه اندازی دمو مدیریت» نیز می‌توانید با ایجاد برگه نیز عملکرد دانلود افزونه حرفه ای رو خودتان تست کنید و محیط آنرا در ویرایشگر کلاسیک وردپرس مشاهده نمایید.

امکان تعریف استایل برای نمایش کد تخفیف

در دانلود افزونه حرفه ای به کد کوتاه ما یک کلاس CSS نسبت دادیم که می‌توانید در صفحه سازها یا استایل سفارشی دانلود قالب وردپرس حرفه ای خودتان به این کلاس CSS استایل مورد نظر خودتان را تعریف نمایید تا کد تخفیف با استایل مورد نظر شما نمایش داده شود. در حالت پیش فرض کد کوتاه فاقد هیچ استایلی است و برای نمایش کد تخفیف از استایل دانلود قالب وردپرس حرفه ای شما برای متن‌های عادی که نوشته‌های سایت وجود دارد استفاده می‌کند.

نگاهی به بخش مدیریت دانلود افزونه حرفه ای کد تخفیف ووکامرس پیشتا

پس از نصب دانلود افزونه حرفه ای و فعال سازی لایسنس آن شما می‌توانید به سادگی از دانلود افزونه حرفه ای استفاده کنید و نیازی به هیچ تنظیم خاصی ندارد و فاقد منو در وردپرس است. این دانلود افزونه حرفه ای در ویرایشگر کلاسیک وردپرس دارای یک آیکون نوشته به صورت PWC است که با کلیک بر روی آن می‌توانید در پنجره ظاهر شده مشخصات پارامترهای کد کوتاه را ست نمایید تا کد کوتاه ساخته و در متن شما قرار داده شود. همانند گرویتی فرم که دارای کد کوتاه است شما می‌توانید این کد کوتاه را در هر جایی از سایت که از کدهای کوتاه وردپرس پشتیبانی می‌کند استفاده نموده و کد تخفیف خودتان را نمایش دهید. 

دانلود افزونه حرفه ای  کد تخفیف زمان‌دار ووکامرس پیشتا

این دانلود افزونه حرفه ای با استفاده از بروزرسان خودکار ژاکت در نسخه‌های بعدی خود که از دریافت بازخوردها و پیشنهادهای کاربران ارائه شده است فقط با یک کلیک بروزرسانی می‌شود.

آپلود عکسکد تخفیف ووکامرس پیشتا



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: