نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی
پروژه مدیریت آموزشی 108 ص

پروژه-مدیریت-آموزشی-108-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 80 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏فهرست مطالب
‏عنوان صفحه
‏فصل اول : توانايي تشخيص مفهوم مديريت و اصول آن
‏اجزاء يا سيستمهاي فرعي
‏تداخل سيستمها
‏نيروهاي پيوستگي و گسستگي سيستم
‏آشنايي با مفهوم سازمان و انواع آن
‏اجزاء سازمان ‏–‏ نگرش سيستمي
‏سازمان رسمي و كاركرد آن
‏وجوه مشترك سازمانهاي رسمي
‏سلسله مراتب و ارتباطات در سازمانهاي رسمي
‏سازمان غير رسمي و كاركرد آن
‏شناسايي مفهوم مديريت و اصول آن
‏فراگرد مديريت
‏شناسايي سبك هاي مديريتي
‏مديريت علمي
‏ساير مفروضات اساسي مديريت علمي
‏مديريت كلاسيك
‏مديريت كلاسيك جديد
‏مديريت صرفاً هدف گرا
‏مديريت ميانه رو
‏مديريت سايه نما
‏فصل دوم : توانايي تشخيص مفهوم مديريت آموزشي و كاركردهاي آن
‏شناسايي مفهوم آموزش و انواع آن
‏مهمترين شيوه‌هاي آموزشي
‏2
‏روش علمي و منطقي
‏انواع آموزش
‏آموزش رسمي
‏آموزش غيررسمي
‏آموزش غير رسمي سازمان نيافته
‏شناسايي ويژگي‌هاي آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي
‏استراتژي‌ها :
‏سياست‌ها :
‏شناسايي نقش آموزش فني و حرفه‌اي در نظام آموزش كشور
‏ويژگيهاي مدير آموزشي
‏1- مهارت در رهبري و هدايت افراد به ويژه كادر آموزشي
‏2- مهارت در روابط انساني
‏3- مهارت در برقراري روابط گروهي
‏4- مهارت و ارزشيابي
‏5- مهارت در انتخاب همكاران
‏وظايف مديران آموزشي
‏فصل سوم : توانايي اجراي مقررات و آئين نامه‌هاي مؤسسات كارآموزي
‏شناسايي ويژگيهاي آموزشگاههاي فني و حرفه‌اي
‏شناسايي قوانين و مقررات تاسيس آموزشگاههاي فني و حرفه‌اي
‏4- توانائي برنامه ريزي و نظارت بر اجراي برنامه‌ها
‏آشنايي با وسايل كمك آموزشي
‏بهره گيري از وسايل كمك آموزشي
‏1- خود را آماده كنيد:
‏2- آماده كردن محيط :‌
‏3- كارگاه يا آزمايشگاه را آماده كنيد.
‏3
‏4- پيگيري و نتيجه گيري
‏شناسائي اصول تدوين اهداف كلي و جزئي دوره آموزشي
‏شناسائي اصول تحليل محتواي دوره آموزشي
‏فصل پنجم : توانائي ارزشيابي از دوره‌هاي آموزشي
‏شناسائي مفهوم ارزشيابي آموزشي و روش‌هاي آن
‏شناسائي اصول ارزشيابي جامع و فراگير
‏ارزشيابي و قضاوت بر دو نوع نگرش تقسيم مي‌شود:
‏1- ارزشيابي بر اساس شواهد دروني
‏ارزشيابي قبل از برگزاري دورة آموزشي را ارزشيابي تشخيص مي‌گويند.
‏2- آزمون در طول برگزاري دوره آموزشي را ارزشيابي تكويني نيز مي‌گويند.
‏3- انجام آزمون در پايان دوره آموزشي:
‏الف ‏–‏ اهداف آموزشي تا چه حد موفق بوده است.
‏ب ‏–‏ ارتقاء به سطوح بالاتر :
‏1- آزمون عملي :
‏شناسائي اصول ارزشيابي در اثر بخشي آموزشي:
‏فصل ششم : توانائي تهيه گزارش‌هاي مورد نياز آموزشگاهها
‏شناسائي پايه‌اي اساسي آئين نگارش
‏شناسائي مقررات مكاتبات اداري
‏شناسائي اصول تهيه گزارش‌هاي مورد نياز آموزشگاهها
‏فصل هفتم : توانايي برقراري روابط انساني
‏شناسايي مفهوم ارتباط و عوامل تشكيل دهنده آن
‏شناسايي عوامل موثر ارتباطي
‏شناسايي سدهاي ارتباطي
‏فصل هشتم : توانايي نظارت بر امور مالي آموزشگاه
‏آشنايي با اصول مقدماتي حسابداري عمومي
‏5
‏آشنايي با مفاهيم و اصول حسابداري:
‏اصول حسابداري :
‏فصل نهم : توانايي پيشگيري از حوادث و رعايت نكات ايمني و بهداشت كار
‏آشنايي با حوادث شغلي، علل بروز آن و بهداشت محيط كار
‏اهميت حوادث ناشي از كار
‏علل بروز حوادث شغلي (ناشي از كار)
‏بهداشت محيط كار
‏آشنايي با وسايل ايمني و بهداشت كار و كاربرد آنها
‏فصل اول : توانايي تشخيص مفهوم مديريت و اصول آن
‏اجزاء ‏يا سيستمهاي فرعي
‏همانطوريكه اشاره شد، هر سيستم شامل اجزاء و عناصر داخلي آن مي‏‌‏باشد كه ممكن است به صورت عنصري ساده يا سيستمي پيچيده وجود داشته باشد و هر چه سيستم بزرگتر و پيچيده تر باشد، احتمال اينكه واجد عناصر پيچيده‏‌‏تر و بزرگتري باشد وجود دارد و در شرايطي كه عناصر يك سيستم به حدي بزرگ و پيچيده باشند كه خود يك سيستم بوده باشند، به اين سيستمها، سيستم فرعي مي‏‌‏گويند. به عنوان مثال، مي‏‌‏توان به جايگاه واحدها در اركان دولت اشاره نمود. به اين صورت كه در بدنه دولت، هر وزارتخانه سيستم فرعي آن بوده و واحدهاي زير سيستم آن وزارتخانه نيز سيستم فرعي آن بشمار مي‏‌‏آيند.
‏در واقع، سيستمهاي كوچكتر داخل سيستمهاي بزرگ قرار مي‏‌‏گيرند و آنان نيز در داخل سيستمهاي باز هم بزرگتر تشكيل مي‏‌‏يابند. در اين وضعيت، سيستمهاي كوچكتر را سيستمهاي مشمول و سيستمهاي بزرگتر را شامل مي‏‌‏گويند.
‏تداخل سيستمها
‏در مباحث سيستماتيك، بعضاً ممكن است هر سيستمي در چندين سيستم ديگر و به صورت همزمان قرار داشته باشد. جايگاه و وضعيت يك فرد در سيستمهاي خانواده، محل تحصيل، محل كار و، نمونه بارزي از تداخل احتمالي مورد بحث مي

 

دانلود فایل





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: