نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی
پاورپوینت مدیریت روابط دوستانه در محیط کار

پاورپوینت مدیریت روابط دوستانه در محیط کار در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم4165 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت روابط دوستانه در محیط کار در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

روابط کاری

چرا بهتر است روابط خوب و دوستانه داشته باشیم؟

تعریف یک رابطه‌ی خوب

برای ایجاد روابط خوب باید از کجا شروع کنیم؟

چطور روابط کاری خوبی ایجاد کنیم؟

 

بخشی از متن

مقدمه

انسان موجودی اجتماعی است و باید با اطرافیان خود رابطه داشته باشد تا ازطریق تعاملات و روابط اجتماعی، نیازهای مادی و عاطفی خود را برطرف کند. روابط موجود در محیط کار نیز از این قاعده مستثنی نیست و فردی که با همکاران خود روابطی قوی و گسترده برقرار کرده، بهتر می‌تواند درجهت رشد و پیشرفت حرکت کند و وظایف خود را به‌شکلی مطلوب انجام دهد.

در این مبحث می‌خواهیم ببینیم چگونه می‌توان در محیط کار روابطی استوار و مثبت با دیگران ایجاد کرد. در مورد اهمیت روابط خوب و سازنده خواهیم گفت و خواهید دید که چگونه می‌توانید با کسانی که زیاد آبتان با آنها در یک جوی نمی‌رود، روابط بهتری داشته باشید.

روابط کاری

انسان ذاتا یک مخلوق اجتماعی است. ما انسان‌ها همان‌گونه که دوست داریم غذا بخوریم و آب بنوشیم، به‌صورت ذاتی مشتاق هستیم با دیگر انسان‌ها روابط دوستانه و تعاملات مثبتی داشته باشیم.

وقتی که شما با دیگر همکاران حاضر در محیط کار روابط خوب و خوشایندی دارید، حتی خودتان هم از کار و حضور در محیط کار لذت بیشتری می‌برید. همکارانتان بیشتر شما را همراهی می‌کنند و در نهایت در کارتان مؤثرتر خواهید بود.

ایجاد روابط خوب شغلی و محافظت از آن‌ها فقط به تعلق خاطر، رضایت شغلی و لذت بیشتر شما از کار منجر نمی‌شود، بلکه این روابط خوب می‌توانند زمینه‌های دریافت پروژه‌های کلیدی و مهم، پیشرفت‌های شغلی و رشد هر چه بیشتر شما را فراهم کنند.

چرا بهتر است روابط خوب و دوستانه داشته باشیم؟

انسان‌ها ذاتا موجوداتی اجتماعی هستند. ما خواهان دوستی‌ها و تعاملات مثبت هستیم، درست همان‌طور که نیازمند آب و غذاییم. پس عجیب نیست که هرچه روابط‌مان با دیگران سر کار بهتر باشد، خوشحال‌تر خواهیم بود و عملکرد بهتری خواهیم داشت. روابط خوب و سازنده منافع دیگری هم به همراه دارند: وقتی ارتباط‌مان با اطرافیان‌مان خوب باشد، از کارمان هم بیشتر لذت می‌بریم. دیگران با تغییراتی که می‌خواهیم ایجاد کنیم بیشتر موافقت و همکاری می‌کنند و در نتیجه خلاقیت و نوآوری ما نیز بیشتر می شود.

روابط خوب به ما آزادی عمل می‌دهند. به جای اینکه وقت و انرژی‌مان را روی حل مسائلی بگذاریم که در نتیجه ارتباطات منفی و غیر دوستانه به وجود آمده است، می‌توانیم روی موقعیت‌ها و فرصت‌های خوبی که برای‌مان پیش می‌آید تمرکز کنیم. اگر بخواهید در کارتان پیشرفت کنید، به اینکه روابط کاری خوبی با همکاران‌تان بسازید، نیاز دارید. به هرحال اگر رئیس‌تان به شما اعتماد نداشته باشد، احتمالش کم است که وقتی دنبال فردی مناسب برای یک سمت بالاتر می‌گردد، به شما هم فکر کند.

در مجموع، همه‌ی ما دوست داریم با کسانی کار کنیم که با آنها خوب می‌جوشیم. علاوه بر همکاران، افراد دیگری نیز که در حلقه‌ی شغلی‌مان هستند نیز اهمیت دارند. انواع مشتری ها، تامین‌کننده‌ها و ذی‌نفعان کلیدی شرکت همه از ضروریات رسیدن به موفقیت هستند. بنابراین ایجاد و حفظ روابط دوستانه با آنها خیلی اهمیت دارد.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: