مشحصات فایل: عنوان: بازاريابي اجتماعي نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :45 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت : در دنياي امروز کسب سهم بيشتر از بازار مصرف، هدف اصلي شرکت ها و صاحبان صنايع به شمار مي رود و در اين شرايط استفاده از اصول و فنون علمي در بازاريابي هر روز پررنگ تر از قبل مي شود. بازاريابي نوين به جاي جستجو براي يافتن مشتري جهت محصولات توليد شده، به خلق محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نيازهاي مشتريان توجه دارد. به عبارت ديگر کانون اصلي انديشه و عمل در بازاريابي نوين، تامين رضايت و ايجاد ارزش براي مشتري است تا به سمت محصول توليد شده يا خدمت مورد نظر ما جلب گردد ...