نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پاورپوینت مشتری مداری -60 اسلاید

قسمتی از اسلاید       مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)     محتوای سمینار آموزشی •مفهوم مشتری مداری •چراهای مشتری مداری؟ •چرا همیشه حق با مشتری است؟  (The customer is allways right) •هنر مشتری مداری چیست؟ •چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟ •رویکردهای نوین روابط عمومی (PR) •شایستگی های مدیران روابط عمومی •تکنیکهای نوین تبلیغات •تاکتیک های نوین تبلیغات •تاکتیک Win – Win در تبلیغات   مفهوم مشتری مداری مهاتما گاندي مي گويد: مشتري مهمترين بازديد كننده در محدودة كار ماست. او به ما وابسته نيست، ما به او وابسته هستيم. او مزاحم كار ما نيست، او هدف كار ماست. او يك بيگانه در كار نيست، او بخشي از آن است. ما با انجام كار براي او، لطفي در حق او نمي كنيم، اوست كه با فراهم كردن اين فرصت به ما لطف مي كند. ...   مشتری کیست؟ •مشتری کسی است که : •از ما چیزی می خرد •ما به او چیزی می فروشیم •به ما مراجعه می کند •برای او ...




:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: