قسمتی از اسلاید مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) محتوای سمینار آموزشی •مفهوم مشتری مداری •چراهای مشتری مداری؟ •چرا همیشه حق با مشتری است؟ (The customer is allways right) •هنر مشتری مداری چیست؟ •چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟ •رویکردهای نوین روابط عمومی (PR) •شایستگی های مدیران روابط عمومی •تکنیکهای نوین تبلیغات •تاکتیک های نوین تبلیغات •تاکتیک Win – Win در تبلیغات مفهوم مشتری مداری مهاتما گاندي مي گويد: مشتري مهمترين بازديد كننده در محدودة كار ماست. او به ما وابسته نيست، ما به او وابسته هستيم. او مزاحم كار ما نيست، او هدف كار ماست. او يك بيگانه در كار نيست، او بخشي از آن است. ما با انجام كار براي او، لطفي در حق او نمي كنيم، اوست كه با فراهم كردن اين فرصت به ما لطف مي كند. ... مشتری کیست؟ •مشتری کسی است که : •از ما چیزی می خرد •ما به او چیزی می فروشیم •به ما مراجعه می کند •برای او ...