نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع -مدیریت بازاریابی-40 اسلاید

قسمتی از اسلایدها       سیستم و مدیریت توزیع مدیریت کانال های توزیع مدیریت توزیع فیزیکی   توزیع رساندن محصول مورد نیاز مشتری در زمان مطلوب به مکان مطلوب انواع ارتباط خریدار و فروشنده .1مراجعه مستقیم تولید کنندگان به مصرف کنندگان .2رفتن مصرف کننده به سوی تولید کننده .3ایجاد ارتباط به وسیله واسطه ها   اهمیت واسطه ها در بازار طبقه بندی واسطه ها .1خرده فروش ها: محصولات را خریده، به مصرف کنندگان نهایی و سازمانی می فروشند. .2کارگزاران یا دلال ها: مذاکرات خرید و فروش و یا هر دو را بر عهده می گیرند اما مالک محصول نمی شوند. .3عمده فروش ها یا توزیع کنندگان: محصولات را خریده، به خرده فروشی ها یا بازرگانان دیگر، و استفاده کنندگان صنعتی، نهادی یا تجاری می فروشند.   1.عوامل شناسایی کانال های مختلف استراتژی کشش عوامل مورد نظر واسطه ها برای ارتباط با تولید کنندگان توزیع محصولات صنعتی مدیریت توزیع فیزیکی  یا لجستیک       و سایر عناوین و توضیحات مربوطه ...   ...




:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: